Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 18:31:36

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Geest in onze woning
BerichtGeplaatst: 15-11-2010, 04:31:04 
Groentje
Groentje

Mijn vriend (Dennis) en ik wonen sinds Juni 2009 hier in huis.
Vanaf de dag dat mijn vriend met de muren in huis bezig was om te verven voelde hij al iemand staan die hem in de gaten hield..een week later was alles zo goed als klaar (op meubelen na) dat we hadden besloten om gewoon in ons huis te gaan slapen op ons luchtbed omdat we s'nbachts nog eventjes met zaklamp door wilde gaan haha.
Die 1e nacht in huis had ik gelijk al een droom. Een jongentje van 12 jaar,blond haar. gooide een grote strandbal naar me toe en ik gooide die terug. Hij vroeg aan me: Mag ik die kaars laten bewegen? Ik zei heel vriendelijk: Ja hoor!
en toen ging hij met die kaars spelen..dat was de droom. Ik zei niks tegen mijn vriend toen.
Maar een dag daarna (volgends mij) vertelde hij me dat hij een jongentje had gezien in een beeld (hij is ook paranormaal begaafd). Ik vroeg de beschrijving. En alles klopte precies als het jongentje uit mijn droom,dus toen had ik dat verteld. 2á3 maanden later begon het... We wilde gaan slapen en plots hoorde we in de keuken voetstapen wat steeds dichtbij de slaapkamer deur kwam (we hebben alleen een beneden woning) Toen hij eenmaal daar stond begon hij op de muur te kloppen, ik was best bang.. een week later hoorde we onze leren stoel inzakken net alsof iemand er op sprong,of erop ging zitten.. Nu horen we dat nog steeds.. en soms blijft hij 20/30sec. lang hard kloppen,we horen duidelijk een vuist op de muur, en als hij loopt horen we iemand met cowboy laarzen aan..

Een half jaar geleden ongeveer is mijn vriend aangevallen door die geest denk we...we weten het niet zeker.
Hij hoorde iemand in de keuken lopen s'nachts en plots hoorde hij dat die gene tape uit elkaar trok en niet veel later voelde hij 2 handen op zijn gezicht drukken en de tape zat dicht geplakt op zijn mond. Hij stikte bijna tot dat hij zich kalm maakte en toen ging het langzaam weg.

3 maanden later werdt ik aan gevallen.
Terwijl ik sliep voelde ik dat er iemand aan mijn rechterbeen trok, dat werdt steeds harder..
ik werdt er wakker van en moest mezelf echt tegen houden.
daarna voelde ik een hele zware/donkere energie op mijn borstkast en bij mijn hoofd en toen hij riep: STIK! STIK! STIK! zag ik op dat moment een beeld van een duivel. dit had ik nog nooit eerder gehad..
ik was toen niet bang,ik liet het over me heen komen maar dacht wel: ik ga dood.
want zijn energie was zo zwaar dat ik bijna geen lucht meer kon krijgen. ik riep in mezelf engelen en toen ging hij weg...

Ik heb ook ooit een man met een bril op de bannk hier zien zitten toen mijn vriend en ik in de tuin bezig waren..
maar na mijn idee was hij niet die geest die ons aanviel..

Kan iemand zien/voelen wat deze geest precies wil? ik weet wel dat hij ons weg wil hebben uit huis. We hebben alles zowat al geprobeerd...salie (dat doe ik niet meer, omdat hij toen erger werdt..toen gooide hij in de keuken van alles omver). visualisatie's.. iemand nog een manier?

Berichtenonderwerp: Re: Geest in onze woning
BerichtGeplaatst: 15-11-2010, 12:38:14 
Kabouter
Kabouter

Citeer:
3 maanden later werdt ik aan gevallen.
Terwijl ik sliep voelde ik dat er iemand aan mijn rechterbeen trok, dat werdt steeds harder..
ik werdt er wakker van en moest mezelf echt tegen houden.
daarna voelde ik een hele zware/donkere energie op mijn borstkast en bij mijn hoofd en toen hij riep: STIK! STIK! STIK! zag ik op dat moment een beeld van een duivel. dit had ik nog nooit eerder gehad..
ik was toen niet bang,ik liet het over me heen komen maar dacht wel: ik ga dood.
want zijn energie was zo zwaar dat ik bijna geen lucht meer kon krijgen. ik riep in mezelf engelen en toen ging hij weg...

Dit doet mij meer denken aan slaapverlammingen dan aan geesten... slaapverlammingen worden ook wel het Old Hag Syndrome genoemd, hierbij heb je het gevoel dat er iets op je borstkas drukt en dat je moeilijk kan ademen, vaak voelt het als een duistere energie, en soms komt daar zelfs een beeld van een demoon, duivel of heks bij die je dan op je borstkas ziet zitten

De rest van je verhaal is zover ik weet alleen te verklaren als klopgeesten, ook wel poltergeist genoemd. die vinden het leuk om mensen angst aan te jagen, en soms gaan ze heel erg ver. Ik heb zelfs al eens gehoord dat iemand een mes naar hem toe gegooid kreeg vanuit het niets, of dat ook een waargebeurd verhaal is ben ik nog niet achter. Zover ik weet proberen ze je nooit te vermoorden of veel pijn te doen, ze maken je alleen maar doodsbang en wanhopig. Wie weet zijn er wel andere verklaringen, maar die komen dan niet in mijn kennis voor.

"Dread of disaster makes everybody act in the very way that increases the disaster." - Bertrand Russel

Berichtenonderwerp: Re: Geest in onze woning
BerichtGeplaatst: 13-12-2010, 22:53:31 
Groentje
Groentje

Klinkt als een geest die iets wil bereiken. Vraagje. De geest die jullie aanvalt. Hebben jullie het gevoel - of zien jullie - dat hij wel eens lacht?
Vaak als een kwade geest lacht dan speelt hij een heel vies spelletje. Dan moet je hem laten weten dat jullie twee hier de baas in huis zijn en niet hij. Hij mag dan wel onzichtbaar zijn, maar het is en blijft een soort van 'mens'. En ja natuurlijk werd hij boos toen jullie met een bosje salie door het huis liepen, maar probeer dat te herhalen en laat zien dat je het meent. Vertel hem dat hij niet welkom is en dat het jullie huis is en niet die van hem. Als het echt erger wordt en jullie het gevoel hebben dat het uit de hand loopt zoek dan iemand op die deze geest wél weg kan halen. Dat is vaak de meest veilige manier, want als een geest fysiek contact met je zoekt en je niet weet hoe je ermee om kan gaan óf heel erg angstig bent, dan is de kans groot dat hij meer wilt dan jullie alleen maar pesten.

Tip: kijk ook na wat de geschiedenis van jullie huis is. Het kan namelijk zijn dat er wat heeft afgespeeld toen der tijd en er misschien nog geesten zijn die hulp hebben om naar 'boven' te gaan. Dat kan namelijk de meerdere 'normale' geesten in jullie huis verklaren.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00