Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-11-2024, 14:35:29

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02-10-2011, 12:39:05 
Reus
Reus

Op 22 en 23 november staan de zon de aarde en de komeet elenin op één lijn, dit zal waarschijnlijk voor een verandering in het magnetisch veld van de aarde zorgen net zoals in februari 2010 en voor een flinke aardbeving zorgen zoals in februari 2010 in chili. Dit verhaal kom ik ook vaak tegen:
Citeer:
"In the Final days we will look up in our heavens and we will witness the return of the two brothers who helped create this world in the birthing time.

The twins will be seen in our North Western skies. They will come and visit to see who still remembered the original teachings flying in their Patuwvotas, or flying shields. They will bring many of their star family with them in the final days.

"The return of the Blue Star Katchina who is also known as Nan ga sohu will be the alarm clock that tells us of the new day and new way of life, a new world that is coming.

Not far behind the twins will come the Purifier The Red Katchina, who will bring the Day of Purification. On this day the Earth, her creatures and all life as we know it will change forever.

maar veel meer kan ik er niet echt over vinden.

BerichtGeplaatst: 02-10-2011, 14:07:19 
Elf
Elf

11-11-2011...mooie datum.

Ik heb al veel en veel langer het gevoel dat er iets aankomt,dat er iets groots te gebeuren staat. Maar ik heb geen specifieke datum waarbij ik dat voel.

Maar ik zal het wel zien op 11-11-2011

BerichtGeplaatst: 02-10-2011, 16:49:10 
Kabouter
Kabouter

Cemt heeft ook al een topic over 11-11-2011, misschien hetzelfde teken?

BerichtGeplaatst: 02-10-2011, 18:44:55 
Feniks
Feniks

Op 11-11-11 komt The Elder Scrolls V: Skyrim uit :D !

Dat wordt een wereldveranderd spel... ik speel weinig spellen, maar die ga ik zeker pre-orderen :P .

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.

PS Haters gaan haten!

BerichtGeplaatst: 02-10-2011, 19:16:57 
Kabouter
Kabouter

Mee eens, de nieuwe skyrim is een geweldig spel :P

BerichtGeplaatst: 04-10-2011, 18:58:16 
Kabouter
Kabouter

zou het misschien kunnen zijn dat op die datum meer sterrenpoorten de energie van de nieuwe wereld de oude wereld in zullen sturen? waarschinlijk zullen dan in die maand de mensen die niet afgesteld zijn op de nieuwe energie het niet zo gemakkelijk krijgen ,maar ja ik kan ook fout zitten :D

Heel veel liefs
Niels

BerichtGeplaatst: 04-10-2011, 23:07:43 
Gids
Gids

Weet je wat zo stom is aan die data voorspellingen...

We zijn ook maar op een bepaalde dag begonnen met tellen. De geboortedag van Christus.
Maar nneem bijv. de Chinese kalender, die valt met een heel ander nieuw jaar.

Hoe weten we dan toch zo zeker dat er dingen zullen gebeuren bijv. op 11-11-2011 ?

Of op enige andere dag?

Ik neem dit allemaal maar met een korreltje zout.

BerichtGeplaatst: 05-10-2011, 07:53:16 
Elf
Elf

Weet je Matthijs,

De data waarop het gebeurd, zal me eigenlijk echt een worst wezen. Ik bedoel, er zijn vaker data voorspeld en toen gebeurde er NIKS.
Ik hecht niet aan data..en ik zal ook nooit roepen dat er iets op een bepaalde datum zou gebeuren.

Wat ik wel sterk voel, en ja gevoel laat me over het algemeen niet erg in de steek, is dat er iets gaat komen.
Wat het is, en in welke vorm weet ik niet.
En het gevoel is er al een hele tijd en word gaandeweg wat sterker.

Er staat iets te gebeuren (en voor de duidelijkheid, ik had ook een vervelend gevoel bij 9/11....en ik had ook een naar gevoel bij Koninginnedag in Apeldoorn..etc. Eigenlijk bij veel gebeurtenissen was mn gevoel dus best wel juist)

Ik bemerk ook veranderingen in de wereld. Hoewel het geen positieve zijn. Ik bemerk meer ziekte en veel meer agressie (plunderingen, moorden etc. etc.)
En wat Brian zegt: de energie die voelbaar is (ik zie geen aura's ik werk eigenlijk altijd met gevoelens) is ook veranderd, al een tijdje.

Nu wil ik geen rampspoed prediken of roepen dat de wereld vergaat. Ik verbind er geen datum aan en ook geen speciale gebeurtenis

Maar dat er iets te gebeuren staat is mij wel duidelijk.

*zul je zien: betekent dat gevoel uiteindelijk dat ik op 11-11-2011 een enorme boer moet laten ofzoiets..tja dan komt er ook iets groots aan.....-.- *

BerichtGeplaatst: 05-10-2011, 13:36:48 
Gids
Gids

Tamuríl Telrúnya schreef:
*zul je zien: betekent dat gevoel uiteindelijk dat ik op 11-11-2011 een enorme boer moet laten ofzoiets..tja dan komt er ook iets groots aan.....-.- *

Weten we meteen de oorzaak van een aardbeving :p

BerichtGeplaatst: 05-10-2011, 18:32:22 
Elf
Elf

Jup I admit...it was me o:) o:)

BerichtGeplaatst: 06-10-2011, 01:20:18 
Power Moderator
Power Moderator

HeavenBoy schreef:
19 november wordt ik 21! :mrgreen: :lol:

Het zou pas ECHT bizar worden, als deze voorspelling (net als die anderen) ineens NIET zou uitkomen... :shock:

BerichtGeplaatst: 06-10-2011, 12:58:04 
Feniks
Feniks

Ik ga me dus echt kapot lachen als er een HeavenGirl komt :mrgreen: ...

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.

PS Haters gaan haten!

BerichtGeplaatst: 08-10-2011, 19:50:49 
Dwerg
Dwerg

Wat er deze maand staat te gebeuren, volgens Jon Calleman, een onderzoeker van de Maya Kalender, is dat deze op 28 oktober afloopt. Hij verschilt hierin erg met wat anderen zeggen, namelijk 21 december 2012. En zoals al vermeld, de opening van een "stargate" (wat dat precies mag betekenen is mij ook niet duidelijk) op 11-11-11. Ik geef dit alleen even ter informatie omdat dit topic over november 2011 gaat, of de informatie klopt mag je elders gaan discussieren :-)

Al mijn twijfels en rationele pogingen tot verklaringen ter zijde geschoven, ervaar ik ook dat de laatste maanden steeds "drukker" worden. Er hangt zogezegt enorm veel in de lucht, en ik moet mij dagelijks terug trekken, om weer tot rust te komen, want het wordt me al erg snel teveel. Ik ben snel moe, moet veel rusten, weinig doen, en vooral, niet teveel informatie tot mij nemen. Negaviteit, zowel in houding en spraak bij mensen, en films, boeken en games (welke ik niet meer speel), vermijd ik meer en meer, omdat ik voel dat ik er in steeds sterkere mate omlaag door wordt getrokken. Ik kan er gewoon niet meer tegen, en wil er ook mijn energie niet meer aan geven (dit betekend wel grote confrontatie met mijn eigen negativiteit).

Vaker ervaar ik een rust, diep binnen in me, maar toch ook ver buiten me, een diepe rust, en enorm mooie wereld. Een wereld zo sterk in contrast met de huidige wereld, dat ik veel moeite heb om door te gaan met dit spel dat we spelen, waar ik zo duidelijk kan zien hoe waanzinnig de wereld is waarin we leven. Echter, durf ik me er nog niet aan over te geven omdat ik er altijd nog bang voor ben dat het slechts een "fantasie" is, "niet echt". Maar het blijft aan me trekken, hoeveel weerstand ik er soms ook tegen geef. Ik wil er ergens niet in geloven, omdat ik niet teleurgesteld wil worden als het allemaal onzin blijkt te zijn. Maar de huidige wereld stoot mij steeds meer af, en ik voel mij juist steeds meer aangetrokken door de nieuwe manier van leven, dat ik op dit moment in een conflict zit, waar ik nog geen antwoord op heb. Ik hoop dan ook, soms tegen beter weten in, dat er in de komende maanden iets gaat veranderen, danwel persoonlijk of globaal, waardoor het duidelijker wordt voor mij, en ons allemaal.

BerichtGeplaatst: 10-10-2011, 07:37:45 
Elf
Elf

WOEHOE, ik kan voorspellen wanneer films uitkomen..jeehaa

:P

BerichtGeplaatst: 27-10-2011, 14:00:53 
Dwerg
Dwerg

BrianK schreef:
Nieuwe informatie door gekregen van mijn gids. Ik zou graag jullie mening willen weten als jullie tijd hebben om hem te geven :)
Het gaat over deze droom van mij die ik vannacht had:

Citeer:
Oke,

Ik word om half 7 wakker van mijn wekker. Het viel mij meteen op dat er iemand naast mijn bed stond. Ik praatte er wat mee en het bleek mijn gids te zijn. Ik vroeg hem wat de droom betekende en hoe ik het moest zien. Hij vertelde mij dat het geen exacte gebeurtenis was die ging gebeuren maar dat het een scenario is van wat er gaat gebeuren.
De droom was in zijn geheel erg duidelijk. Vlak nadat ik droomde werd ik nog wakker. Ik wist toen alles nog helemaal maar wou het niet opschrijven. Toen ik om half 7 wakker werd heb ik het toch maar even in steekwoorden hier neer gezet.

Hier is de beschrijving van de droom,
Ik was gewoon hier op aarde. Het was een mooie heldere zonnige dag. Geen wolkje aan de lucht te bekennen en de lucht was hemels blauw. De maan was veel duidelijker dan normaal. Het was gewoon volle maan en ik kon hem zien terwijl het gewoon helemaal licht was. De maan stond veel dichter bij de aarde dan nu. Zo dichtbij dat je de maan gewoon echt goed kon zien. Laten we zeggen dat de maan voorde helft dichter bij stond omdat die ongeveer 1/2 deel groter was geworden aan de hemel. Hij draaide sneller om de aarde heen. Je kon hem gewoon zo zien bewegen en in de droom raasde hij ook 2x heel snel langs de aarde heen. Haast zo snel als een komeet. Dit alles klinkt misschien heel ruig maar het was echt een hele rustige kalmerende droom.
Ook bleek de zee spiegel gestegen te zijn ofzo. Aangezien er zee bij mijn achter tuin was zonder dat er hier ook normaal gesproken maar ergens water te bekennen is. Er was een vrouw met een kind in aan het zwemmen. Ik ging hetzelfde doen met mijn zusjes. Mijn zusjes zwembandjes aan en even het water in geweest. Ik had het koud verwacht maar het was best lekker water. Het water was ook erg rustig en het leek wel zomer.
Ook was de zwaarte kracht van de aarde veel minder geworden. Er zweefde kleine objecten zoals paraplu's door de lucht heen. Ikzelf kon helaas niet vliegen maar probeerde het wel.
Er waren nog meer dingen maar die kan ik me helaas niet herinneren.

Ik ben benieuwd wat de reacties hier op zijn.

Groetjes Brian :)

Kleine opmerking, de maan is wel vaker overdag te zien :-)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00