Hallo Allemaal,
Ik heb een vraag en hoop dat ik hier wat reacties op zal krijgen.
Ik zit op de kunstacademie in Hilversum en ik heb de opdracht gekregen om een interview te houden over een onderwerp wat ik zelf uit mocht kiezen. Omdat ik altijd erg geïnteresseerd ben in wat mensen geloven en denken heb ik het onderwerp bovennatuurlijk gekozen.
Het is nu de bedoeling dat ik iemand interview die te maken heeft gehad of nog te maken heeft met het bovennatuurlijke. Ik zoek eigenlijk iemand die zich echt bezig (heeft) (ge)houd(en) met glaasje draaien, geesten oproepen enz. en daar ook over wil vertellen. Ik ben benieuwd waarom je je daarmee bezig houd, wat je precies doet, heb je er goede ervaringen mee of ook slechte. Vind je dat het bovennatuurlijke iets is waar mensen bang voor moeten zijn en zich niet mee bezig moeten houden of is het positief en moeten mensen zich daar eigenlijk wel mee bezighouden.
Ik hoop wat reacties te krijgen.
Als je je beschikbaar stelt voor dit interview zou ik het fijn vinden als je een mailtje naar mij stuurt met een (samengevat) deel waarmee je je bezig houd en of je positief tegenover het bovennatuurlijke staat of ook negatief (of beiden)
Groetjes Annelien
emailadres=
sproetje__@hotmail.com (twee streepjes onder!!)