Omdat ik het toch even kwijt moet. Of dat vanmiddag ook zo is weet ik niet.
Een aantal van jullie weet dat ik vandaag naar Richard Krebber ga. Ik ben er al dagen stikzenuwachtig voor. Volgens Peter nergens voor nodig. Nou, daar vertrouwen we dan maar op....
Vannacht bijna niet kunnen slapen. Ik lag er om 23.00 uur in. En werd om 4 uur wakker. Hartstikke misselijk en ik was gaan zweven. Terwijl ik wel geaard was. Ik voelde heel veel negativiteit en raakte in paniek. De katten zaten als heel gespannen in de woonkamer. Ik heb het licht aan gedaan en ben in een hoekje op bed gaan zitten.
En maar contact zoeken, dat lukte niet goed. Het wilde niet weggaan. Misschien dat het wel uit mijzelf kwam. Ik weet het niet.
Ik heb tot 7 uur zo gezeten en ben toen in slaap gevallen. Nog steeds in paniek. Om kwart over 8 ging de wekker en toen was het weg.
Een aantal zal wel zeggen: waarom ga je vandaag nog??
Nou, omdat ik me niet laat kennen. Zeker na vannacht wil ik weten wat dat is!
Ik zit nu op de bank met een bord met 2 kale boterhammen erop. Ik heb al 1 hap genomen. Heb dus echt geen trek. Moet dit van mezelf gewoon opeten.
Gelukkig ben ik wel rustiger. Ik ga er gewoon voor. Heb inmiddels 6 vragen op papier staan. En ik hoop dat hij ze kan beantwoorden.
Dit is deel 1 van het verhaal van vandaag. Vanmiddag hoop ik een wat positiever deel 2 hier neer te zetten