goh, ik vind het een heel heftige tijd de laatste tien jaar...
als ik terug denk aan mijn kindertijd ( jow, de jaren tachtig
) en hoe snel nu alles gaat...
In de wereld lijken steeds meer heftige dingen te gebeuren maar ook steeds sneller achter elkaar. Maar ook in het klein zie ik deze beweging. Natuurrampen, oorlogen, ontvoeringen en wat mij nog misschien het meeste raakt leed bij kinderen en dieren... Als ik kijk binnen mijn eigen familie en vrienden kring, wat iedereen allemaal voor een ellende moet mee maken... poepoe... soms wordt me dat ook wel een beetje teveel.
ik geloof dat alles energie is en energie is ook constant in beweging. Ik denk dat we nu in een tijd zitten waarin bewegingen en trillingen steeds sneller gaan ( heb ook echt het idee alsof de tijd steeds sneller gaat
) totdat er een verandering plaats heeft gevonden. Hmm, krijg opeens een plaatje voor me van een klok die zichzelf gek draait tot hij springt. Dat past er wel bij ja...daarna zal er vast een tijd komen die meer rust brengt en waarin we dingen weer met meer aandacht en eenvoud kunnen doen...
Ik kijk ook het nieuws niet meer ( heb ik nooit graag gedaan, ik hoor het wel op de radio) omdat ik het gewoon te raar vind om op t.v. allemaal vers neer gemaaide mensen te zien in één of ander oorlogsgebied terwijl ik aan de aardappeltjes zit...
Toch heb ik vertrouwen in het goede van mensen en de kracht van de natuur. Ik leg wat dat betreft letterlijk mijn geloof hierin en zorg in mijn simpele leventje er voor dat ook zoveel mogelijk goede dingen probeer te doen... Daarnaast hoop ik door mijn beroep mensen meer in zichzelf en hun kracht te laten geloven en groeien, want goeie en gelukkige mensen daar kunnen we er nooit genoeg van hebben...
Ach ja, wat er ook gaat gebeuren... Mensen we zitten wel op de voorste rij, toch?!
liefs, binnenspiegel...