Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-12-2024, 04:19:27

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: ben ik raar?
BerichtGeplaatst: 22-10-2004, 16:29:37 
Feniks
Feniks

Hoi.
Ik weet niet goed waar ik moet beginnen... ik heb paranormale ervaringen en stuit op onbegrip in mijn omgeving. Soms heb ik het idee dat ikzelf niet helemaal normaal ben.

Ik zie dode mensen of zie mensen doodgaan. Mijn dromen komen dan ook steeds uit zodra ik over iemand droom die dood gaat. Het zijn vaak wildvreemde mensen, familie, buren... noem maar op.

Ook heb ik steeds dat voor ik iemand zie er een rare lucht is... goed omschrijven kan ik het niet....

Verder heb ik de laatste tijd als ik mijn moeder masseer om de pijn in haar armen te verlichten dat ik ontzettende hoofdpijn krijg.. ik weet niet wat er allemaal gebeurt met me maar ik voel me een buitenaards wezen. Er gebeuren dingen waar ik met niemand echt over kan praten omdat ze het niet begrijpen of niet geloven in paranormale. :(

Ooit ben ik naar een paranormaal beurs gegaan en heb daar mijn gids laten teken. Deze vrouw die het getekend heeft zei tegen me dat ik een "nieuwetijdskind" ben... kan iemand mij misschien vertellen wat dit inhoud en wat dit is? En geeft dit verklaring over wat ik meemaak?

Groetjes, veronique

Berichtenonderwerp: Re: ben ik raar?
BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 11:37:15 
Dwerg
Dwerg

veronique,

laten we beginnen met dat je geen buitenaards wezen bent.
wij allemaal hier hebben dingen die andere mensen niet kunnen.
ik weet niet of het helpt maar misschien moet je begrijpen met wat je droomt of op schrijven zodat je steeds terug kan kijken.
ik zie wel geen dode mensen maar ik voel wel iemand om me heen die dood is en ik denk voor namelijk mijn moeder.
ik ben hier bij gehaald door paul ofwel beautyful disaster en ik ben hier een stuk wijzer geworden om alles.
ik heb voor gevoelens die steeds vaker uit gaan komen maar bij mijn dromen ben ik nog bezig.

maar wees niet bang voor je zelf en je kan hier echt alles kwijt niemand zal denken dat je raar bent want als je het zo gaat bekijken zijn we dat allemaal wel...
maar we zijn niet raar we zijn net zo gewoon als de rest alleen met iets extra's sommige kunnen er mee leven en sommige niet maar daarom word je hier erbij gehaald om er mee om te gaan en bij mij gaat het al aardig wees niet bang het komt wel goed veronique...

byebye mitsuki :wink:

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 14:48:56 
Reus
Reus

veronique schreef:
Hoi.
Ik weet niet goed waar ik moet beginnen... ik heb paranormale ervaringen en stuit op onbegrip in mijn omgeving. Soms heb ik het idee dat ikzelf niet helemaal normaal ben.
Alle mensen zijn paranormaal, dus je bent gewoon een mens en gewoon normaal. Je omgeving helpt niet mee, daarom ben je nu hier, zodat wij je kunnen helpen en troosten.

Ik zie dode mensen of zie mensen doodgaan. Mijn dromen komen dan ook steeds uit zodra ik over iemand droom die dood gaat. Het zijn vaak wildvreemde mensen, familie, buren... noem maar op.
Dit is iets waar je mee om moet leren gaan. Als je de dode mensen ziet, zoals jij ze noemt en je voelt je er niet prettig bij, kun je ze gewoon weg sturen. Meestal helpt dat al. Ook kun je vragen wat ze willen.

Ook heb ik steeds dat voor ik iemand zie er een rare lucht is... goed omschrijven kan ik het niet....
Een rare lucht als in een wazige schim, of lucht die je ruikt. Er bestaat namelijk ook zoiets als helderruiken.

Verder heb ik de laatste tijd als ik mijn moeder masseer om de pijn in haar armen te verlichten dat ik ontzettende hoofdpijn krijg.. ik weet niet wat er allemaal gebeurt met me maar ik voel me een buitenaards wezen. Er gebeuren dingen waar ik met niemand echt over kan praten omdat ze het niet begrijpen of niet geloven in paranormale. :(
Als jij pijn krijgt in je handen omdat je iemand masseert zul je waarschijnlijk te negatieve energie van haar (pijn haar armen) over nemen, op dit forum zijn er al meedere dingen geschreven over magnetiseren en afsluiten voor negatieve invloeden. Aarden kan bij jou ook geen kwaad. Zoek maar eens op die woorden, rechts boven aan site ;)

Ooit ben ik naar een paranormaal beurs gegaan en heb daar mijn gids laten teken. Deze vrouw die het getekend heeft zei tegen me dat ik een "nieuwetijdskind" ben... kan iemand mij misschien vertellen wat dit inhoud en wat dit is? En geeft dit verklaring over wat ik meemaak?

Een nieuwetijdskind is een paranormaal kind, even kort door de bocht. Dit kan een hoop verklaren ;)
Groetjes, veronique

Liefs Carina ;)
Als je nog vragen hebt, kom maar op :P

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 17:01:38 
Reus
Reus

Carina...
je neemt me de woorden uit m'n mond

Maar wel goed hoor :)

Greetz!

En Veronique, succes!

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 17:24:51 
Reus
Reus

En nog belangrijker, om een echt antwoord op jou vraag te geven;

Nee je bent niet raar!!!

Liefs Carina ;)

(en beautiful disaster, bedankt ;))

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 17:28:10 
Reus
Reus

amen...

(:P onzin post nummerrrrrrr 3, ie ie ie, haha ;) )

BerichtGeplaatst: 23-10-2004, 17:31:44 
Reus
Reus

laten we het even centraal houden :twisted:

;)

Veronique, ik heb je topic even onderbracht bij verhalen, waarschijnlijk kunnen meerdere mensen zich identificeren met jou verhaal :)

Liefs Carina ;)

BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 09:07:01 
Feniks
Feniks

hoi, bedankt voor je reactie carina, het is fijn om te lezen dat er meerdere mensen zijn die ongeveer hetzelfde hebben.

Weet iemand toevallig wat het begrip nieuwetijdskinderen is? Ik heb geen flauw idee namelijk....

Groetjes en bedankt voor het lezen,

Veronique

BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 09:25:23 
Dwerg
Dwerg

ik weet het niet zeker.
maar het kan zijn dat je een kind van deze tijd bent.
zo komt het er op neer.
een kind van deze nieuwe tijd.
of een kind van een nieuwe tijd.
maar ik wil niks fout zeggen ofzo.
maar dat ziu het kunnen zijn.
maar ga er niet vanuit dat het zo ook is

byebye mitsuki

BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 11:46:56 
Hoi veronique,

Heb al een voorstel gemaakt om een onderwerp te wijden aan nieuwe tijdskinderen omdat het tegenwoordig een hot item is.

Nieuwe tijdskinderen zijn kinderen die nu geboren worden met een paranormale gave die vrij sterk is. Ik ben van mening dat nieuwe tijdskinderen met een doel op aarde komen. Om de mens namelijk iets te leren danwel mee te geven. Deze kinderen zijn extreem gevoelig en weten veel. Ze noemen het nieuwe tijdskinderen omdat er opeens heel veel geboren worden. Gezien de mens graag namen aan groepen geeft hebben ze de naam nieuwe tijdskinderen bedacht. Eigenlijk zijn dit gewoon paranormaal gevoelige kinderen. Een nieuwe tijdkind moet ook goede begeleiding krijgen want anders krijgt hij/zij problemen op school of later in de omgang met andere mensen. Ook gebeurd het soms dat ze zich afsluiten voor hun gave hierdoor.

Hoop dat ik je vraag een beetje heb kunnen beantwoorden. Als het niet duidelijk is moet je het maar zeggen.

Kiss Luna :hart:

BerichtGeplaatst: 24-10-2004, 20:37:04 
Feniks
Feniks

Hoi Luna

Ik begrijp het goed... vooral wat je zegt over afsluiten van mensen. Ik heb dit namelijk erg voor de gewoonte.. Het klinkt bizar maar ben beetje bang voor niet bekende mensen vooral geworden.
Dit komt omdat ik erg gepest ben vroeger en buitengesloten omdat ik "anders" was.
Ik weet niet hoe anders... ik weet wel dat ik eens ontzettende ruzie heb gehad met mijn lerares godsdienst omdat ik bleef volhouden dat na de dood het leven niet ophoud.. (reincarnatie) Toen wist ik het woord er niet voor maar goed, door die aanvaaring en omdat je op katholiek onderwijs zit gaan medeklasgenote je toch als gek beschouwen. :?

IN elk geval heel bedankt voor je uitleg! Ik heb er wel wat aan hoor, want ik weet nu in ieder geval wat het ongeveer is...

Greetzzz Veronique

BerichtGeplaatst: 04-11-2004, 14:10:47 
hoe kan ik weten wat voor gaves ik beheers enzo

BerichtGeplaatst: 04-11-2004, 14:27:30 
Dwerg
Dwerg

gewoon afwachten, en goed om je heen kijken..
voorals je iets ziet dat niet echt gewoon lijkt

mitsuki-chan

PS: heb geduld dan komt alles van zelf wel

BerichtGeplaatst: 04-11-2004, 15:10:09 
Reus
Reus

Juist, je kunt het niet forceren. Als je er klaar voor bent wordt je vanzelf duidelijk wat je gaves zijn. Zolang je er niet klaar voor bent, zullen ze zich ook niet uiten. Bij mij kwam het ook pas op mijn 24e boven drijven.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 04-11-2004, 15:38:41 
Reus
Reus

@ veronique

Ik las net het volgende artikel. Misschien vind je het leuk om ook te lezen.
http://www.ouroboros.nl/artikelen/nieuwetijdkinderen.php?ID=21

-Dr. Seuss-

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00