Citeer:
3 maanden later werdt ik aan gevallen.
Terwijl ik sliep voelde ik dat er iemand aan mijn rechterbeen trok, dat werdt steeds harder..
ik werdt er wakker van en moest mezelf echt tegen houden.
daarna voelde ik een hele zware/donkere energie op mijn borstkast en bij mijn hoofd en toen hij riep: STIK! STIK! STIK! zag ik op dat moment een beeld van een duivel. dit had ik nog nooit eerder gehad..
ik was toen niet bang,ik liet het over me heen komen maar dacht wel: ik ga dood.
want zijn energie was zo zwaar dat ik bijna geen lucht meer kon krijgen. ik riep in mezelf engelen en toen ging hij weg...
Dit doet mij meer denken aan slaapverlammingen dan aan geesten... slaapverlammingen worden ook wel het Old Hag Syndrome genoemd, hierbij heb je het gevoel dat er iets op je borstkas drukt en dat je moeilijk kan ademen, vaak voelt het als een duistere energie, en soms komt daar zelfs een beeld van een demoon, duivel of heks bij die je dan op je borstkas ziet zitten
De rest van je verhaal is zover ik weet alleen te verklaren als klopgeesten, ook wel poltergeist genoemd. die vinden het leuk om mensen angst aan te jagen, en soms gaan ze heel erg ver. Ik heb zelfs al eens gehoord dat iemand een mes naar hem toe gegooid kreeg vanuit het niets, of dat ook een waargebeurd verhaal is ben ik nog niet achter. Zover ik weet proberen ze je nooit te vermoorden of veel pijn te doen, ze maken je alleen maar doodsbang en wanhopig. Wie weet zijn er wel andere verklaringen, maar die komen dan niet in mijn kennis voor.