Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 14:13:10

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Mannen???
BerichtGeplaatst: 13-01-2006, 11:23:36 
Nimf
Nimf

Ik vroeg me af waarom er toch altijd zo weinig mannen te vinden zijn in het spirituele wereldje.. Als ik op readings kom of ergens anders zie ik altijd 90 % vrouwen, en de mannen die er zijn komen mee met hun vrouw om hun een plezier te doen zo lijkt het. Zou het liggen in de stoere "nuchtere" aard van de man en het beeld dat de mens geschept heeft. Dat de vrouw de gevoelige persoon is en de man de "emotieloze bikkel"????

Valt jullie dit ook op of ben ik de enige :lol:

Berichtenonderwerp: Re: Mannen???
BerichtGeplaatst: 13-01-2006, 12:19:38 
Groentje
Groentje

Hallo elfje

Om te beginnen zal ik even aangeven dat ik zelf een man ben.
Ik denk zelf dat het misschien wel ligt aan het feit dat mannen emotieloos moeten zijn volgens de oude traditie, maar mannen zijn ook meer kuddedieren dan vrouwen, als een man in zijn vriendenkring vertelt dat hij naar een spirituele aangelegenheid gaat, dan zal dat opgevangen worden (meestal)met stoere praatjes van de andere mannen,dit ligt wel aan zijn vriendenkring natuurlijk. En omdat hij een kuddedier is, zal een man dan ook zo tegen zijn vrienden terugpraten, en misschien niet over zijn echte interesse in de spiritualiteit kunnen praten, en het daarom ook maar aan de kant schuiven, erg jammer dus!

Bij vrouwen (is bij mij tenminste al gebleken), worden er veel warmere gesprekken gevoerd, en daar zal dan ook gereageerd worden op een manier van ow wat leuk, heb je nog een plekje vrij zodat ik mee kan, vrouwen zijn over het algemeen vaak gevoeliger dan mannen...daarbij komt nog dat vrouwen eigenwijzer zijn en niet zo meelopend als de meeste mannen!

Natuurlijk moet je dit per man/vrouw verschillend bekijken, ik wil hiermee ook niemand tegen zijn hoofd stoten, maar dit is mijn idee achter jouw vraag...

Groetjes Patrick

Berichtenonderwerp: Re: Mannen???
BerichtGeplaatst: 13-01-2006, 17:00:21 
Nimf
Nimf

ja pat dit ben ik wel met je eens.!!

heb dit onderwerp alleen fout geplaatst omdat ik niet goed wakker was dus kan een modje dit even naar lekker babbelen ofzo verplaatsen?

Dankje.

Brian

Ghehe, zat te twijfelen tussen overige en lekker babbelen, maar bij deze ;)

Groeten Nemesis!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00