Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-11-2024, 13:27:22

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Entiteit vragen.
BerichtGeplaatst: 17-12-2011, 10:46:39 
Groentje
Groentje

Hoe zien geesten er precies uit?

Wat kunnen geesten precies doen?

En waarom doen ze het soms?

Ik ben namelijk vannacht 4x wakker geworden door iets vreemds. De laatste dagen gebeuren er vreemde dingen
met mij 's nachts. Rare dromen met berichten die ik doorgestuurd krijg. Nu bijvoorbeeld een wekker die kei hard
om klapt om half 3 's nachts. Een uur erna de raam decoraties ineens los laten. Weer een anderhalf uur erna hoor
ik ineens een soort van klap tegen een rolluikje, wat tegen de stomme decoratie op kwam en vervolgens weer los
liet. Op dat moment opende ik mijn ogen en ik zag een soort van wit.. rookachtig iets ervoor staan. Wat ook alweer
snel verdween.

Wat kan dat zijn? En.. Waarom? Berichten 's nachts vind ik best in mijn dromen maar niet om wakker geworden te houden.

Berichtenonderwerp: Re: Entiteit vragen.
BerichtGeplaatst: 17-12-2011, 18:43:38 
Groentje
Groentje

Hoe voelde je je bij de aanwezigheid? Voelde je je slecht of gewoon raar? Of voelde het wel goed? Ik denk dat het je aandacht wil omdat het je iets wilt vertellen. Dat deed mijn oma ook toen ze me iets belangrijks wilde vertellen. Het voelde niet slecht. Ze wilde gewoon m'n aandacht. Dus gooide ze de posters van m'n muren af. Ik hing ze steeds terug, maar een uur later lagen ze weer op de grond.

Dus ja. Zoek je gevoel af of het positief is of negatief.

BerichtGeplaatst: 17-12-2011, 23:31:18 
Groentje
Groentje

Mhm. Ik ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren. Tegenwoordig gaat de deur ook rustig open maar dat kan best van wind zijn.
Ik had er niet echt een negatief gevoel bij en naar mijn weten is er al een hele tijd geen familie lid doodgegaan. Ik had er eigenlijk geen
enkel gevoel bij maar ik praatte er wel gewoon tegen. Ik vroeg ook van "Oke oke, ik weet dat je er bent maar ik probeer nu even te
slapen. Kan dit niet later? En anders laat het me even weten dat je hier bent". En een anderhalf uur later gebeurde er weer iets. Als
dit blijft aanhouden, wat kan ik doen?

Ow.. Ik moet hierbij wel even attenderen dat de raamdecoratie (kerstverlichting) AAN stond. Kan dit betekenen dat wat er ook in mijn
kamer was zich hieraan stoorde?

BerichtGeplaatst: 18-12-2011, 11:58:11 
Groentje
Groentje

Oke,

Ik heb deze nacht gewoon heerlijk kunnen slapen. Ik denk dat ik rustig aan gek zou worden als ik weer de hele nacht wakker zou gehouden worden haha.
Ik had op zich niet bepaald een slecht gevoel bij deze entiteit. En aangezien het duidelijk een witte rookachtig gedaante was zou het toch alleen een
goede geest kunnen zijn, niet?

BerichtGeplaatst: 19-12-2011, 13:40:03 
Groentje
Groentje

Hoi!

Ik las alle berichtjes door en vind dat brian goed bezig is;)
Wel las ik een ding.. Eerst vraag je of het niet wat later kan en dan daarna zeg je
of laat anders even weten dat je er bent. Je moet duidelijk zijn, het is of ga naar het licht ik wil slapen
of je vraagt wie het is en dan kun je wat verwachten. Maar niet alle twee de dingen, dan zal diegene
er altijd blijven omdat het onduidelijk is! Probeer er anders overdag eens achter te komen wie het is.
Simpelweg gewoon vragen wie het is! En brand eens een wierookje op je kamer,
dat haalt negatieve dingen weg;)
succes!

Liefs

BerichtGeplaatst: 21-12-2011, 14:45:20 
Elf
Elf

Duidelijk zijn is wel belangrijk. De kleur wit hoeft niet altijd goed te betekenen. Ik zie de wereld hierna als een soort kopie van hier. Er is goed en slecht. Slecht kan zich net zo goed als Goed voor doen.

Duidelijk zeggen wat je wilt helpt enorm, is mijn ervaring! Dus als je ze wegstuurt, ook wegsturen en niet daarna gaan vragen WAT WIL JE... je hebt immers aangegeven dat je ze weg wilt hebben....

Moeilijk hoor...sterkte!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00