Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-12-2024, 05:05:32

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Punk Ass bush
BerichtGeplaatst: 14-01-2006, 00:32:19 
Nimf
Nimf

Ik heb net de film Fahrenheit 9/11 gezien.
En ik moet jullie zeggen tijdens de film werd ik gevuld met woede en verdriet. De hele oorlog in Irak is een groot Commercieel gebeuren.
Echt niet te geloven dat 100000000000000000000000000 mensen sterven voor een stel klojo's die geld en macht boven alles verkiezen. Door hun macht worden mensen gewoon letterlijk verblind voor de kern van de oorlog.

Ik raad iedereen aan deze film met je eigen kijkers te aanschouwen!

Groetjessss
Brian

Berichtenonderwerp: Re: Punk Ass bush
BerichtGeplaatst: 14-01-2006, 00:47:06 
Dwerg
Dwerg

Ik vraag me het nut van zoiets af eigenlijk...Is dat niet versprijden van woede? Ik denk dat ieder bewust persoon wel weet wat voor ellende er allemaal heerst in de wereld. We kunnne ons er kwaat om maken en gaan staken voor het witte huis. Maar het leverd ons niets op.

De wereld veranderd niet door dat soort dingen. Wie de wereld wil veranderne zal zichzelf onder de loep moeten nemen en zorgen dat
hij/zij zelf alles op een rijtje heeft. En hopelijk zou dat een inspiratie zijn voor anderen.

De mens als individu moet bereid zijn zichzelf te leren kennen. In een ieder zit een engel en een duveltje. Een ieder leert op eigen tempo.

Wie de wereld wil veranderen moet de wereld iets positiefs zenden. Een positieve gedachten, hoop , en liefde. Er hangen al zoveel donkeren wolkjes boven de wereld. AL die gedachte naan wat fout is verduisteren het licht alleen maar meer. De meeste mensen weten wel wat goed en 'fout' is. Herhaal het dan niet keer op keer. mensen worden er depri van en verliezen hoop....

Ik zeg dit niet om een discussie of zo aan te gaan.
Maar is er al niet genoeg ellende, en het dan ook nog verfilmen?
Komt er dan ook een film die zegt hoe we het leed kunnen verzachten of blijft die uit? :( :roll:

Liefs.., Sunset

BerichtGeplaatst: 14-01-2006, 00:55:18 
Nimf
Nimf

Je hebt volkomen gelijk sunset.
Alleen hoop ik dat de kwade machten daar van de troon worden gestoten. En er eens positieve mensen aan "de macht" komen.

BerichtGeplaatst: 14-01-2006, 12:12:41 
Dwerg
Dwerg

Dat hoop ik ook vision. :wink:

~x~

BerichtGeplaatst: 14-01-2006, 16:24:23 
Elf
Elf

Wij mensen hebben meer macht dan je denkt :wink:

Alleen het probleem is dat 1op de 100 mischien maar zou zeggen we gaan der wat aan doen omdat de rest geen vertrouwen heeft in z'n mede mens :(

Ik heb vroeger ook aan heel wat acties meegedaan waar van te voren werd gezegt dat het toch niet zal helpen :wink: Uiteindelijk hebben alle acties toen in die tijd geholpen.
Het probleem is alleen dat er niemand op dit moment op durft te staan en zegt : Ik zorg voor een massale demonstratie tegen Bush bijv.

BerichtGeplaatst: 14-01-2006, 17:40:05 
Dwerg
Dwerg

Het probleem is dat alles uit balans is.

Ik zeg niet dat acties nooit helpen...maar tegen het echte probleem vallen geen acties te houden. Dat is het probleem van de individu, wat de gehele mensheid schaad.

De kern van problemen zijn bijv. rassen haat, godsdienst waanzin,
arm/rijk....

Onder deze kernen schuilen gevoelens van angst, vrok, onbegrip.

Men wil elkaar niet begrijpen...Men wil als eenheid geen moeite doen
om dieper op gevolgen in te gaan. Men wil niet zoeken naar de ware oorzaak van een probleem. Men denkt dat wat hij denkt het beste is.
Men vergelijkt wereld delen met elkaar. Terwijl elk land als eenheid zijn eigen groei process moet ondergaan. Wat is het nut om als een land een ander land te overtuigen van zijn mening? Deze wordt niet gewaardeerd want het wordt gezien als oordeel. Vaak wordt ook niet iets voor gedragen, vrijblijvend, maar wordt er een wil opgelegd. En daar heeft niemand recht toe...

Zie je dat als de mens als individu groeit en bewuster word de wereld vanzelf veranderd? Het duurt eeuwen maar alles gebeurt uit bereidwilligheid...niemand legd een ander zo de wil op...

Ik moet nu denken aan de tekenfilm pocahontas. Weetje dat in deze film veel wijsheid zit..;)

You think the only people who are people, are the people who walk and think like you... :?: :idea:

Iemand die zijn eigen gedachten geheel aan de kant zet en in de gedachten gang van een ander wil kijken dat hij zo de ander kan begrijpen zonder dat hij zichzelf erin verliest. Dan verkrijgt men begrip...
En begrip is iets wat mensen vaak niet voor elkander hebben.

Mensen hebben een ego, in plaats dat men die leert te temmen, streelt men zijn ego en doet hem groeien.

~x~

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00