Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 04:00:19

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: gids gezien???
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 11:40:32 
Dwerg
Dwerg

Nou weer een beetje vaag allemaal, vandaar dat ik het even aan jullie vraag wat jullie ervan denken....

Gisteren lag ik in bed, en dacht nog als jullie me iets willen laten zien mag dat.....
Ineens zat ik in een park met een groen bakje. Opdat groene bankje zat een oudere man van ik denk een jaar of 70/ 80 ofzo.
Hij was slecht te been en had volgens mij een wandelstok en een pijp of zoiets. Volgens mij had ie een ouderwets groene broek aan ( maar ook dat weet ik niet zeker). Hij was grijs, bovenop kaal en rondom haar. Hij had ook een baard. Hij zat daar en op een gegeven moment liep ie weg. Ik zei dat ie even moets wachten en vroeg hoe hij heettte en hij zei Hendrik of Hendrikus ofzo.
Toen ik vroeg of hij een gids was zei hij ja. Ik vroeg of hij mn hoofdgids was begon ie te lachen en zei hij nee maar dat ie al wel heel lang bij me was. Toen was het eigenlijk klaar.

Maar waarom ik twijfel dat het echt is, is omdat ik het niet echt hoorde. ( normaal hoor ik dingen echt zeg maar) en het zicht was ook heel vaag. Normaal zie ik echt een beeld, maar nu was het heeel vaag. Pas achetraf besefte ik me dat ik misschien wel iets gezien had. Had het toch maar even opgeschreven zodat ik het niet zou vergeten.

Het was heel vaag allemaal, kan iemand mij iets meer vertellen??

Ik hoor het wel.... :D

Berichtenonderwerp: Re: gids gezien???
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 11:51:55 
Reus
Reus

Dingen zijn niet altijd gelijk duidelijk. Ik heb net een verhaal gepost dat ik ook gisteren weer een nieuwe gids heb mogen ontmoeten. Ook ik hoor en zie haar nog niet heel erg duidelijk. niet zo duidelijk als de andere gidsen.

Als deze man zei dat hij een gids van je was dan is ie dat! Ik hoor de dingen ook nooit hardop, ik hoor en zie alles in mijn hoofd, niet van buitenaf. En je vroeg ten slotte of ze je nog iets mochten laten zien.

Nu is het een kwestie van blijven oefenen en vragen en de dingen zullen dan steeds duidelijker worden. Wie hij is, van wanneer hij is, waarom hij is. Langzaam maar zeker zal alles op zijn plaats vallen.

Liefs
Kim

-Dr. Seuss-

Berichtenonderwerp: Re: gids gezien???
BerichtGeplaatst: 17-01-2005, 15:38:28 
Reus
Reus

beau schreef:
Ik vroeg of hij mn hoofdgids was begon ie te lachen en zei hij nee maar dat ie al wel heel lang bij me was. Toen was het eigenlijk klaar.

Vooral dit zinnetje overtuigd mij dat dit echt jou gids is. De humor die "ze" hebben ervaar ik ook op deze manier.

Lieverd, wat een mooi kadootje toch :):)

Liefs Carina ;)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00