Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 08-01-2025, 06:04:45

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: verbonden
BerichtGeplaatst: 26-12-2007, 20:20:57 
Groentje
Groentje

het spijt me dat ik zo ben uitgevlogen maar het is soms moeilijk als je zo enthousiast bent over iets en dan sommige mensen zo raar doen oke ieder zijn mening maar je moet weten dat je moet openstaan voor dingen

p.s.:Sorry DT dat ik zo grof was !

BerichtGeplaatst: 27-12-2007, 12:13:58 
Nimf
Nimf

Hey watermeisje,

Je enthousiasme begrijp ik wel: het zou prachtig zijn als je het echt (ook al is het maar heel basaal) beheerst.
Ook ben ik het met je eens dat je moet open staan voor alles.
Maar gelijktijdig moet je wel enigszins kritisch blijven en zelf (en anderen) met de voetjes op de grond blijven.

Citeer:
Sorry DT dat ik zo grof was !

Waar was je grof dan? Niets van gemerkt.
Ik ben wel wat gewend en raak niet zo snel van mijn stuk. Jij kwam voor jouw mening op, prima toch? Ik zette et mijn en een meer kritische mening tegenover. Dan krijg je een wat pittiger uitwisseling van berichtjes maar dat mag wat mij betreft wel, hoort erbij.
No harm done!

groetjes, Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 01-01-2008, 11:15:18 
Groentje
Groentje

er heeft zijn of haar eigen ervaring, maar mijn ervaring is dat zogenoemde "gaves" of "krachten" erg zeldzaam zijn en niet zomaar te leren. zelfs het leren werken met gewoon al energie op een redelijk beheersbar niveau zit al jaren werk in wil je het goed doen. (bijvoorbeeld om anderen ermee te kunnen helpen) maar ik volg dan ook niet echt westerse systemen zoals wicca en new age enzo, dus mischien dat het daaraan ligt:P
maar ieder zijn eigen waarheid.

groetjes de magier

BerichtGeplaatst: 07-08-2008, 16:58:23 
Groentje
Groentje

Ik denk niet dat dit soort dingen aan je sterrenbeeld ligt, meer aan welke voorkeur je aan een bepaald element geeft, ikzelf zou lucht kiezen en daarna water. Maar ik denk eerlijk gezegt niet dat ik het zelf kan, maar ja altijd positief blijven...

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 49 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4

Alle tijden zijn UTC+01:00