Nou weer een beetje vaag allemaal, vandaar dat ik het even aan jullie vraag wat jullie ervan denken....
Gisteren lag ik in bed, en dacht nog als jullie me iets willen laten zien mag dat.....
Ineens zat ik in een park met een groen bakje. Opdat groene bankje zat een oudere man van ik denk een jaar of 70/ 80 ofzo.
Hij was slecht te been en had volgens mij een wandelstok en een pijp of zoiets. Volgens mij had ie een ouderwets groene broek aan ( maar ook dat weet ik niet zeker). Hij was grijs, bovenop kaal en rondom haar. Hij had ook een baard. Hij zat daar en op een gegeven moment liep ie weg. Ik zei dat ie even moets wachten en vroeg hoe hij heettte en hij zei Hendrik of Hendrikus ofzo.
Toen ik vroeg of hij een gids was zei hij ja. Ik vroeg of hij mn hoofdgids was begon ie te lachen en zei hij nee maar dat ie al wel heel lang bij me was. Toen was het eigenlijk klaar.
Maar waarom ik twijfel dat het echt is, is omdat ik het niet echt hoorde. ( normaal hoor ik dingen echt zeg maar) en het zicht was ook heel vaag. Normaal zie ik echt een beeld, maar nu was het heeel vaag. Pas achetraf besefte ik me dat ik misschien wel iets gezien had. Had het toch maar even opgeschreven zodat ik het niet zou vergeten.
Het was heel vaag allemaal, kan iemand mij iets meer vertellen??
Ik hoor het wel....