Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 12:31:13

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: mijn gids
BerichtGeplaatst: 11-11-2012, 22:37:54 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-11-2011, 22:34:54
Berichten: 6
Locatie: ermelo
Hallo
Ik wil heel graag in contact komen met mijn gids maar ik weet niet precies hoe ik dat moet doen, ik heb al vaak gemediteerd maar ik kreeg niks binnen als ik dan al iets in m'n hoofd hoor denk ik dat dan mijn fantasie is.
Is er een manier om m'n gids te kunnen zien en horen???

Daarnaast wil ik graag in contact komen met een medium online, ik heb het 1 keer gedaan maar ben Hellaas de website enzo vergeten, weet iemand een goeie medium?

Gr. Robin


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mijn gids
BerichtGeplaatst: 11-11-2012, 23:45:09 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
De manier hoe ik voor 't eerst in contact kwam met mijn gids, is ook via een medium. Dat was op een paraview beurs die toen bij mij in de buurt werd georganiseerd ;). Ze organiseren die door heel Nederland, dus misschien is dat een optie? Thans als het mediteren enzo inderdaad niet lukt ;).

www.paraview.nl :). Bij het subfora Beurzen staat ook een overzichtje ;).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mijn gids
BerichtGeplaatst: 24-01-2013, 03:54:32 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-08-2012, 15:31:09
Berichten: 35
Ik raad aan om zelf te leren hoe dit moet. Een goed boek hiervoor : De gidsen gids.
Je kan naar een medium gaan, maar ik denk dat je op de lange termijn er meer aan hebt om het zelf te doen zeg maar.
Ik probeer mensen altijd te stimuleren de vaardigheden te ontwikkelen :)
Meditatie is ook effectief!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mijn gids
BerichtGeplaatst: 24-01-2013, 15:05:15 
Offline
Elf
Elf

Lid geworden op: 06-11-2009, 11:20:15
Berichten: 547
Locatie: Nijmegen
Matthiiijs.

Ik heb ook contact laten zoeken met mijn Gids via een medium op de paraview beurs.
Ze rekende me 20 euro voor een waskrijt tekening van 'm die ik zelf nog mooier had kunnen maken :/
Daarmee wil ik zeggen, ze maakte niet echt een credible indruk en ik was 20 euro armer.

Wat niet betekent dat ik jouw methode afkeur, maar belangrijk vind om te melden dat ík net zo goed op de Paraview kan gaan zitten
en tekening kan gaan maken van fantasie figuren en ze dan vertel, dat die fantasiefiguren mij hebben vertelt dat TS: 'erg kritisch is naar zichzelf, goed advies geeft maar niet naar zijn eigen advies luistert, wel eens geprobeerd heeft een lichtschakelaar tussen aan en uit te zetten, de keuken is binnengelopen en vergeten wat hij daar kwam doen, wel eens in de ijskast kijkt alleen om na te denken en vervolgens er niks uit pakt etc etc"

Ik ben eerder wel met 'iets' in contact gekomen, dat was via een mevrouw die ik toevallig bij het uitgaan had leren kennen, een jaar of 43 (age gap!) en nee, twas geen cougar.
Ze begon met een heel verhaal dat er een wolvin in me schuilde etc etc en dat ik met dierengeesten kon praten en helende handen had (wat overigens vaak mediums opvalt) maar dat komt waarschijnlijk omdat ik kan masseren..

dat even terzijde want ik merk dat ik nu alleen over mezelf aan het praten ben.
oh my god. wat erg, daar gaat mijn ego de vrije loop.
ik heb me voorgenomen dit jaar om lekker egoistisch te zijn, me minder zorgen te maken over wat andere mensen van me denken,
en veel en veeeel meer voor mezelf te doen dan ooit.

...
Seriously, als je in contact wilt komen met je gids, probeer dan ook eens lucide dromen.. De personen of figuren die je daar tegenkomt (tenminste die waar je mee spreekt) kunnen wel heel erg interessant zijn!

_________________
We are everything you want others to be


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mijn gids
BerichtGeplaatst: 26-01-2013, 20:32:45 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Beste Robin,
Ik persoonlijk heb vele tips van verschillende mensen gehoord
1. Oefenen op mediteren dan krijg je contact
2. Dromen oefenen onthouden (soms kom je ze tegen)
3. Je hebt ook een steen seleniet, en bij de eigenschappen staat daar dat het engelen en gidsen aantrekt.
4. Creeër een prettige sfeer met kaarsen en alles en ga dan mediteren (pas op dat je niks in de brand steekt)
En zo heb je er nog veel meer,
Bij sommige schijnt het te werken maar de mijne nog nooit gezien,
Op internet als je intypt op google contact met gidsen of iets wat daarop lijkt kom je met extreem veel resultaten uit waar je vele manieren en tips kan vinden.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt,
Mvg,
Misoyama

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mijn gids
BerichtGeplaatst: 27-01-2013, 00:08:11 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
[quote="DIMLICHT"]Matthiiijs.

Ik heb ook contact laten zoeken met mijn Gids via een medium op de paraview beurs.
Ze rekende me 20 euro voor een waskrijt tekening van 'm die ik zelf nog mooier had kunnen maken :/
Daarmee wil ik zeggen, ze maakte niet echt een credible indruk en ik was 20 euro armer.
/quote]


haha, was zij ook een brabantse dat medium? :p

Over de kwaliteit ben ik het namelijk zeer eens hahaha, maar! Wat ze erbij kon vertellen had ik meer aan. Daarnaast gaf ze me een kort consult en aan de hand van dat consult had ik ook meer met betrekking tot mijn gids ;).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mijn gids
BerichtGeplaatst: 09-03-2013, 14:42:09 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09-03-2013, 14:33:39
Berichten: 4
Locatie: Hardenberg
Ik ben mijn gids op deze manier tegengekomen:
1. Ga rustig zitten en begin met meditatie.
2. Doe je ogen dicht en bedenk je dat je voor een trap staat boven aan die trap is een deur naar een kamer.
3. Loop langzaam die trap op en bedenk je bij elke stap waarom je de gids wilt ontmoeten en hoe jij denkt hoe je gids eruit ziet.
4. Als je boven bent ga je door de deur. En je ziet je gids. Misschien wil hij/zij zich nog niet helemaal laten zien en zie je alleen zijn/haar hoofd, haar of benen.
5. Probeer met hem/haar te praten misschien ben je er nog niet klaar voor om met je gids te praten of misschien is de kamer leeg en ben je alleen klaar om met je gids te praten maar nog niet klaar om je gids te zien.
6. Als je denkt dat je klaar bent, bedank je gids en loop langzaam weg.
7. Nu kun je ontwaken.

_________________
This world is too big to never ask why


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mijn gids
BerichtGeplaatst: 09-03-2013, 15:50:41 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Amai zo een stappenplan.
Bij mij stond die gewoon voor me en dat was het. Ik zie die zo en kan er zo met communiceren.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mijn gids
BerichtGeplaatst: 14-03-2013, 18:29:44 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-02-2013, 20:24:34
Berichten: 42
Locatie: Capelle aan den IJssel
mind and spirit schreef:
Hallo
Ik wil heel graag in contact komen met mijn gids maar ik weet niet precies hoe ik dat moet doen, ik heb al vaak gemediteerd maar ik kreeg niks binnen als ik dan al iets in m'n hoofd hoor denk ik dat dan mijn fantasie is.
Is er een manier om m'n gids te kunnen zien en horen???

Daarnaast wil ik graag in contact komen met een medium online, ik heb het 1 keer gedaan maar ben Hellaas de website enzo vergeten, weet iemand een goeie medium?

Gr. Robin


Als je een goeie vertrouw baren medium Reiki master mevr wil. Kijk dan is op deze site http://www.paracentrumderoos.nl/ Zij kan je ook veder helpen met dingen

Veel suck6

_________________
Blijf bij je zelf. Wees geen ander! Je bent zo goed als je bent.
Respect voor iedereen die dat ook heeft tegen mij


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: mijn gids
BerichtGeplaatst: 14-03-2013, 18:30:59 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-02-2013, 20:24:34
Berichten: 42
Locatie: Capelle aan den IJssel
Matthijs schreef:
DIMLICHT schreef:
Matthiiijs.

Ik heb ook contact laten zoeken met mijn Gids via een medium op de paraview beurs.
Ze rekende me 20 euro voor een waskrijt tekening van 'm die ik zelf nog mooier had kunnen maken :/
Daarmee wil ik zeggen, ze maakte niet echt een credible indruk en ik was 20 euro armer.
/quote]


haha, was zij ook een brabantse dat medium? :p

Over de kwaliteit ben ik het namelijk zeer eens hahaha, maar! Wat ze erbij kon vertellen had ik meer aan. Daarnaast gaf ze me een kort consult en aan de hand van dat consult had ik ook meer met betrekking tot mijn gids ;).


20 euro. Ik ken iemand die het voor een 10tje doet

_________________
Blijf bij je zelf. Wees geen ander! Je bent zo goed als je bent.
Respect voor iedereen die dat ook heeft tegen mij


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl