Hey jongenss...
Ik moet gewoon ffe wat kwijt het heeft niks met spiritualiteit of paranormaalheid te maken maar maak me zo'n ontzetttende zorgen.
Mijn moeder heeft zomer 2003 een hartinfarct gekregen. Heb dit allemaal in mijn eentje echt meegemaakt heb 6 uur alleen in het ziekenhuis toen gezeten, tewijl me vader tussen ziekenhuizen door reed op zoek naarons..
Heb toen te horen gekregen dat mijn moeder het niet zou halen enzo... maar nu....
Sinds enkele dagen voelt ze zich weer vreselijk en heeft last van haar hart.. hartklachten pijn die uitstraald enzo.
Vannacht heeft ze naar het schijnt een lichte infarct gehad... en ben gewoon zo bang. Ik wil haar niet kwijt.. ik kan nog zoveel van haar leren opzich... ik weet niet... het is geowon een gevoel van machteloosheid en woede die ik over me heb ik wou dat ik het kon overnemen of verhelpen.
Ik heb geprobeerd toen ik haar vandaag masseerde om iets weg te nemen maar het lukte me niet... misschien wou ik te erg ik weet niet maar wat me normaal wel lukt ging gewoon niet vandaag....
Ik hoop zo dat het toch gewoon goed gaat...
Maar ze heeft gelukkig gezecht dat ze vanacht niet gaat afwachten als ze weer last krijgt gaat ze meteen naar een dokter... wel iets van geruststelling hoewel ik vaak niet vertrouwen heb in dokters... srpeek dit niet tegen mijn moeder uit hoor!
Naja ik moest dit ffe van me afschrijven.. hoop dat het mag hier in dit stukje...
Misschien weten jullie iets wat een infarct kan opheffen? ze gebruikt nu al 10 pillen per dag...en het helpt gewoon niet. Elke 2 maanden ligt ze bijna in het ziekenhuis...
Groetjes...
veronique