Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 03-01-2025, 21:37:23

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: begin....
BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 19:30:06 
Groentje
Groentje

tsjaaah okej waar zal ik beginnen....?
ik ben dus gitte L. ik ben 13 jaar en wil mijn paranormale gave (verder) ontwikkelen,maar ik weet niet goed waarmee te beginnen....
1. hoe moet ik mediteren??
2.goede of slechte magie heeft dat er iets mee te maken?zoja hoe weet ik welke magie ik gebruik?
3.hoe vindt ik mijn beschermengel?iedereen zegt wel dat je iemand moet inbeelden tijdens het mediteren maar hoe weet je dat dat geen verbeelding is ?
4. moet ik hiervoor wicca zijn?als ik dat niet wil heb ik dan kansen om alles verder te ontwikkelen? niets persoonlijks voor de wicca's op dit forum ;-)

alvast bedankt voor alle hulp
xxxx gitte

Berichtenonderwerp: Re: begin....
BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 19:37:43 
Dwerg
Dwerg

Ik zou jou huisarrest geven tot je 18e.

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 19:38:55 
Groentje
Groentje

uhm.....??

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 19:46:21 
Dwerg
Dwerg

BeginOfTheExperience schreef:
uhm.....??

Zolang je die opmerking niet snapt, ben je naar mijn idee ook niet klaar voor meer dan je toekomt.

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 19:50:07 
Groentje
Groentje

is er een probleem met het feit dat ik wat wil proberen?vragen heb?intresse heb?? :-Sik ben misschien nog maar een kind maar dat betekent niet dat je dingen moet "verzwijgen"?? :)

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 19:58:05 
Dwerg
Dwerg

is er een probleem met het feit dat ik wat wil proberen?vragen heb?intresse heb?? :-Sik ben misschien nog maar een kind maar dat betekent niet dat je dingen moet "verzwijgen"?? :)

its inpossible to learn how to live
just let it flow and everythings going to be alright

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 20:04:07 
Groentje
Groentje

dat heeft er niets mee te maken,met dit onderwerp wil geen dingen leren over het leven ik wil dingen leren over het paranormale goede en kwade magie.ik wil mijn grenzen verleggen!ik wil leren! maarja blijkbaar wil je dat niet?:(

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 20:23:09 
Elf
Elf

Ha Gitte,

OM te beginnen ben ik er van overtuigd dat Sado je wat op zit te stoken met de bedoeling de antwoorden uit jouzelf te halen. Heel treffend, maar misschien bij een 13jarige niet DE manier Sado... :P

Mijn korte antwoorden op je vragen:
1. hoe moet ik mediteren?? Op de manier dat jij wilt... Er is op internet (ook op dit forum) van alles over te vinden
2.goede of slechte magie heeft dat er iets mee te maken?zoja hoe weet ik welke magie ik gebruik? Je doet met je energie wat je er mee wilt doen, het heeft met je intentie te maken
3.hoe vindt ik mijn beschermengel?iedereen zegt wel dat je iemand moet inbeelden tijdens het mediteren maar hoe weet je dat dat geen verbeelding is ? Komt vanzelf, je zou je eerst moeten afvragen wat het verschil tussen inbeelden en verbeelden is
4. moet ik hiervoor wicca zijn?als ik dat niet wil heb ik dan kansen om alles verder te ontwikkelen? Nee niet nodig

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 20:29:31 
Kabouter
Kabouter

Ik heb je een pbeetje gestuurd meid :wink:

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 21:01:57 
Feniks
Feniks

Sado schreef:
uhm.....??

Zolang je die opmerking niet snapt, ben je naar mijn idee ook niet klaar voor meer dan je toekomt.

jeetje sado..... sinds wanner ben jij de almachtige guru? die meid heeft wat vragen... kan toch? als mensen zulke antwoorden op iedere vraag krijgen durven ze op een gegeven moment helemaal niets meer te vragen en blijven ze voor eeuwig op het zelfde niveau..
ik sluit mij bij stev op dit punt... geef informatie in plaats van uit de hoogte te doen...

alleen deze zin al "is er een probleem met het feit dat ik wat wil proberen?vragen heb?intresse heb?? :-Sik ben misschien nog maar een kind maar dat betekent niet dat je dingen moet "verzwijgen"?? :) " geeft aan dat zij al meer weet dan sommige stijfkoppige mensen die ik ken.

wel berijp ik wat je wilt zeggen Sado.

geef het de tijd Gitte, het advies dat stev gaf is goed. kijk om je heen, doe ervaringen op, zorg ervoor dat je vragen blijft stellen bij wat je doet en welke keuzes je maakt.... en de vraag die ik mij altijd stel is: ben ik hier blij mee? als ik hier altijd ja op kan antwoorden weet ik dat het goed is... als er een spoor van tweifel is... onderzoek de oorzaak van de tweifel

groetje,

Leonie

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 21:05:33 
Kabouter
Kabouter

ja k wil nie veel zeggen, maar toen ik zo oud als Gitte was, was ik ook allang begonnen met experimenteren op dit gebied. En toen was er nog niet eens een forum en kende ik geen mensen waar ik vanalles aan kon vragen! En ik ben er ook gekomen hi hi :wink:
Een grietje als Gitte hebben we juist nodig. Hoe jonger, hoe wijzer :wink:
Kom maar op met die vragen meid, want er bestaan geen stomme :wink:

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 21:06:52 
Feniks
Feniks

misschien gezien als spam maar:

/me juigt :D (y)

Douglas Adams

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 21:20:33 
Groentje
Groentje

bedankt allemaal :d

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 21:36:31 
Dwerg
Dwerg

Citeer:
jeetje sado..... sinds wanner ben jij de almachtige guru? die meid heeft wat vragen... kan toch? als mensen zulke antwoorden op iedere vraag krijgen durven ze op een gegeven moment helemaal niets meer te vragen en blijven ze voor eeuwig op het zelfde niveau..
ik sluit mij bij stev op dit punt... geef informatie in plaats van uit de hoogte te doen...

Heb je al eens gekeken naar het type vragen wat dit kind stelt? Laten we allereerst eventjes beseffen dat niet elke persoon op dit forum even ver is en dat er wel degelijk een onderscheid is, qua intelligentie en ervaring, tussen mensen hier. Deze persoon vraagt dan vragen, die niet alleen verraden dat ze niet klaar is voor de antwoorden, maar ook laten zien dat ze geen flauw benul heeft waar dit alles om draait. Ze associeert meditatie met magie, denkt waarschijnlijk dat het paranormale ook daadwerkelijk enige objectieve dimensie bevat, en zet zichzelf op, door deze vragen hier te stellen, voor mislukken, omdat mensen hier haar enkel zullen leren hoe ze het spirituele spelletje dient mee te spelen.

Ik heb al vaker bezwaar gemaakt tegen zulke jongen mensen op een forum als deze, en ik doe het nu weer.

BerichtGeplaatst: 15-07-2008, 21:47:28 
Groentje
Groentje

pardon maar dat kind heeft een naam toevallig

en ik ben hier om te leren dus leg jij maar alles uit....als je het beter weet :?

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00