Mijn mening is dat je op je gevoel moet af gaan.
Ik was op een paranormaal beurs, en ben deze wel 3x afgelopen.
In de eerste plaats had ik niet serieus de intensie toen ik daar naar toe ging om naar een medium toe te stappen.
Maar... het leek me toch wel interessant.
Ik ben die toko wel 3x afgeweest en steeds liep ik langs een bepaalde stand waar een medium zat waar ik een goed gevoel bij kreeg.
Bij de rest had ik dus helemaal niks, en dat was er alleen maar langs lopen, niet eens uitgebreid observeren.
Bij het medium in kwestie (ze heet Dea...) heb ik de beste ervaring gehad die je maar kunt wensen als iemand zijnde met achterdochtigheid enz. vanwege de vele waarschuwingen omtrent mediums.
Toen deze beurs een tijdje later er weer was, was zij er ook.
Ook de tweede sessie was fantastisch, en desondanks de 100rden consulten, herkende ze me met een paar hintjes meteen weer!
Heel prettig!
In de eerste sessie wist ik sinds 22 jaar wie dus mijn gids was.
En met de tweede sessie hebben we bij gebabbeld, en ook de naam van mijn gids onthuld.
(Gewoon voor de fun... what's in the name? Je gids is je gids... ik heb ook sinds mensheugenis zonder haar "naam" met haar kunnen communiceren immers!)
Zo ver mijn persoonlijke ervaring!
And remember: Let your feeling/heart guide you! Dan komt het echt wel goed!
Zoveel fakers zijn er nu ook weer niet.
Maar ja... de slechte verhalen verspreiden zich veel makkelijker en sneller dan de positieve verhalen is mijn ervaring zowiezo betreft dit soort dingen!
Wolf