Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 03:46:46

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: ben ik raar?
BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 09:40:56 
Ik was ook zo n nieuwe tijds kindje vroeger en mijn jongste zoon is t ook ,dat merk ik heel sterk aan hem..hij heeft al die kenmerken van een nieuwetijds kindje :? het is soms best vermoeiend :cry:
je moet er veel geduld voor hebben vind ik...om zo n kindje op te voeden
en aan de andere kant zijn t ook heerlijke kindjes hoor, juist omdat ze zo gevoelig zijn! Ze begrijpen veel als je t goed uitlegt en rustig met ze omgaat, heb ik gemerkt. Mijn moeder ging ook heel rustig en begripvol met mij om en dat heeft mij heel goed gedaan terwijl ik opgroeide.
maar ik durf niet gauw uit te leggen aan mijn omgeving wat een nieuwetijds kind nou is en dat is fout van mij..maar er zijn zoveel mensen nog zo sceptisch over t paranormale en dat vind ik jammer. ik heb daarom soms ook niet eens zin om erover te beginnen bij sommige mensen want die vinden dat toch maar raar allemaal en dat is jammer..

liefs joy

BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 11:26:27 
Feniks
Feniks

ja inderdaad maar als ik zo die kenmerken lees enzo en het terug kijk op vroeger.. mijn ouders hebben het denk ik niet altijd makkelijk gehad zeker niet omdat er toen nog geen echte naam voor bestond. Werd altijd beschauwd als "contactstoornis" e.d.... :?
Nu hebben mijn ouders het ook nog.. denken dat ik contactgestoord ben enzo.. naja.. ik laat het maar zo... ik ga er geen woorden voor vuil maken. Punt is alleen ik wil mensen vertrouwen maar durf het gewoon niet. Het onbegrip is vaak te groot en ze kunnen zo geweldig bot overkomen (op mij dan)...
Maar goed ik ben al blij dat ik mijn verhaal bij mijn vriend kwijt kan.. en dat mijn moeder me wel probeert te begrijpen wat betreft alles :wink: Ze is zelfs de laatste dagen opzoek naar nieuwe tijdskinderen info e.d :D

Dus... ik mag niet klagen meer haha :wink:

liefs rogue

BerichtGeplaatst: 13-01-2005, 22:05:00 
Dwerg
Dwerg

Ja snap het precies!
Nu ga ik het zelf ook even doen :P maar veel mensen betrekken het dan op zichzelf en maken er een heel ander verhaal van.

Ja dat is inderdaad erg lief!
En ook lief van je vriend!
Hoe reageert hij als je verhalen erover verteld?

maar heb jij ook niet dat je iemand mist die je ECHT begrijpt?

veel liefs,
Sien

and beloved in return

BerichtGeplaatst: 14-01-2005, 11:21:58 
Feniks
Feniks

ja dat heb ik wel gewoon iemand die op zo'n moment zegt van meid dat moet je zo en zo dan doen of die zijn of haar ervaring verteld en samen zoeken naar een oplossing.. tja.. hier heb ik het wel gevonden uiteindelijk maar goed niet iedereen heeft altijd een oplossing voor alle problemen.

Toch heb ik het wel ervaren dat ik hier zo veel rust gekregen heb... bedoel was eerst zo onzeker van alles en hier.. ben in een paar maanden tijd iets zekerder geworden en krijg ook wat meer controle over bepaalde dingen.. echt enorm fijn is dat :)

liefs rogue

BerichtGeplaatst: 14-01-2005, 11:27:58 
Dwerg
Dwerg

Nou dat is ontzettend mooi dan!
Het is ook natuurlijk fijn dat je hier alles kan posten!
En dat er bijna altijd wel antwoord is!

Ik wou dat ik ook altijd rust kon vinden via digitale forums (A)

maar heej alles op zijn tijd [?] :P

and beloved in return

BerichtGeplaatst: 14-01-2005, 11:30:46 
Feniks
Feniks

sosm moet je gewoon afwachten... :wink: ik word nu ok begeleid door een magnetiseur.. daar kan ik mijn verhaal kwijt enzo.. :) soms moet je ook zelf het zoeken denk ik :)

liefs rogue

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3

Alle tijden zijn UTC+01:00