Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:01:39

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: hypothetische vragen
BerichtGeplaatst: 05-11-2004, 21:44:38 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-10-2004, 12:05:26
Berichten: 1835
Locatie: Emmeloord
Hahahaha, da's wel grappig, haha.
Wat je ook kan doen is gewoon iets simpelers adviseren.
Zeg hem dat een baksteen onder z'n bed toch de beste oplossing is en dat als deze een week onder zijn bed heeft gelegen de vampiers en monsters nooit meer durven te komen en dat hij dus na een week de baksteen weer weg kan halen.
Of vertel hem dat hij na 2 weken knoflook op z'n kamer te hebben gehad het wel weg kan halen, omdat de vampiers en monsters dan toch nooit meer komen omdat ze bang zijn geworden.
Gewoon iets simpels, om je zus ook n btje te helpen en de kosten van de knoflook te besparen :P
Gewoon een beetje misbruik maken van zijn goedgelovigheid, ten goede van zichzelf uiteraard :)
Als hij ouder is zal hij het hele idee over vampiers ed. uit zijn hoofd hebben gezet en is hij er ook niet meer bang vo rne gelooft hij er niet meer in.


Greetz!

_________________
weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hypothetische vragen
BerichtGeplaatst: 05-11-2004, 21:56:54 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
:P haha ik zal dat dan maar doen ja.. 'k zie hem morgen.. ik zal hem dat advies wel ffe geven.. en zussie lief te hulp schieten.... haha.. die is me echt dankbaar met mijn knoflook advies... :D :lol:

maar bedankt.. ja.. ik zal dan maar eens misbruik gaan maken van zijn goedgelovighied.. later zal ie er om kunnen lachen inderdaad haha...

greetzzz veronique

_________________
Begin de dag met een liedje, begin de dag met een lach, wie vrolijk is in de morgen die is het de hele dag.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl