Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 08-01-2025, 00:44:50

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Lees mij NIET!
BerichtGeplaatst: 26-11-2006, 19:19:41 
Dwerg
Dwerg

Ik weet niet hoe de meeste van jullie dit inzien, maar ik vind het een inbreuk op je privecy als je iemand aanvoelt via berichtjes, of een foto leest zonder toestemming.

En als je diegene ook nog eens even fijn gaat vertellen wat je te weten bent gekomen gaat het wel heel ver, het kan mij persoonlijk geen zak schelen als mensen mij aanvallend vinden over komen, en ik ben zeker niet van plan om van mijn ´´muur´´ af te komen, die is met veel zorg en moeite opgebouwd om me af te kunnen schermen.

En ja ik voel me aangevallen als iemand mij ermee confronteerd, als je nix van mij afweet of van mijn situatie vind ik het nou niet echt zuper tof als je me ff doorbrieft wat je over mij te weten komt.

Kortom LEES of VOEL of what ever mij NIET! (daar raak ik namenlijk wel eens een beetje van gepikeerd)

Berichtenonderwerp: Re: Lees mij NIET!
BerichtGeplaatst: 26-11-2006, 19:41:01 
Power Moderator
Power Moderator

Als iemand echt probeert je te lezen terwijl je dat zelf niet wil, dan begrijp ik je standpunt.

Maar iemand lezen of voelen of "whatever" is wel heel wat anders dan je mening geven.. Als iemand iets doet waar je het niet mee eens bent, of als iemand iets zegt waardoor je je aangevallen voelt om wat voor reden dan ook, kan ik het me helemaal voorstellen dat je daar commentaar op hebt.
Ik weet niet waar je het precies over hebt, of wat er gebeurt is, maar ik wou dit gewoon even kwijt.

xxxJulia

BerichtGeplaatst: 26-11-2006, 19:48:26 
Moderator
Moderator

Blethane,

Ik begrijp je reactie maar vind hem wat fel..
Je zou het volgende keer even anders kunnen formuleren, okay?

:kiss:
Angel©®

But don't throw it away,
It's still my life..

http://www.NymphomaniacPhantasy.punt.nl

BerichtGeplaatst: 26-11-2006, 22:50:26 
Dwerg
Dwerg

Het kan jou geen 'zak schelen' of mensen jou aanvallend vinden, maar anderen moeten jou vooral niet gaan 'aanvallen'. Dat lees ik hieruit, en dat vind ik eerlijk gezegd niet erg solidair en ook niet erg passen bij de sfeer die ik hier gewend ben.
Ik denk dat iedereen elkaar met respect zou moeten benaderen (dus ook hier), en dat je een aanmerking als deze ook wel iets socialer zou kunnen plaatsen.

De toon bepaalt de muziek..

Liefs Barbara

BerichtGeplaatst: 27-11-2006, 06:21:55 
Dwerg
Dwerg

Dan aanvallend van mij is inderdaad verkeerd geformuleerd, er moest iets staan als heftig of zo, en inderdaad er is iets gezecht waardoor ik me aangevallen voelde op een persoonlijk vlak.
Daar raakte ik een beetje op de kast, en dat moest ik ff afreargeren.
Ik vind het gwn absoluut niet prettig als mense is ff fijn al mijn berichten door spitten, en een eindconclussie over mij trekken en me ermee confroteren.

BerichtGeplaatst: 27-11-2006, 09:11:02 
Reus
Reus

Dat is te verwachten dus op een site als deze ... :roll:

Grtz ~Liesje~

Doe maar gek...
We doen al normaal genoeg...

BerichtGeplaatst: 27-11-2006, 11:41:38 
Feniks
Feniks

Juist, als je dat niet fijn vindt dan moet je niet op een forum gaan. Ik wil je absoluut niet aanvallen, maar je kunt mensen niet verbieden je berichtjes niet allemaal te gaan lezen. Misschien is het heel erg hobbyloos, maar iedereen deelt zijn tijd in zoals diegene wil.

Bovendien vind ik dat je je niet moet afreageren op een forum. Het sfeertje hier is altijd gezellig, en zoals je op iedere pagina, bovenaan kan lezen is dat je respect moet hebben voor iemand anders mening. Als je boos bent heb je dat niet. Reageer je ergens anders op af, ga tennisen of schrijf/typ het en verwijder het dan weer. Ik vind dit geen stijl.

Sorry, ik snap je standpunt, maar ik zou het, als ik jou was, de volgende keer iets anders formuleren.

Groetjes, Karen.

BerichtGeplaatst: 27-11-2006, 12:05:05 
Kabouter
Kabouter

Blethane schreef:

Ik vind het gwn absoluut niet prettig als mense is ff fijn al mijn berichten door spitten, en een eindconclussie over mij trekken en me ermee confroteren.

-------------------------------------------------------------------------------
Op dit moment trek jijzelf een conclusie over wat de persoon gedaan zou hebben en daaruit jou zou hebben benaderd.

Ik denk dat je er verstandiger aan doet om de pB die je is verzonden nogmaals te lezen...

Op deze site komen mensen die spiritueel zijn en daaruit elkaar willen bijstaan....het doel is dan ook dat spirituele jongeren samen kunnen verder groeien door elkaars bijstaan. Iets wat regelmatig niet lukt onder andere jongeren omdat hen hun "anders" of "raar" vinden.

Als jij van mening bent, dat de jongeren op deze site jouw niet mogen bijstaan of hun mening over jouw gedrag op de site niet aan jou mogen vertellen, dan is mijn mening dat je dat dan ook niet bij een ander hoort te doen.

De site is naar mijn mening ( mods als het anders is reageer dan maar) niet bedoelt om alleen maar je agressie op kwijt te kunnen....tenzij je accepteert dat men op jou agressie reageert. Agressie is voor de meeste spirituele mensen een teken van nood bij die persoon...en aangezien men hier elkaar bijstaat, heb je dus grote kans ( wat nu dus ook gebeurt is) dat men je benadert.

Liefs Nicole

BerichtGeplaatst: 27-11-2006, 16:51:55 
Reus
Reus

Om even te reageren op wat je nou echt gezegd heb. Als iemand een foto op het forum plaatst onder het kopje van Wie ben ik? dan stem je ermee in dat ze in je persoonlijkheid graven. De rest van de foto's zullen ook niet gebruikt worden voor die redenen. In elk geval zal ik het nooit doen zonder iemands toestemming. En ik verwacht dat de meeste op deze site serieus genoeg zijn omdat ook niet zomaar te doen.

Ik respecteer ieder z'n privacy en volgens mij doen de meeste dat hier ook, dus je hoeft je daarvoor niet bedreigd te voelen. Desalniettemin vind ik het wel goed dat je druft te zeggen dat je het gewoon niet wilt.

xxx Sanne

and be loved
in return

BerichtGeplaatst: 27-11-2006, 17:15:43 
Dwerg
Dwerg

Weet je ik vind het allemaal prima, als ik op een site als deze kom hoeft het niet te betekenen dat ik me niet begrepe voel en dat ik ondersteuning zoek of what ever, en ik vind dat ik me hier best op mag afreargeren.
We leven toch niet meer in de flauwer power tijd? Het hoeft toch niet allemaal leuk, lief en aardig te zijn?
Als ik me gefrustreerd voel mag ik me hier wel op afreargeren vind ik, ben je het daar niet mee eens, nou dat is dan echt zuper rot voor je en dat moet je maar lekker wat opstarten over hoe geweldig deze wereld wel niet is.

BerichtGeplaatst: 27-11-2006, 17:34:28 
Power Moderator
Power Moderator

Dit is nou precies waar het over gaat he.. De manier waarop je het brengt. Het kan allemaal best wat subtieler hoor, je bent niet alleen..
En de 1e zin in je 1e bericht die je zegt is: ik weet niet hoe jullie dit zien maar..
Dan mogen wij hier toch ook op reageren? Daar is een forum over het algemeen voor..

:kiss: Julia

BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 06:16:44 
Dwerg
Dwerg

Jullie mogen er best op reargeren maar ik mag het er dan ook niet mee eens zijn.
Als jullie mij te heftig vinden over komen (dit was toch een vrij forum) ja daar kan ik ook niet veel aan doen wandt dat is gwn wie ik ben.

BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 10:38:20 
Kabouter
Kabouter

En wij zijn wie wij zijn!!!!

Alleen zoals je kunt lezen is er 1 bepaalde regel verbonden aan deze site en dat is respect voor elkaar..... :wink:

Mocht iemand dus wat tegen jou persoonlijk gezegd hebben wat jou niet zint, dan is het wel zo netjes om diegene dat persoonlijk (PB) te melden...ipv dit in het algemeen als discussie op het forum te gooien.

Ik neem aan dat diegene die wat tegen jou "gezegd" heeft, dit ook persoonlijk heeft gedaan ipv jou benaderd heeft op een topic??? :wink:

Er is altijd ruimte voor discussies op de site, dat ontken ik niet...alleen in dit geval ( jouw begin van de discussie) heb ik het gevoel dat dit gericht is op een persoon en dat je dit even in het algemeen kwijt wilde om deze persoon af te schrikken? Om te laten weten dat je het er niet mee eens bent en in de hoop dat er meerdere mensen het met je eens zouden zijn?

Liefs Nicole

waardering boven zilver en goud.

BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 11:40:07 
Reus
Reus

Geef er geen zak om hoe ze het brengt. Ze is in ieder geval wel duidelijk in haar gevoel en hoe ze het ervaart. Dat sommige mensen niet tegen die toon kunnen is niet haar probleem, welkom in de belevingswereld.

Aan de andere kant kom je zelf uit eigen keuze op een forum waar mensen spiritueel bezig zijn en zich met dergelijke zaken bezig houden. Daarbij kan je altijd de persoon vertellen dat je geen in hebt om gelezen te worden zonder daar ons allemaal mee lastig te vallen.

Aan de andere kant dan weer, ik denk dat mensen soms inderdaad ongevraagd mensen confronteren met zaken waar ze misschien helemaal geen zin in hebben. Een keertje vragen zou ook geen kwaad kunnen.

Maar echt waar, verander je toon niet, geen er niets om. Het enige woord dat je gebruikt hebt wat enigzins buiten toon valt is "zak" verder is het net geformuleerd.
Als ik jou was zou ik gewoon zo doorgaan, gezelligheid is een ding, maar als je dat belet om op een forum(!) je mening te uiten en je gevoel te beschrijven ben ik van mening dat dit forum niets meer mag zijn dan een spiri-theekransje waar er om de hete brij heen gedraaid wordt. En uiteraard heb ik geen recht van spreken, ik ben nog maar net lid. Maar mensen zouden ook aangevallen kunnen worden door een mod die Nymphomaniac Phantasy heet... (<-- Dit is een voorbeeld en niet persoonlijk bedoeld uiteraard)

O, en het is Flower Power. Niet Flauwer Power.

BerichtGeplaatst: 28-11-2006, 16:51:06 
Dwerg
Dwerg

Dankje, zoals ik al zei, ik wilde mij gwn even afreargeren Thats it!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00