Ik wist even niet waar ik hem anders neer moest zetten...
Hoe staan jullie tegenover het nemen van spirituele of paranormale cursussen?
En hoe staan jullie over het algemeen tegenover cursussen?
Ik hoor vaak negatieve dingen hierover, dat iedereen te pas en te onpas een cursus zou kunnen volgen, dat het melkerij is en dat het te commercieel is, dat iedereen zijn gaves toch wel heeft, ondanks cursussen of niet, of dat je je door de cursussen misschien te snel zou ontwikkelen....etcetc
Zelf ben ik wel een voorstander van cursussen volgen, het brengt voor mij zat rust in de wirwar. Ik zou alles wel willen doen en kunnen, maar omdat ik een cursus volg, ben ik nu maar met een ding tegelijk bezig (althans
)
Verder denk ik dat de cursussen in de regel goed zijn, maar dat ze wel tegen een redelijke prijs aangeboden moeten worden, net als met de mediums trouwens.
Ook denk ik niet dat iedereen de cursus zou kunnen volgen. Degene die niet met goede bedoelingen komen, worden er denk ik door de cursus leiding zo uitgefilterd (als je de goeie hebt
)
Ook heb ik de gaves misschien wel, cursus of niet, maar het leidt alles een beetje orde in de chaos (want dat is bij mij ERG
)
Dat je je te snel ontwikkeld kan misschien wel, maar ik ben van mening dat je krijgt wat je toekomt, dus dat je in de regel eigenlijk niet te snel kan gaan.
Mijn gids zei tegen mij, toen ik mijn lijst van wensen op dit gebied opnoemde: "beter goed te gaan dan snel"
Ik kijk uit naar de reacties, misschien levert dit wel een interessante discussie op
Liefs Carina