Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 03-01-2025, 21:44:53

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: geen contact meer..
BerichtGeplaatst: 18-08-2009, 21:36:29 
Groentje
Groentje

paar weken geleden hebbe ze bij mij een hersentumor vastgesteld..
ik ben terminaal ,
nog maaar een paar maaden te leven..
nuja , that's life zeker?(:

maar kben er toch niet echt gerust op ..
ikweet niet wat ik moet verwachten als ik er niet meer ben..

ik wou het mijn gids vragen ..
maar nu kan k daar opeens geen contact meer mee krijgen
alsof ze my gewoon in de steek heeft gelaten (jah komt grof over maar kan het niet anders formuleren)
ligt dat aan de tumor?
kan k er iets aan doen?
ik weet het echt nietmeer
ik heb jullie hulp echt wel nodig .. (:

alvast bedankt (:

Berichtenonderwerp: Re: geen contact meer..
BerichtGeplaatst: 18-08-2009, 23:45:31 
Elf
Elf

Hey BeginOfTheExperience

Eerst en vooral wil ik je veel sterkte en moed toewensen.

Ik weet niet zoveel van gidsen af.. dus ik ben niet geplaatst om jou daar raad in te geven. Maar ik denk toch niet dat ze jou zomaar verlaat in deze moeilijke periode.

veel sterkte

xxx

Han Suyin

BerichtGeplaatst: 19-08-2009, 09:40:57 
Groentje
Groentje

Hallo,

Heel veel moed en sterkte toegewenst met deze grote beproeving. Ik ken ook niet veel over gidsen, maar zou het niet kunnen dat jullie contact een stukje geblokkeerd wordt door uw beleving nu? Ik durf geloven dat je nu met heel veel verschillende emoties en gedachten en gevoelens worstelt en dat je jezelf daarin een stukje verliest. Misschien kan uw gids u daarom ook niet onmiddellijk bereiken? Of misschien sluit je u onbewust hierdoor wat af? Ik denk maar wat na hoor, maar ik weet zeker dat uw gids u niet verlaten heeft. Hij of zij zal nog wel naar u toe komen om uw vragen te beantwoorden. Misschien koss hij of zij bewust om wat te wachten met deze antwoorden, tot je het allemaal een beetje een plaats hebt kunnen geven en je du sook echt open staat voor de antwoorden die zullen komen?
Heb vertrouwen; ik weet uit vragen van andere mensen aan hun gidsen mbt wat ons te wachten staat na ons aardse leven, dat zij hier heel liefdevol op reageren en uitgebreid antwoord geven. Volgens hen is het de meest mooie en liefdevolle plek waar je inneens weer in contact staat met alle kennis en overleden dierbaren en waar alle energie puur en liefdevol is. Het stelt je ook in staat om dierbaren te beschermen en te begeleiden. Ik hoop dat dit je wat moed heeft gegeven. Het blijft natuurlijk iets beangstigends, omdat we maar de beperking van ons menselijke lichaam kennen en herinneren, maar onthoud dat we zoveel meer zijn dan een materieel omhulsel.
Ik stuur u heel veel licht en liefde,

BerichtGeplaatst: 19-08-2009, 10:51:48 
Kabouter
Kabouter

Hey

Het lijkt me ontzettend hard om dit nieuws te krijgen... Ik word er alvast stil van om het te lezen. Ik betwijfel eveneens of je gidsen je in de steek laten, mss is de oorzaak psychisch , zoals sommigen opperen, of medisch... Ik kan me inbeelden dat een tumor ook je spirituele kracht kan blokken...

Hoe dan ook, misschien vind je nu geen steun bij je gids(en), ik denk dat ik voor iedereen hier spreek als ik zeg dat wij je hoe dan ook zullen steunen en zullen luisteren naar al wat jou bezig houdt.

Een hele dikke knuffel

Babe

BerichtGeplaatst: 19-08-2009, 11:38:31 
Nimf
Nimf

@ BeginOfTheExperience:

Je hebt wel een treffende nickname gekozen moet ik zeggen. Je staat inderdaad aan het begin van een enorme ervaring.

Allereerst moet ik zeggen dat het een rot bericht is, dat je gekregen hebt en het zal vast niet meevallen het te accepteren.
Ik hoop voor je, dat je blijft vechten en de kracht vind, te genieten van de tijd die je nog hebt.

Wat je opmerking betreft:

Citeer:
ikweet niet wat ik moet verwachten als ik er niet meer ben..

Dat weet niemand.

Dat je geen contact meer hebt/krijgt met je gids ...
Wellicht gebruik je medicatie die het contact blokkeert of je gewoon belemmert in het contact maken?
Ik heb nog niet eerder gehoord dat het contact door een tumor werd geblokkeerd maar op zich zou ik me daar ook iets bij voor kunnen stellen.

In ieder geval mag je er op vertrouwen dat jouw gids je, in de periode waarin je die het meest nodig hebt, niet zal verlaten. Vertrouw er op, dat ze bij je blijft.

sterkte, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00