Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:16:41

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 17 8 9 10 11 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-01-2011, 20:58:48 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
Moon-Pearl schreef:
Nounou, sorry jongens, ik wist niet dat het met duizenden in één keer was en in een bepaalde regio. Dan nog kan ik er wat nuchtere dingen voor verzinnen, maar dat houd ik wel voor me.

Ja je kan er nuchtere dingen voor verzinnen, maar zolang je het niet kan onderzoeken kan je er toch weinig over zeggen.

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-02-2011, 17:34:27 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Is er ondertussen al meer bekend wat de oorzaak van de dode vogels en vissen is.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-02-2011, 14:52:50 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-01-2011, 17:58:51
Berichten: 21
Willow schreef:
dit is best raar, ik ben altijd erg vrolijk geweest, zo positief als het maar kan en was met alles tevreden.

Nu sinds een paar weken, voel ik me ongelukkig ( ben 17 jr trouwens :P ) woon thuis heb lieve ouders lieve zus en heb niks te klagen, alles is er

Maar ik voel me toch erg ongelukkig, ik voel me niet thuis op deze wereld, ik zou zo graag dingen willen veranderen de wereld anders willen ( meer bewuste mensen, veel meer dierenliefde, meer natuur.. meer leven met de ziel, en minder materialistisch ) zo kan ik wel uren doorgaan maar dat had ik zo graag gewild.

Ik heb hier nooit echt moeite mee gehad, dacht er ook niet echt bij na, ben altijd wel erg open/gevoelig geweest maar sinds een paar weken voel ik me leeg, en ik heb geen gebrek aan iets, liefde heb ik genoeg alles is er maar buiten mijn ouders enz zijn er niet veel mensen die mij begrijpen ( heb ik het gevoel ) merk wel dat er steeds meer mensen ( vooral leraren ) open voor me staan en mij begrijpen , heb nu ook gesprekken 1 keer in de week. Maar goed

Herkent iemand zich hierin ???

Ik denk zelfs dat ik een beetje depressief ben. Op school zie ik de laatste tijd aura's om klasgenoten en soms wil ik dat ook zien omdat ik me dan kan afsluiten voor de realiteit, ik zie het als een ontsnapping.

Majah ik ben nu bezig om mezelf gelukkiger te maken, ik weet of het voelt zo dat ik zo dicht bij dat gelukkige zit maar het niet kan vinden.....

Depak chopra zegt , het beste wat je kan wensen is innerlijk rijk, zoveel mogelijk vreugde en voldoening in jezelf zegmaar, want wat er ook in de buitenwereld gebeurt, het heeft geen invloed op je.. Dat lijkt me heerlijk!! nu nog uitzoeken om het zo maar te zeggen hoe ik me zo kan voelen. Ik weet dat ik me zo gelukkig kan voelen omdat ik me al eens zo gelukkig heb gevoelt, alleen nu niet.

x Anna



ik wacht op de dag at ik naar een betere wereld ga.

(en dan weer terug kom en dat de aarde dan ook beter is en ik me weer thuis voel

_________________
rejoice in the life ... if you're ever in doubt about what is good and what is not ... ask for advice even if you have doubts about life (I recommend not to stop life)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-03-2011, 11:43:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-03-2011, 19:51:41
Berichten: 8
Ik heb niet alle berichten gelezen in dit topic.
Maar ik kan me bij meerdere mensen aansluiten.
Ik snap namelijk niet waarom de wereld is geworden zoals die is.

Zijn er dan niet genoeg mensen als ik ? die de wereld anders hadden willen zien
minder technology minder moeten.
Minder haat minder dierenleed minder mensenleed

Ik zag een paar dagen geleden echt iets schokkends op het nieuws
Ik weet niet of ik het zo goed formuleer maar als nog meer mensen het nieuws volgen zullen ze weten waar ik het over heb
er zijn dus ong. 160000 ambtenaren en volgens mij woord er 2%loon ofzoiets ingehouden en dat gaat dan in een soort pot waar dan ambtenaren de gekste en raarste cursussen volgen hoeveel geld per jaar herriner ik mij niet maar toen ik het bedrag zag schrok ik mij dood ik dacht hoe kunnen wij hier al dat geld opmaken aan domme dingen terwijl er kinderen en dieren en mensen doodgaan ??

ook nog zoiets waarom betalen wij voor water ?? water is toch gratis
in afrika staat een pomp waar mensen gratis water uit kunnen halen.

zit de wereld dan niet raar in mekaar ??

en van die vogels die dood neervallen en vissen die aanspoelen
heb ik ook enge gedachte over maar er gebeurt zoveel .. dat ik nergens meer touwtjes aan vast kan knopen

_________________
Je ziet wel wat een ander heeft, maar je ziet niet wat hij mist.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 31-03-2011, 13:44:19 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
De wereld zit raar in elkaar, en er zijn zeker meer mensen zoals jij. Waarschijnlijk meer dan je denkt, mensen die er niet voor uit durven komen, of die er zelf nog té onzeker over zijn om het voor zichzelf te erkennen.

Lange tijd heb ik een behoorlijke cynische houding tov de wereld en het leven gehad. Het zien van al het onrecht, zowel in de wereld als in mijn eigen leven, maakte me bitter. En ik denk dat veel mensen dit zo ervaren. Dat veel mensen welke in essentie goed van hart zijn, al die ellende en negatieviteit niet "aankunnen", en ermee omgaan door bitter te worden, en hun hoop te verliezen. Ik zal ze niet veroordelen.

Al is er volgens mij iets belangrijkers. Onder, al die ellende, zit toch een liefde welke inherent is aan het leven. Ik heb het het grootste gedeelte van mijn leven niet kunnen voelen, of slechts heel sporadisch. Ik ben altijd erg rationeel geweest, al had ik altijd de ervaring dat rationaliteit niet het enige was, en dat er wat miste. Pas sinds enkele jaren, ben ik het los gaan laten, wat in mijn geval erg geleidelijk (en erg langzaam) gaat. De stille overtuiging dat we in een rationeel universum leven, dat ik beslissingen moet maken slechts gebasseerd op mijn intellect, en op externe factoren, verliest langzaam zijn kracht. Dit gaat niet zonder slag of stoot, waar dit een erg krachtige overtuiging is, een overtuiging welke de mensheid naar mijn mening heeft gebracht op het punt waar we zijn beland. Het is een enorme verandering om te gaan leven vanuit je gevoel, je hart, en dus uit liefde, ipv vanuit je ratio, je geest en vanuit angst. En het vraagt moed, omdat je je op erg onzeker terrein bevindt, en dat moet je maar durven. Want in mijn achterhoofd zit nogsteeds de angst, "wat als ik het fout heb?". Maar steeds vaker voel ik die liefde, die er altijd gewoon is. Het is niet een oppervlakkig weten, of vermoeden, maar werkelijk ervaren. Dit zorgt ervoor dat ik de moed heb om door te gaan op dat pad, om me op dat onzekere terrein te begeven, zelfs als bijna de gehele wereld om je heen is gebouwd op het idee dat het onzin is, en dit ook vaak kan uitdragen.

Je functioneert beter, als je leeft vanuit een dergelijk liefdes bewustzijn, ipv angst bewustzijn. Verwar dit niet, met het opdoen van oogkleppen, en het negeren van alle ellende welke erg reëel is. Kijk of je ipv van je verloren te voelen in deze ellendige wereld, je jezelf kan ontwikkelen naar iemand die vanuit liefde handeld, vanuit liefde leeft. Vanuit zo'n toestand kan je volgens mij veel meer betekenen voor andere mensen, en de wereld helpen weer een mooie plek te worden.

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 02-04-2011, 09:15:04 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hoi

Ik ben het volledig mee eens blijf uit liefde handelen. Liefde zal onze overwinning zijn.
Zeker in deze moeilijke tijd met mensen die in opstand komen.
Natuurrampen die zich voor doen.

Liefs gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-04-2011, 14:51:31 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04-01-2011, 17:58:51
Berichten: 21
liefde idd maa ook hoop dat de aarde ooit weer goed zal zijn en moed om het vol te houden! het word beter! misschien niet nu maar ooit komt alles goed!
wacht op de betere wereld! :)

_________________
rejoice in the life ... if you're ever in doubt about what is good and what is not ... ask for advice even if you have doubts about life (I recommend not to stop life)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-04-2011, 14:32:34 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01-01-2008, 11:24:29
Berichten: 2234
Locatie: Langeraar
gedachtenkracht schreef:
Hoi

Ik ben het volledig mee eens blijf uit liefde handelen. Liefde zal onze overwinning zijn.
Zeker in deze moeilijke tijd met mensen die in opstand komen.
Natuurrampen die zich voor doen.

Liefs gedachtenkracht


Hey gedachtenkracht, waarom denk je dat dit in mn handtekening staat :P. Ik hou van liefde en is de sterkste kracht die de mensheid ooit zal kennen. Want met liefde maak je alles weer goed.
Alleen de halve mensheid (meer zelfs) heeft het niet in de gaten dat je alles op kan lossen met liefde, ik voel alleen maar haat en geweld in de wereld terwijl er nooit iemand zonder liefde naar de hemelse wereld is afgerezen en het aardse leven achter zich heeft gelaten. Want God houd van iedereen alleen iedereen voelt die liefde maar de een doet er wat anders mee dan de rest de ene zet een deel van liefde in haat en razernij om. Zoals we de geschiedenis zien.

Maar juist diegene die wel weten wat ze er mee doen worden extra beloond met liefde en die kunnen wij extra goed gebruiken, daarom zijn wij anders dan de rest wij begrijpen de liefde en de anderen die dat niet begrijpen zijn onze tegenpolen.

_________________
Omnia vincit amor,
Liefde overwint alles.

I'm an angel on the earth ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-04-2011, 14:47:54 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 19-02-2005, 22:09:36
Berichten: 313
just--mike schreef:
gedachtenkracht schreef:
Hoi

Ik ben het volledig mee eens blijf uit liefde handelen. Liefde zal onze overwinning zijn.
Zeker in deze moeilijke tijd met mensen die in opstand komen.
Natuurrampen die zich voor doen.

Liefs gedachtenkracht


Hey gedachtenkracht, waarom denk je dat dit in mn handtekening staat :P. Ik hou van liefde en is de sterkste kracht die de mensheid ooit zal kennen. Want met liefde maak je alles weer goed.
Alleen de halve mensheid (meer zelfs) heeft het niet in de gaten dat je alles op kan lossen met liefde, ik voel alleen maar haat en geweld in de wereld terwijl er nooit iemand zonder liefde naar de hemelse wereld is afgerezen en het aardse leven achter zich heeft gelaten. Want God houd van iedereen alleen iedereen voelt die liefde maar de een doet er wat anders mee dan de rest de ene zet een deel van liefde in haat en razernij om. Zoals we de geschiedenis zien.

Maar juist diegene die wel weten wat ze er mee doen worden extra beloond met liefde en die kunnen wij extra goed gebruiken, daarom zijn wij anders dan de rest wij begrijpen de liefde en de anderen die dat niet begrijpen zijn onze tegenpolen.

Ik denk niet dat het zo zwart/wit is. Het leven op Aarde is niet makkelijk, en veel mensen welke ik geloof net zozeer naar die liefde verlangen, gaan gebukt onder het leven, of het nou ogenschijnlijk "hun eigen fout" is, of niet. Het is niet zo simpel als zeggen dat deze mensen liefde niet begrijpen (en wat is begrijpen van liefde?), maar dat lijden soms zo groot kan zijn dat ze de liefde niet meer kunnen voelen, en kiezen voor angst, haat, woede, depressie, wanhoop etc. Ik denk niet dat deze mensen hierdoor niet worden "beloond" met meer liefde (waar die liefde er naar mijn ervaring altijd is), maar dat ze zichzelf ervoor hebben afgesloten, uit frustratie, uit wanhoop, uit woede of uit desillusie. "Wij"...zijn alleen anders in de zin dat we die liefde (vaker) kunnen ervaren, maar in essentie zijn we (naar mijn inzicht) hetzelfde.

_________________
Joy is the key


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-04-2011, 06:45:54 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
just--mike schreef:
gedachtenkracht schreef:
Hoi

Ik ben het volledig mee eens blijf uit liefde handelen. Liefde zal onze overwinning zijn.
Zeker in deze moeilijke tijd met mensen die in opstand komen.
Natuurrampen die zich voor doen.

Liefs gedachtenkracht


Hey gedachtenkracht, waarom denk je dat dit in mn handtekening staat :P. Ik hou van liefde en is de sterkste kracht die de mensheid ooit zal kennen. Want met liefde maak je alles weer goed.
Alleen de halve mensheid (meer zelfs) heeft het niet in de gaten dat je alles op kan lossen met liefde, ik voel alleen maar haat en geweld in de wereld terwijl er nooit iemand zonder liefde naar de hemelse wereld is afgerezen en het aardse leven achter zich heeft gelaten. Want God houd van iedereen alleen iedereen voelt die liefde maar de een doet er wat anders mee dan de rest de ene zet een deel van liefde in haat en razernij om. Zoals we de geschiedenis zien.

Maar juist diegene die wel weten wat ze er mee doen worden extra beloond met liefde en die kunnen wij extra goed gebruiken, daarom zijn wij anders dan de rest wij begrijpen de liefde en de anderen die dat niet begrijpen zijn onze tegenpolen.


Hoi,

Ik sluit me volledig hierbij aan.
Al merk ik wel dat er op aarde een strijd is tussen het goede en het kwade.
Er zijn mensen die macht willen houden en hiermee de liefde onder drukken.
Maar ik geloof wel als we allemaal samen in liefde werken dat dit overwonnen zal worden.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-04-2011, 06:48:56 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Rens schreef:
just--mike schreef:
gedachtenkracht schreef:
Hoi

Ik ben het volledig mee eens blijf uit liefde handelen. Liefde zal onze overwinning zijn.
Zeker in deze moeilijke tijd met mensen die in opstand komen.
Natuurrampen die zich voor doen.

Liefs gedachtenkracht


Hey gedachtenkracht, waarom denk je dat dit in mn handtekening staat :P. Ik hou van liefde en is de sterkste kracht die de mensheid ooit zal kennen. Want met liefde maak je alles weer goed.
Alleen de halve mensheid (meer zelfs) heeft het niet in de gaten dat je alles op kan lossen met liefde, ik voel alleen maar haat en geweld in de wereld terwijl er nooit iemand zonder liefde naar de hemelse wereld is afgerezen en het aardse leven achter zich heeft gelaten. Want God houd van iedereen alleen iedereen voelt die liefde maar de een doet er wat anders mee dan de rest de ene zet een deel van liefde in haat en razernij om. Zoals we de geschiedenis zien.

Maar juist diegene die wel weten wat ze er mee doen worden extra beloond met liefde en die kunnen wij extra goed gebruiken, daarom zijn wij anders dan de rest wij begrijpen de liefde en de anderen die dat niet begrijpen zijn onze tegenpolen.

Ik denk niet dat het zo zwart/wit is. Het leven op Aarde is niet makkelijk, en veel mensen welke ik geloof net zozeer naar die liefde verlangen, gaan gebukt onder het leven, of het nou ogenschijnlijk "hun eigen fout" is, of niet. Het is niet zo simpel als zeggen dat deze mensen liefde niet begrijpen (en wat is begrijpen van liefde?), maar dat lijden soms zo groot kan zijn dat ze de liefde niet meer kunnen voelen, en kiezen voor angst, haat, woede, depressie, wanhoop etc. Ik denk niet dat deze mensen hierdoor niet worden "beloond" met meer liefde (waar die liefde er naar mijn ervaring altijd is), maar dat ze zichzelf ervoor hebben afgesloten, uit frustratie, uit wanhoop, uit woede of uit desillusie. "Wij"...zijn alleen anders in de zin dat we die liefde (vaker) kunnen ervaren, maar in essentie zijn we (naar mijn inzicht) hetzelfde.



Hoi,

Het klopt dat mensen een keuze hebben voor wat zij voelen en welke emotie erbij hoort.
Steeds worden we ook op de proef gesteld door situatie die voor doen.
Maken we dit bewust mee of staan we er niet bij stil.
Maar enkele liefde is de weg van het licht.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 05-05-2011, 15:32:57 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-05-2011, 15:05:28
Berichten: 8
Ik ben blij dat ik een paar berichtjes heb kunnen lezen waarin staat dat we klaar zijn voor een nieuw systeem. Het huidige systeem heeft zijn beste tijd gehad en steeds meer mensen zijn het daar mee eens.

Ik vind het jammer dat we zo slordig met elkaar omgaan, maar ik ben wel blij dat ik deze verandering in de mens meemaak. Misschien maken we ook nog de dag mee dat we eindelijk in harmonie kunnen leven met elkaar. Ik geef in elk geval niet op!

_________________
Together we can fix this little planet of ours! ^^


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-05-2011, 07:51:33 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hoi,

Ik geloof er zeker in dat de tijd komt dat we samen in harmonie leven.
Op het huidige moment speelt er nog teveel machten tussen verschillende mensen.
Wat ik zo jammer vind.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-05-2011, 18:54:03 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-05-2011, 16:29:22
Berichten: 77
Locatie: krimpen aan de lek
HeavenBoy schreef:
gedachtenkracht schreef:
Hoi,

Ik geloof er zeker in dat de tijd komt dat we samen in harmonie leven.
Op het huidige moment speelt er nog teveel machten tussen verschillende mensen.
Wat ik zo jammer vind.

Gr gedachtenkracht


Ik geloof dat die tijd niet komt...of beter gezegd: Heel laat, dat wij niet kunnen meemaken...

Dat er machten spelen tussen de mensen blijft altijd voort gaan, omdat het heel verschillend is en je kan hier veel uit onder verstaan. Macht zou altijd nog een rol spelen.


helaas moet ik melde dat ik het met heavenboy eens ben.
maar ik denk dat als zowiezo alle rechten gelijk zijn de harmonie een stuk zal toenemen.
en waarneer ze die belasting op zeggen helemaal

_________________
stop dreaming.....
make your dreams come true!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 26-07-2011, 08:35:27 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-07-2009, 20:22:38
Berichten: 216
Hoi,

Ik ervaar het ook van de belasting.
Het zou niet nodig zijn.
Zelfs niet dat mensen schulden hebben.
Dit ontstaan doordat we op computers cijfers kunnen programmeren.
Als we niet aan schulden hadden gedaan.
Had het er ook niet geweest.
Nu willen ze rente en dat kan niet omdat er niet meer geld in omloop is.

Ik zou voor zijn dat er een nieuw systeem zou zijn dat het evenredig in de wereld verdeeld is.
Geen schulden en geen macht.

Gr gedachtenkracht


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 17 8 9 10 11 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl