Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:13:52

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: nog nooit meegemaakt
BerichtGeplaatst: 25-03-2012, 17:44:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2011, 20:44:53
Berichten: 24
Locatie: boekel
ik was vandaag met een paar vrienden en ineens begon een vriend te praten dat hij soms dingen zag. Iedereen dacht oke het zal wel. Op een moment zag ik dat hij naar een ding zat te kijken. wel 5 min. lang. Ik kreeg er een naar gevoel bij omdat we het er diezelfde dag ook over hebben gehad. Ik riep zijn naam maar kreeg geen reactie, toen opeens begonnen we hem op en neer te schudden, weer geen reactie. Plots gooide iemand water in zijn gezicht en zelfs daar reageerde hij niet op. Hij keek plotseling op en heel zijn ogen waren pingpong ballen. Ze trilde helemaal op en neer. Hij werd lijkwit en begon ineens allemaal enge dingen te zeggen en trok allemaal gras eruit en werd nogal spastisch. Zijn ogen werden ook rood. Op een moment had hij zich "bevrijd". Hij zegt dat hij er niets meer van weet. Alleen dat hij dan een persoon ziet die hij "slenderman"noemt en hem steeds stalkt. Hij hypnotiseert hem als het ware als hij het er over heeft en volgens hem zat hij in zijn lichaam. Het was de ergste aanval die hij heeft gehad. Maar ik vroeg me af, bestaat de slenderman en kan een demoon bezit nemen van iemand van 15. En kan hij er voor zorgen dat hij niets meer herinnerd. Al met al was het een enge ervaring. Hij heeft zelfs een foto waar de "slenderman" opstaat. En ik zou graag willen weten als hij het weer heeft hoe ik hem eruit kan halen. P.s het is geen epileptische aanval want ik weet hoe het is en het is heel anders en veel minder eng dan dit. alvast bedankt voor de reacties.

_________________
you live 1 time. take that chance


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog nooit meegemaakt
BerichtGeplaatst: 26-03-2012, 11:44:02 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
awh bah :S t lijkt me echt verschrikkelijk voor die vriend en voor jou en je vrienden :S. Slenderman? is dat een naam die hij zelf heeft bedacht of wat? of betekend t wat ofzo? t klinkt namelijk wel bijzonder :P. En srry Cherry maar ik weet niet hoe je hem/haar/het geval eruit kan halen :( succes! en veel sterkte!!.
mvg Youri

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog nooit meegemaakt
BerichtGeplaatst: 26-03-2012, 22:31:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2011, 20:44:53
Berichten: 24
Locatie: boekel
Het is cheryl :-P maar slenderman is een man die ja mensen (kinderen) kan hypnotiseren ofirts. Het is een mythe. Hij zegt dat hij dan dat ziet, hij beschrijft het net zoals je het op google vind. Bij google afbeeldingen vind je wel wat ;-) maar dat blijkt hij te zzien.
Groetjes cheryl

_________________
you live 1 time. take that chance


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog nooit meegemaakt
BerichtGeplaatst: 27-03-2012, 12:02:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2012, 15:50:25
Berichten: 35
Zelf geloof ik niet in Slenderman eigenlijk 8-) zou best kunnen dat er geesten bestaan maar slenderman is volgens mij echt zo'n mythe net als bloody mary.

Wat ik eigenlijk denk is dat, wat er ook echt gebeurd met je vriendin, haar geest het interpreteert alsof het Slenderman is, aangezien ze daar vast en zeker van tevoren al weleens van gehoord heeft.

Maar ja, wat het dan wel is dat ze zomaar ineens niet aanspreekbaar is ja... kan van alles zijn, maar het klinkt toch best heftig dus misschien is het een idee om er een professional bij te roepen (welke professional je maar prettig bij voelt, kan een "normale" dokter zijn maar een spiritueel persoon kan misschien nog wel beter helpen, als je de goeie treft).


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog nooit meegemaakt
BerichtGeplaatst: 27-03-2012, 12:05:31 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Hehe maar Slender Man is door iemand bedacht he.

http://knowyourmeme.com/memes/slender-man

Hij is bedacht in het kader van een wedstrijd om paranormaal gelovige mensen voor de gek te houden.

:p


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog nooit meegemaakt
BerichtGeplaatst: 27-03-2012, 13:04:38 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
ahjaa Cheryl dan :P:P en al bestaat de Slenderman nie, het probleem blijft er :(. Dus idd maybe handig om naar een deskundige te gaan ermee. proberen kan geen kwaad lijkt me?

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog nooit meegemaakt
BerichtGeplaatst: 28-03-2012, 22:04:51 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2011, 20:44:53
Berichten: 24
Locatie: boekel
Wij als vrienden willen dat hij hulp zoekt maar hij zelf niet. Hij gaat er voor naar het ziekenhuis maar dar krijgt hij weer "gezeik"dat het epilepsie is of iets in die zin. Maar we wachten af ;-). Misschien word hij wijzer xd

_________________
you live 1 time. take that chance


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: nog nooit meegemaakt
BerichtGeplaatst: 29-03-2012, 15:13:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14-02-2012, 15:50:25
Berichten: 35
^Misschien kan die dan naar een spirituele healer ofzo gaan, zo'n persoon kan denk ik ook wel meer vertellen en dan kan eerst uitgesloten worden of het echt niet iets spiritueels is. Maar het is nou eenmaal ook een mogelijkheid dat het iets epileptisch danwel psychisch is, al denk ik dat daar ook meer spiritueels in zit dan het reguliere circuit wil toegeven.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl