|
| Groentje |
 |
|
Hi,
Wat fijn dat ik deze website heb gevonden! Ik zit met een situatie waarvan ik niet weet wat ik ervan moet denken, en hoop op iemand die dit herkend.
Ik heb een aantal jaar geleden een relatie gehad met een jongen. Net zoals in elke relatie heb je ups & downs, en juist in de "down periode" heb ik het uitgemaakt, ik dacht namelijk dat dat op dat moment de juiste beslissing was. Dit zie ik nog steeds als de grootste fout in mijn leven. Nog geen 2 maanden later kwam ik toch tot het besef dat hij mijn “ware” is, ik heb hem dat ook verteld, alleen hij durfde het niet aan om met mij verder te gaan. De periode die daarna kwam heb ik ervaren als de donkerste periode uit mijn leven. Uiteindelijk ben ik daar uitgekomen en ben weer verder gegaan met mijn leven. Ik heb hem daarna nooit meer gezien, ook al wonen we in dezelfde plaats.
Tot op de dag van vandaag wil het alleen niet lukken met relaties, ik voel namelijk nog steeds een soort van verbondenheid met hem en ik heb ook steeds heel sterk het gevoel dat wij weer bij elkaar komen. Afgelopen dec had ik een heel sterke droom, waarin hij en ik weer bij elkaar waren. Die droom was levensecht, tot ik weer wakker werd. Ik ben ook iemand die heel veel opschrijft, wat ik voel, denk e.d. en schrijf dan dingen op die dan op dat moment in me opkomen, soort van voorspellingen zal ik het maar noemen. Er zijn er al 2 uitgekomen, die ik eerder had opgeschreven en die klopte tot bijna op de datum. Zo had ik in dec ook opgeschreven dat ik het gevoel heb dat er iets staat te gebeuren met hem, ergens in feb 2010. Nu wil opeens het geval dat ik hem vorige week opeens tegenkwam, dat wil zeggen ik liep in een openbare ruimte en ik zag hem lopen, hij kwam me tegemoet lopen (wel ver uit elkaar qua ruimte elkaar aan te spreken, in de spits). Het leek alsof de tijd stil stond. En dit na 2 jaar dat we elkaar niet meer hebben gezien of gesproken.
Nu sinds die tijd, heb ik opeens een heel sterk gevoel dat ik binnenkort iets van hem ga horen. Alleen mijn vraag: als jullie /jij dit leest, zie je dat dat als voorgevoel/voorspelling of als een sterke hoop die een eigen realiteit is gaan leven? Is het toeval (wat voor mij eigenlijk niet bestaat) Dat is voor mij heel verwarrend.
Het is nogal een verhaal geworden, maar ik hoop dat iemand dit herkend en mij kan adviseren. Bedankt !
Wat ik misschien nog moet vertellen is dat ik in mijn tienerjaren mijn vader ben verloren, en sinds die tijd voel ik zijn energie en andere energien, en heb ik een keer een uittreding gehad in mijn slaap (waarbij ik mijzelf zag liggen in mijn bed)
|
|