Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 05:59:35

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Char
BerichtGeplaatst: 15-10-2004, 14:41:10 
Admin
Admin

Voor diegene die haar kennen, wat vinden jullie daarvan?

Voor diegene die haar niet kennen, het is een engels-talige vrouw die, op tv, contact opneemt met mensen uit het hiernamaals. Het programma moet je echt eens zien ..

Berichtenonderwerp: char
BerichtGeplaatst: 15-10-2004, 16:36:00 
Kabouter
Kabouter

ik weet niet zo goed wat ik van Char moet vinden, Enerzijds denk ik dat ze zeker over een gave beschikt anderzijds snap ik niet zo goed waarom ze daar nou zo mee op televisie gaat. Als jij zo'n gave hebt dan probeer je (lijkt mij) mensen te helpen die dat nodig hebben. Dan ga je dat niet zo uitmelken op televisie... dat is mijn mening..

Hebben jullie die aflevering gezien met die broer van Pim Fortuin? Ik zou graag willen weten wat jullie van die aflevering vonden...

liefs Renate

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 15-10-2004, 17:41:37 
Admin
Admin

Nee, ik heb die uitzending niet gezien. Jammer...

Berichtenonderwerp: Char het medium, beetje jammer
BerichtGeplaatst: 15-10-2004, 19:02:16 
Reus
Reus

De gave die Char heeft is heel goed ontwikkeld, maar som krijgt ze niet genoeg informatie door van gene zijde en lult ze er een beetje omheen, dat is jammer.
En wat ik absoluut niet begrijp is dat ze dit inderdaad zo moet uitmelken door het commercieel te maken.
Paranormale gaven zijn niet bedoeld om voor commerciele doeleinden gebruikt te worden, maar om mensen normaal mee te helpen en niet de paranormale wereld in een belachelijk daglicht te stellen. Wat ik zelf heel erg merk, iedereen loopt erover te geinen en zulke gaven belachelijk te maken. Zo krijgen mensen natuurlijk nooit een fatsoenlijk inzicht in wat de paranormale wereld nou eigenlijk is.

Ik vind het dus een beetje jammer.

Groeten Paul

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 15-10-2004, 19:05:13 
Admin
Admin

Maar het is juist haar reden om het 'toegankelijk' te maken voor de medemens. Om mensen te laten zien dat het niet iets om te lachen is.

Wat vinden jullie dan van Jomanda, die gebruikt het ook op een commerciele manier ?

Berichtenonderwerp: Jomanda
BerichtGeplaatst: 15-10-2004, 19:40:31 
Reus
Reus

Helemaal beetje jammer, die maakte het te commercieel met d'r ingezegende water. :)

Groeten Paul

Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 15-10-2004, 20:42:47 
Admin
Admin

Ja, denk ik ook. Ik geloof niet dat je zoiets in massa's kunt doen. Je moet ieder probleem specefiek aanpakken lijkt me. Geen enkel probleem lijkt op het andere probleem.

Als je water instraalt voor bijvoorbeeld een goede nachtrust, dan is het daar sterk voor en niet voor de wrat die op schouder zit :D

Berichtenonderwerp: Exactly
BerichtGeplaatst: 16-10-2004, 10:44:54 
Reus
Reus

Pcies, ieder mens is anders en heeft andere problemen, problemen kunnen wel op elkaar lijken maar zijn toch anders omdat iedereen uniek is. Dus is ieder probleem uniek en kan je dit niet zo massaal doen.

Greetz

Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 14:06:36 
ik geloof zeker ik Char. ze helpt mensen goed. ze heeft een goede intuïtie en is al ver gevorderd.

wat ik minder aan haar vind is dat ze extreem hoge prijzen vraagt voor sessies e.d. voor b.v. een telefoongesprek van 20 minuten betaal je 200 dollar! dat is toch te gek voor woorden! dat vind ik gewoon mensen uitbuiten!

ik bedoel, ik begrijp wel dat ze heel bekend is enzo, en dat mensen haar graag eens zouden willen spreken, maar die bedragen die ze hiervoor vraagt vind ik gewoon te ver gaan! dat is gewoon big business!

BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 16:42:22 
Reus
Reus

Ja idd, zulke prijzen mag ze eigenlijk niet vragen, da's gewoon uitmelken.
Maar de hele commercie er om heen vind ik jammer.
Maar net wat je zegt, Girly, haar gaven heeft ze heel goed ontwikkeld.

Greetz!

BerichtGeplaatst: 17-10-2004, 23:47:04 
Admin
Admin

Ik ben tegen 'geesten oproepen'. En volgens mij doet ze dat wel een beetje. Ik heb zelf ook eens mogen spreken voor een 'geest', maar dat heb ik absoluut niet opgeroepen, het komt vanzelf.

Bij Chat gaat er iemand naast op de bank zitten, en vervolgens verteld ze van alles. Ik weet zeker dat dat niet ongevraagd gaat en dat vind ik wel een beetje jammer. Hetzelfde geldt eigenlijk voor een paragnost of iets dergelijks. Je gaat bijvoorbeeld met een foto van iemand naar een paragnost. Vervolgens zegt hij/zij iets over de persoon op de foto, en meestal verteld hij/zij dat alles goed gaat met die persoon. Ik vind dat zelf een beetje de verkeerde manier.

BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 10:27:23 
Reus
Reus

Inderdaad, geesten zullen zelf ook in rust en vrede toe willen kijken op nabestaanden en als er iets is laten ze dat zelf wel weten. Ik vind het een verkeerde manier van antwoord nemen op je vragen over een overledene.

Als geesten iets kwijt willen doen ze dat zelf wel, daar hebben ze niet speciaal iemand voor nodig.
Tenminste, das mijn opvatting. :)

Greetz!

BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 10:32:27 
Kabouter
Kabouter

Mja..
Daar ben ik het ook mee eens..
Ik vind het ten eerste een schande dat Char de mensen zo misbruikt door ze way te veel geld te vragen.
Ookal heeft ze dan de gaven om zoiets te doen.
Zoals Paul al zei, als de zielen iets kwijt willen, doen ze dat toch wel, hebben ze geen medium voor nodig..

BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 11:07:54 
Admin
Admin

Dragonic schreef:
hebben ze geen medium voor nodig..

Niet iedereen is er gevoelig voor hé ... Ik denk dat een medium in sommige gevallen wel 'nodig' is. En dan bekijk ik medium als iemand zoals mijzelf. Iemand die dus de 'geesten' met rust laat.

Ik geloof niet dat geesten ieder mens kunnen bereiken. Daarom zijn wij er, wij geven dingen door (op een non-commerciele basis).

BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 15:11:38 
Als Char daadwerkijlijk die gave heeft, waar ik een beetje mijn twijfels over heb, vind ik dat ze daar niet mee op tv moet komen. Je doet dit om mensen te helpen en niet voor de roem en het geld.
Ik zou zoiets nooit doen.

Groetjes Ilse

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00