@ Chris: Handig topic!
Ik stond vrijdag om 08:10 op school. Mijn pa had me afgezet met krukken en al en ik naar school gehinkeld (ja, dat is een heel gedoe met al dat ijs). Komt een vriendin naar me toe:"Ja, blokuur Nederlands valt uit!" na Nederlands heb ik een tussen uur dus al met al hoef ik pas om 11:00 op school te zijn. Ze hadden het dus pas om 08:00 op de monitor gezet terwijl ik om 07:55 weg ga thuis. :l
Mijn pa is nu chago want hij moest mij weer komen ophalen en om 10:30 (kan niet later omdat hij vergadering heeft) weer afzetten op school. Hij is de hele week al chago en dat wordt de hele week al op mij afgereageerd dus nu was ik het zat en toen maakte ik een rot opmerking tegen hem en hij een rot opmerking terug waardoor mijn ma boos werd. Toen werd mijn pa boos op mijn ma en liep mijn ma boos weg (die is nu naar haar werk). Nu is mijn pa dus nog chagrijniger en geeft mij overal de schuld van. :l
Ze hadden ook niet op de monitor gezet dat PWS in de kleine aula was ipv van de 2e verdieping. Was ik voor niets met krukken de trap op gehinkeld aangezien de lift kapot is. :l
Toen we thuis kwamen lagen er door het hele huis veren en lag de parkiet van mijn broertje dood op de grond. Bleek dus dat de kooi kapot was gegaan en de oudste kat had hem gegrepen. Mijn pa en ik alles snel opgeruimd en toen mijn broertje en ma thuis kwamen was mijn broertje natuurlijk helemaal over stuur.
Hij wilde altijd al heel erg graag een paarse parkiet en toen had hij er eindelijk 1tje is die binnen een jaar overleden.
We hebben inmiddels wel een nieuwe parkiet omdat de andere parkiet heel zielig aan het twieten was. Hij heet Cloudy (ik noem hem Koe) en is lichtblauw met wit gevlekt. Dit is inmiddels de 4e parkiet die hij heeft en ik heb nog steeds mijn 2e. Waarschijnlijk is het gebeurd toen mijn pa mij aan het ophalen was van school. Anders had hij het wel gehoord.
Begeven moment liep ik met krukken de gang op en toen ik bij de trap was klapte ik ineens door mijn ellebogen. Ik viel dus heel raar op de trap en nu heb ik mijn linker knie en heup zwaar gekneusd terwijl ik met krukken loop vanwege mijn rechterknie.
Ik klapte door mijn ellebogen omdat ze (denk ik) te moe zijn met het lopen. Loop al sinds 16 nov, of eerder, met krukken, alleen in de kerstvakantie niet omdat ik toen veel kon rusten, dus ik denk dat mijn armen het gewoon niet meer houden.
Het loopt nu dus hartstikke lastig.
Ook kom ik nu tegen mijn 2e toetsweek aan en omdat ik de 1e heb verpest moet ik deze goed maken, maar door de pijn kan ik me niet/nauwelijks concentreren. Ook slik ik dus nu heel erg veel pijnstillers waardoor ik last heb van hoofdpijn, misselijkheid, moe zijn, enz. Dat maakt het leren ook niet makkelijker.
Ik wil dit jaar heel graag over omdat ik het gevoel heb dat al het harde werken dan voor niets is geweest. Ook ben ik bang dat wanneer ik blijf zitten en al mijn vriendinnen over gaan ik weer word gepest.