Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 18:38:52

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Gids
BerichtGeplaatst: 15-02-2012, 11:11:24 
Dwerg
Dwerg

Ik heb eigenlijk een paar vragen, maar eerst leg ik alles even uit.

Al een aantal jaren help ik mensen met allerlei vormen problemen, of het nu gaat van zichzelf snijden/branden tot uithuiszetting tot zichzelf kunnen en leren begrijpen. Ik heb aantallen mensen geholpen, maar de laatste maanden/jaar zijn er bepaalde veranderingen. Ik ben een spirituele/geestelijke gids, maar het lukt me niet meer om de juiste woorden te vinden om dingen te omschrijven. Wat ik vroeger uit mijn mouw schudde om mensen te helpen, lukt me niet op dit gebied, ik blijf steeds haken bij kleine dingetjes.
Ik heb mezelf ook taken aangebracht (als die al niet bij mij hoorde). Ik hoor best wel vaak woorden die uit het niets komen en mijn gedachten hebben zich gesplit. Ik denk nu in 2 manieren inplaats van 1. 1 manier om mensen te helpen en de andere manier voor mijn eigen leven. Ik probeer ook tegen entiteiten, terwijl ik niet weet of ze er zijn (al krijg ik wel steeds meer een klein tekentje).
Ik kan me niet concentreren op de dingen die ik zou moeten doen en me gedachten dwalen veel af. Ook zie ik steeds meer kleuren overal (niet van mensen, maar op voorwerpen) en ze het lijken wel gedaantes te vormen. (maar dit is mijn eigen energie van eerder die dag denk ik).
Mijn vraag is of iemand weet wat ik kan doen om dit te verhelpen. Zodat ik weer normaal mensen kan helpen en ook mijn leven op de baan kan houden.

Ook heb ik een andere vraag. Een familielid van mij heeft een probleem met zijn/haar aura, nu kwam er iemand en die ging voelen waar het zat (zit rond de buik), maar toen diegene haar hand boven mijn familielids buik hield, voelde ik ineens de energie van het familielid in mijn eigen buik en ik denk dat het er nog steeds zit (het energie dat dus fout is). Weet iemand hoe ik dat weg kan krijgen?

Ik hoop dat iemand antwoorden heeft op 1 van deze vragen.

Groeten,
Gallagher

Hulp bij problemen

Berichtenonderwerp: Re: Gids
BerichtGeplaatst: 18-02-2012, 07:25:08 
Dwerg
Dwerg

Niemand een idee?:P

Hulp bij problemen

BerichtGeplaatst: 19-02-2012, 08:16:13 
Groentje
Groentje

Die klachten die jij hebt, herken ik bij mezelf ook. Ik kan me ook moeilijk concentreren en verwoorden. Sorry ik kan je niet vertellen over die energie bij de buik.

BerichtGeplaatst: 19-02-2012, 13:27:56 
Dwerg
Dwerg

Bedankt valentijn (reactie verwijderd) en shamballe voor jullie reacties.

Ik laat het maar zitten, heb nu weer dingen meegemaakt waar ik aan zie hoe onwetendheid wordt misbruikt en ik laat me er maar bij leggen. Geen mensen meer helpen die ik niet persoonlijk ken, dat wordt het. (A)

Hulp bij problemen

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00