Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 14:24:55

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Vraag over overleden vriendin.
BerichtGeplaatst: 13-04-2013, 13:19:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-04-2013, 13:08:28
Berichten: 3
In 2005 is mijn goede vriendin overleden door een auto ongeval.
Sinds die tijd ben ik terug vrijgezel en heb ondertussen geen relatie meer gehad.
Ik was ook nog niet echt op zoek naar een nieuwe relatie.
Nu onlangs de week voor mijn verongelukte vriendin haar verjaardag, maak ik heel toevallig op internet kennis met een meisje via de chatfunctie van een spelletje.
Tijdens het chatten met haar merk ik onmiddellijk dat het heel goed tussen ons klikt, alsof we mekaar al lang kennen.
Dit gevoel had ik dus ook toen ik mijn vriendin die verongelukt is destijds leerde kennen op mijn werk.
Dat klikte toen ook van de eerste dag dat we mekaar zagen.
Maar nu is me plots ook opgevallen dat de naaminitialen van dat meisje op internet, net dezelfde zijn dan die van mijn verongelukte vriendin en ook hun familienaam is bijna hetzelfde op de 2 laatste letters na.
Ik begin nu ook echt te merken dat ik sterke gevoelens voor haar begin te krijgen.
Is dit nu echt allemaal toeval: dat nieuwe meisje plots leren kennen rond de verjaardag van mijn overleden vriendin, zelfde naaminitialen, bijna zelfde familienaam... of zou er hogerhand iets gaande zijn?
Dat mijn verongelukte vriendin me misschien terug samen wil brengen met iemand anders om terug gelukkig te kunnen worden?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-04-2013, 13:54:40 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
EddyG schreef:
Is dit nu echt allemaal toeval
ja

Je moet er niet te veel achter zoeken. Natuurlijk is het vervelend, en stiekem hoop je natuurlijk wel dat je overleden vriendin nog met je probeert te communiceren, maar dit is waarschijnlijk gewoon toeval. Afhangend van wat de naam precies is, hoeft de kans helemaal niet zo klein te zijn dat ze bijna hetzelfde heet. Dat het goed klikt, dat is ook niets zeldzaams. Initialen? Nog minder.
Ik hoop dat je het verleden een beetje kunt laten rusten en dat het een happy end wordt tussen jou en dit 'nieuwe' meisje.


P.s.,
Postverwachting voor de volgende 5+ posts:
Een andere verwoording van mijn post.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-04-2013, 06:58:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-04-2013, 13:08:28
Berichten: 3
Bedankt voor de info.
Dan zal ik er maar van uitgaan dat het allemaal louter toeval is en niks meer dan dat.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-04-2013, 19:32:47 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Tom schreef:
EddyG schreef:
Is dit nu echt allemaal toeval
ja

Je moet er niet te veel achter zoeken. Natuurlijk is het vervelend, en stiekem hoop je natuurlijk wel dat je overleden vriendin nog met je probeert te communiceren, maar dit is waarschijnlijk gewoon toeval. Afhangend van wat de naam precies is, hoeft de kans helemaal niet zo klein te zijn dat ze bijna hetzelfde heet. Dat het goed klikt, dat is ook niets zeldzaams. Initialen? Nog minder.
Ik hoop dat je het verleden een beetje kunt laten rusten en dat het een happy end wordt tussen jou en dit 'nieuwe' meisje.


P.s.,
Postverwachting voor de volgende 5+ posts:
Een andere verwoording van mijn post.


Haha Tom! je had het fout!

Wat ikzelf meteen als tip mee zou willen geven, wat je vast al zeker vaak gehoord hebt btw en wat niet echt over je vraag gaat. Probeer het nieuwe meisje als het nieuwe meisje te behandelen en niet als je oude vriendin als je begrijpt wat ik bedoel. Heb je sterke gevoelens van haar vanwege hoe het klikt of voel je eigenlijk gewoon weer de oude gevoelens voor je vriendin?

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-04-2013, 12:20:09 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-04-2013, 13:08:28
Berichten: 3
@Misoyama:
De gevoelens zijn echt hoe het klikt met dat nieuwe meisje.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-05-2013, 19:05:53 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-06-2012, 19:12:40
Berichten: 13
Sta stil bij je gevoelens, klik je met haar omdat ze weg heeft van je overleden vriendin?
Het kan zijn dat onbewust, je sowieso meer positiviteit uitstraalt tot iemand die gelijkenissen vertoont met iemand waar je goed mee overeenkwam.
Bekijk deze persoon nog steeds als een individu, anders wordt het ook lastig voor haar.

Het is trouwens ook bewezen door enkele studenten die ik ken, dat mensen meestal de letters die ze vaak horen in namen van vrienden of hunzelf ook de mooiste vinden. Kan eventueel een verwijzing zijn naar haar initialen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl