Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 22:06:26

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 16:44:14 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 11:03:01
Berichten: 165
Locatie: Zwolle
Okay.. Revi..
Je hebt gelijk..
Al bedoelde ik mijn opmerking niet precies zo..
Meer inde manier van dat zij het doet..
Er is niet mis met sommige meduims.. Alleen de manier waarop Char het uitbuit zit mij dwars..


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 19:12:51 
Ben het wel met je eens hoor Dragonic.

Denk dat Char wel iets heeft maar dat wat ze doet is niet zo moeilijk hoor en ook ik ben van mening dat ze het te veel uitbuiten.
Als ik er geld voor zou vragen zou ik nu rijk zijn. Maar ik vind niet dat het zo hoord. Je hebt dit niet voor niets "gekregen". Je bent met een doel op aarde gekomen en niet om mensen uit te buiten.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 19:18:27 
Sorry als er wat typ-fouten in staan maar ik ben dyslectisch!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 21:21:30 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 11:03:01
Berichten: 165
Locatie: Zwolle
Ik ben het voledig met je eens Luna..
En over die typfouten..
Kan gebeuren.. =)
We lezen er wel over heen.. Het gaat om de inhoud lijkt me..
=)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 18-10-2004, 22:27:14 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-10-2004, 19:42:50
Berichten: 1512
Locatie: Den Hoorn zh
Ik vind wel dat Char de prachtige vrede uitstraalt zoals je dat bij meer mediums kunt zien. Verder vind ik het mooi om te zien hoe ze zelf soms geëmotioneerd raakt.

De bedragen... tsja een beetje belachelijk hoog inderdaad.
Maar ik vind wel dat een medium geld mag vragen. Er zijn ook mensen die dit als "werk" doen, en alleen om mensen te helpen. Maar je moet er dan wel van kunnen leven en brood op de plank kunnen zetten.

Blijf het een mooi programma vinden.

Ook inderdaad het feit dat sommige mensen mediums nodig hebben ben ik het mee eens Revi..Inderdaad omdat veel mensen zelf niet in contact kunnen komen en met veel vragen zitten. Ik denk trouwens niet dat mensen die voor een reading komen informatie krijgen die ze niet "mogen" weten. De geestenwereld zal deze dingen dan niet loslaten over de persoon. Tenminste, zo denk ik erover..

Liefs Carina


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 06:24:43 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17-10-2004, 15:29:27
Berichten: 331
Locatie: teteringen
ik vind char echt een bijzondere vrouw.
ze kan mensen het gevoel geven dat ze missen.
mijn tante connie heeft pas een vrouw gezien,
en zij zei zomaar je buurjongetje is 14 geworden.
en haar buurjongetje was dood en ze wist ook niet
waar mijn tante woonde ze gaat een keer met haar over mijn moeder praten.
en ik ben heel benieuwd

byebye mitsuki :wink:

_________________
If I'm Lost Than Please Show Me The Way To Go Back.
My Love For You Simon Will Never Fade Away


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 20:54:47 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 22-10-2004, 16:15:55
Berichten: 2718
Locatie: krommenie
Ik weet het niet met Char. :? Aan de ene kant is het natuurlijk allemaal heel goed dat iemand met overledenen kan spreken en is het natuurlijk goed van haar dat ze de nabestaande wil helpen om een boodschap naar de overledene te brengen of een boodschap van de overledene naar de nabestaande. Maar ik vind ook dat ze dat niet op tv moet doen!
Mensen help je uit naastenliefde en je wilt er zelf niet beter van woorden. En ik heb zo het vermoeden dat Char toch wel een rijk gevulde boterham betaald krijgt hoor...... :?

groetjes, veronique


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 25-10-2004, 17:02:58 
ze kunnen ook wel gewoon alsof doen !! je weet wat voor technieken ze allemaal hebben voor op tv .... mischien ondervragen ze wel eerst de mensen die met haar gaan praten !! ik kan dit egt niet waarderen dat ze de aandacht zo wil trekken bij mij op school ( MIDDELBARE) vinden ze het raar en gaan ze er geintjes over maken ... ik ben hier absoluut tegen
groetjes sam


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 11-11-2004, 11:28:23 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-11-2004, 19:18:46
Berichten: 37
Locatie: Mestreech
Ik zie altijd graag Char...en zo nu en dan pink ik ff een traantje weg....omdat ik gevoelig ben voor iemand zijn verdriet....ik voel wat hij/zij voelt.
Over het uitbuiten...tjah...als je eenmaal bekend bent....en van je gave je werk maakt zul je ervan moeten kunnen leven.....maar dan hoeft het niet gelijk een luxe leven te zijn.
De aflevering met de broer van Pim heb ik wel gezien en vond het erg faccinerend....onbegrijpelijk.
Je kon daarna ook een stukje ervan zien in Barend en van Dorp...daar werd toen ook ff over gesproken.
Ze zei dat Pim erg boos was en er waren in de studio zelfs glazen gesneuveld door de woede van Pim.
Ze sprak erover dat het wel degelijk een doorgestoken kaart was....dat hij "opgeruimd" moest wordenwant dat vermoeden hadden dus veel mensen.....ook zijn broer.
Als ik naar een Spirituele beurs ga...zitten er allerlei paragnosten...die (denken) dat ze een gave hebben.
Velen daarvan zijn dus echte uitbuiters....jammer dat er altijd zoveel geld gemoeid is om een mens te kunnen of te mogen helpen die in nood zit of in de knoop zit met iemand die er niet meer is.
Als ik een gave zou bezitten zou ik mensen helpen....en als ze persé iets ervoor willen geven is dat oké maar het moet geen must zijn.
Je hebt die gave immers om mensen te helpen niet om ze straat arm te maken.....

maar da's mijn mening ;)

Grtzzzz...Scorpio

_________________
Everywhere... is just a journey away.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 11-11-2004, 11:37:02 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-11-2004, 14:36:05
Berichten: 1136
Locatie: Huizen
Tja, dat ze zoveel geld vraagt is misschien een schande. maar aan de andere kant wellicht uit zelfbescherming? Als zij het voor een tientje zou doen....dan heeft ze geen moment rust meer! Ieder voordeel heb zo zijn nadeel 8) En ik denk heus dat mensen er geld voor mogen vragen. Bianca verwoorde laatst heel mooi: jekunt zelf je haar niet knippen en gaat daarvoor naar de kapper. Nou, die betaal je ook omdat je het zelf niet kunt... Er zijn ook hele dure kappers :lol:

Maar ik vind Char geweldig. Het is geen doorgestoken kaart en zolang mensen denken dat dat het wel is, heeft ze nog veel werk te doen denk ik.
Wel vind ik net als Carina dat er op die beurzen vaak veel zakkenvullers zitten. Maar toch ga ik er heen en via mijn gevoel kom ik wel bij de mensen terecht die echt zijn en die me wat te vertellen hebben. Ik heb tot nu toe nog niet 1 slechte ervaring.
Ik weet niet of Char geesten oproept. In mijn ogen niet. Die energieen hangen gewoon om de mensen heen en die pikt zij op. Ze doet dit tenslotte al iets van 20 jaar ofzo?

Mijn conclusie, het is echt, het is een leuke show en zij is een heel warm mens.

_________________
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind."

-Dr. Seuss-


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 11-11-2004, 18:28:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-11-2004, 19:18:46
Berichten: 37
Locatie: Mestreech
Kimminita schreef:
Mijn conclusie, het is echt, het is een leuke show en zij is een heel warm mens.


Daar ben ik het volkomen mee eens..... :)

_________________
Everywhere... is just a journey away.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Char
BerichtGeplaatst: 23-11-2004, 15:51:32 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21-11-2004, 20:40:36
Berichten: 1174
Locatie: Hoeksche Waard
Ik vind Char ook heel speciaal.
Maar de manier waarop er op tv wordt ingespeeld. Allemaal zo commercieel.
Dat is heel jammer.
Je kan zoiets zo ontzettend mooi maken.

Char zelf als persoonlijkheid is idd een heel warm mens. Ze is open naar de mensen toe en soms heel emotioneel.

_________________
"Jij ziet dingen die er niet zijn," zei hij.
"Er zijn dingen die jij niet ziet," dacht ik.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl