Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 12:37:25

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8349 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1553 554 555 556 557
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 31-05-2016, 20:20:42 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Raponsje
Reden: Omdat de prins haar red en letterlijk vecht voor haar. Ze zouden opnieuw zo een mannen moeten maken.... :)


Welke religie heb je? En heb je deze doordacht gekozen en waarom.

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-05-2016, 20:39:25 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
Geen
Reden: Doordacht, aangezien religie de vrije wil iets oplegt en ik wil toch graag mijn eigen vrijheid kiezen:)

Heb je een kinderwens die je hebt waargemaakt of nog wilt waarmaken? Zoja, zou je deze willen delen? (kinderwens, hier bedoel ik mee, een wens sinds je kind was en niet een wens om kinderen te krijgen:P)

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-06-2016, 16:58:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
wens: Prinses worden...

Uitvoering: Ben bezig met het maken van een lila prinsessenjurk, en een gouden prinsessenjurk. De patroondelen voor de lila rok zijn geknipt. Dat is in ieder geval stap 1. Als je uiterlijk maar mee zit, toch?

De rest van het prinses/van adel zijn lijkt me niet leuk meer. Hoofse restricties zijn niet echt aan mij besteed.

Vraag aan de volgende poster:

Als je de keuze had tussen aardig zijn en lelijk,
of niet aardig zijn en mooi, wat zou je dan kiezen?

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-06-2016, 19:10:58 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Geheel cliché antwoord.
Natuurlijk word verwacht dat je zegt ik wil aardig zijn. Maar in de maatschappij dat we nu zitten heb je echt soms voordelen met mooi te zijn.
Vind het een lastige maar ik kies toch aardig. En dat is nu zoals ik ben. Aardig en middelmaat qua mooi zijn en dat is best oke voor mij.

Vraag aan de volgende poster:

Doe je van werk wat je gestudeerd hebt?
Voor de jonge garde... Denk je dat wat je studeerd je uiteindelijk wil doen qua job? Zoniet waarom dan jou studie?

groetjes

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-06-2016, 19:27:36 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
Dan gaat de (ligt waar de lat ligt voor jong) jonge garde dit maar eens beantwoorden:P
Ik denk dat ik de kennis die ik opdoe tijdens mijn studie ga gebruiken voor mijn baan, maar ik wil niet een baan dat er helemaal om draait. Ik heb de studie enkel gekozen voor de kennis die goed te gebruiken is in de toekomst:)

Dan nu een leuke vraag aan de volgende persoon in dezelfde trant:

Heb je gestudeerd en zoja, wat was jouw reden hiervoor? Je persoonlijke reden (Deze kan ook pas zijn ontstaan tijdens je studie).
Zo niet, dan waarom niet?

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-06-2016, 20:10:48 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Mijn hoogste opleiding is MBO juridische dienstverlening niveau 4.

Vanwege ziekte kon ik geen HBO en hogere studies doen.

Vraag:

Zou je gelukkig kunnen zijn in het leven als je weet dat je nooit de grote liefde tegen zult komen?

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-06-2016, 18:35:10 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Het normale antwoord is ja natuurlijk want ik hou van mezelf en dat zou voldoende moeten zijn.

Maar voor mij persoonlijk NEE....
Ik wil mijn geweldige persoonlijkheid delen met mijn levenspartner. Ik heb tot nu toe drie levenspartners gehad. De laatste heb ik echt graag gezien. En ben ik dankbaarbaar voor omdat ik dankzij hem heb kunnen ervaren wat het is om echt te voelen wat houden van betekent. Maar de keerzijde is natuurlijk dat ik het wel nu nog soms lastig heb om hem te vergeten en vergeven voor het onrecht.
Dus wil ik dit nogmaals meemaken ja natuurlijk ik me volledig kunnen geven aan mijn levenspartner zonder dat hij een te grote grip heeft op mijn persoonlijkheid. En dat was geheel mijn fout en aandeel in de relatie. Ik moet leren van iemand houden zonder mezelf te verliezen. Dus weet ik nu echt wel hoe ik moet blijven staan in mijn schoenen ook al heb ik een zwak voor mijn partner.....

Wat is jou grootste spijt in je leven tot nu toe?

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-06-2016, 18:38:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Dat ik in 2012 zo in de war was dat ik mijn vader geen fatsoenlijke laatste eer heb kunnen bewijzen. Ik was wel verdrietig, en ik wist wat er gebeurde, maar ik liep maar te malen en te malen over andere dingen tijdens het uitstrooien van zijn as. (Hij is in 2012 overleden.)

Ik heb er pas een hele tijd later, toen ik van binnen tot rust was gekomen en alle wanen waren gaan liggen, echt serieus om kunnen huilen. :cry:

Uit eindelijk deed het er niet toe waar ik toen zo over liep te malen.

Oh ja, vraag aan de volgende :mrgreen: :

Zou je een dag vrijwillig met een groen geschminkt gezicht, en dan niet op een fantasy evenement maar gewoon in het dagelijks leven, rond lopen op straat, naar je werk gaan enzovoorts?

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-03-2022, 04:17:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-03-2022, 03:55:20
Berichten: 13
Afbeelding
Andrew Wiggins, de los Warriors, se muestra realista sobre el impacto de la ausencia de Stephen Curry en su mala racha

Da quando Stephen Curry è stato inserito nella lista infortuni dei Golden State Warriors con un infortunio al piede subito due settimane fa, le cose sono andate a sud per i Dubs. La squadra della Bay Area ha perso sei delle ultime sette partite, e l'All-Star Andrew Wiggins non ha giocato all'altezza del suo potenziale nel processo.


Mercoledì mattina dopo lo shootaround, Wiggins ha parlato ai media di giocare senza Curry e se l'assenza della superstar è la ragione delle sue lotte:


"Steph non essendo là fuori è sicuramente un game-changer," Wiggins ha detto ClutchPoints. "Cambia un po' il modo in cui giochiamo. Non direi che è la ragione".

Andrew Wiggins non pensa che Stephen Curry essendo fuori è perché sta lottando per trovare un ritmo offensivo.

Stephen Curry Camiseta,"Ho ancora grandi sguardi. Solo che non sta andando a modo mio".

In sei partite senza Curry, Wiggins ha una media di 15,5 punti. Lo swingman dei Warriors che spara un 40,7% sotto la media dal campo e 21,4 da 3 punti.

"Sento che sto ancora ottenendo un sacco di, non gli stessi colpi, ma colpi simili," Wiggins ha spiegato. "Ma, ovviamente, nessuno può sostituire Steph e l'attenzione che provoca in campo. Mi sento come se avessi ancora grandi sguardi e come se avessi messo la palla in alto, ma non mi è andata bene. Ma è così che va il gioco".

Wiggins è stato un All-Star per la prima volta nella sua carriera all'inizio di quest'anno, ottenendo anche un cenno da titolare. Il suo gioco nella prima metà della stagione è stato un motivo enorme per cui i Warriors hanno avuto così tanto successo senza Klay Thompson.


Ora con la stagione che volge al termine e i playoff che si avvicinano, i suoi servizi sono necessari più che mai. Se gli shorthanded Warriors stanno per essere una minaccia nella postseason, Wiggins dovrà giocare al livello All-Star che ha giocato all'inizio di questa stagione.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8349 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1553 554 555 556 557

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl