Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:56:33

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: entiteiten in nieuwe woning
BerichtGeplaatst: 21-06-2016, 19:19:57 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-06-2016, 19:09:21
Berichten: 1
Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik verhuist naar een nieuwe woning, en vanaf dat moment heb ik het gevoel dat daar altijd iets bij me is.
Vooral de laatste week is dat gevoel steeds sterker geworden, vannacht heb ik meerdere keren geluiden in mijn woonkamer gehoord, alsof iemand door mijn spullen ging. Wanneer ik mijn woonkamer in liep hield het op. Vreemd genoeg voel ik me hier niet ongemakkelijk bij, de energie voelt niet slecht. Ik heb altijd al het gevoel gehad dat er iemand bij mij was, maar nu vraag ik me af waarom het in mijn nieuwe woning zo sterk is. Ook ben ik totaal niet gevoelig voor het opmerken van aanwezigheden of spiritueel ingesteld, aangezien ik er nooit zo veel mee bezig ben. Heeft iemand op het forum hier een verklaring voor waarom ik dat nu ineens wel heel sterk voel en waarom het nu net is wanneer ik verhuist ben?

Maos


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten in nieuwe woning
BerichtGeplaatst: 18-10-2016, 14:20:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 18-10-2016, 09:05:05
Berichten: 3
Beste Maos,

Ik zie dat eigenlijk niemand in de afgelopen maanden op je vraag heeft gereageerd. Ik hoop dat je ondertussen ergens anders je antwoord hebt gevonden :)
Desalniettemin wilde ik nog graag reageren, voor het geval je hier nog eens kijkt.

Wellicht is het dat je toch meer de mogelijkheid hebt om energieën waar te nemen dan je dacht, maar dat hoeft hier nog niet eens echt van belang te zijn. Wel is het bekend dat entiteiten regelmatig verblijven in een huis, en het kan dat je nieuwe huis natuurlijk al bewoond was door zo'n entiteit die niet mee is verhuist met de vorige bewoners.
Een advies dat wordt gegeven: wees niet bang. Nou zeg je zelf ook dat het niet onvriendelijk aanvoelt, dus het niet bang zijn zou dan wel lukken, hoop ik :) Vaak kun je dan heel goed samenleven met een entiteit, als je je daar niet slecht onder voelt. Zodra je agressievere dingen gaat opmerken wordt het een ander verhaal.
Ook mensen die niet echt gevoelig zijn kunnen entiteiten ervaren, mits je je echt bij ze in de buurt bevind, en ze geluid gaan maken.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten in nieuwe woning
BerichtGeplaatst: 20-12-2017, 00:25:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 07-12-2017, 23:04:19
Berichten: 8
maos schreef:
Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik verhuist naar een nieuwe woning, en vanaf dat moment heb ik het gevoel dat daar altijd iets bij me is.
Vooral de laatste week is dat gevoel steeds sterker geworden, vannacht heb ik meerdere keren geluiden in mijn woonkamer gehoord, alsof iemand door mijn spullen ging. Wanneer ik mijn woonkamer in liep hield het op. Vreemd genoeg voel ik me hier niet ongemakkelijk bij, de energie voelt niet slecht. Ik heb altijd al het gevoel gehad dat er iemand bij mij was, maar nu vraag ik me af waarom het in mijn nieuwe woning zo sterk is. Ook ben ik totaal niet gevoelig voor het opmerken van aanwezigheden of spiritueel ingesteld, aangezien ik er nooit zo veel mee bezig ben. Heeft iemand op het forum hier een verklaring voor waarom ik dat nu ineens wel heel sterk voel en waarom het nu net is wanneer ik verhuist ben?

Maos
lijkt er voor mij op dat je je vertrouwde omgeving mist en je nu eigenlijk een nieuwe start doorgaat maar dat je je vasthoud aan het bekende nu is alles anders en nieuw maak je zelf blij in wat je van plan was nu het zover is of was je vergeten waarvoor je ging verhuizen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: entiteiten in nieuwe woning
BerichtGeplaatst: 25-12-2017, 07:16:12 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-04-2017, 11:30:45
Berichten: 4
Het zou kunnen zijn dat de spirits zelf ook even moeten wennen en ontdekken. Ik heb het hier ook soms als ik bijv. een paar tassen neerzet van de supermarkt. Dan lijkt het of men even gaat kijken wat je hebt gekocht. En niet zachtzinnig kijkend naar geluid. Het kan ook zijn dat je nu contact hebt met andere spirits. Als het goed voelt......is het meestal wel positief. Kan je verder communiceren met hen?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl