Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 15:15:24

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: hulp van boven!?!?!?!
BerichtGeplaatst: 16-01-2013, 22:10:40 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2012, 22:30:40
Berichten: 44
hey

ik heb op 27 december een ski-ongeluk gehad in de regio freiburg in duitsland.
ik heb 2 ribben gebroken en heel veel kneuzingen, maar vlak voor t ongeluk zag ik engelen in de lucht naar me kijken.
ze bleken me te helpen na het ongeluk (ik had eigenlijk verlamt moeten zijn of nek gebroken hebben).
ik viel eerst op men ribben en daarna nog een salto erachteraan.
ik heb uiteindelijk een dag of 3 in het ziekenhuis gelegen, en heb nu een kleine trauma overgehouden aan de sneeuw
ik moest het even kwijt.

gr


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp van boven!?!?!?!
BerichtGeplaatst: 17-01-2013, 10:34:05 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
wow, bijzonder verhaal.
heel veel beterschap hoor


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp van boven!?!?!?!
BerichtGeplaatst: 17-01-2013, 15:59:55 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Hoe zagen die engelen er uit?

Een klein beetje beterschap, omdat je al zoveel van Valentijn en Violet hebt gekregen (grapje natuurlijk)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp van boven!?!?!?!
BerichtGeplaatst: 17-01-2013, 16:05:31 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2012, 22:30:40
Berichten: 44
Tom schreef:
Hoe zagen die engelen er uit?

Een klein beetje beterschap, omdat je al zoveel van Valentijn en Violet hebt gekregen (grapje natuurlijk)


ze zagen er gewoon uit als mensen, maar ze waren wit gekleed met een witte gloed en nog hele mooie vleugels van een soort veer, allemaal heel vredig en warm


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp van boven!?!?!?!
BerichtGeplaatst: 19-01-2013, 09:25:07 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Wauw!

Een kennis(een koppel) zijn in Asie naar een tempel gelopen, in het woud, lange weg ernaar toe. Komen ze daar blijkt de hoofd ingang dicht te zitten. Ze lopen terug, maar 1 van beide ziet een andere deur en loopt er gauw heen om te proberen. ook dicht. Hij draait zich om, en zn vrouw is verdwenen. Hij heeft een kwartier op die weg staan roepen en om zich heen kijken. Ineens horen en zien ze elkaar weer. Zij kon in die tijd hem niet zien/horen. Ze hebben elkaar exact nagespeeld wat ze deden en kwamen tot de conclusie dat ze al die tijd bij elkaar in de buurt liepen.
(en nee, geen gelovige mensen, geen drugs.. gewoon zoals skeptici zullen zeggen; 'nuchtere mensen' :wink: )

Zo vertelde een collega me dat z'n buurman frontaal op een vrachtwagen in zou rijden, zonder enige uitweg (vanwege een inhaalactie). Hij sloot z'n ogen, ging bidden tot Maria, ze verscheen aan hem en het volgende moment stond 'ie stil naast de weg en was 'm niets gebeurd. Die man had 'n boek geschreven maar ik heb nog niet de details ervan.

Een andere man (Curry Blake, op YT..) vertelde dat ze veel te hard in een auto reden, z'n vrouw dacht dat het een goed moment was om in tongen te bidden. Nadat of terwijl(weet ik niet meer) reden ze door een bocht waar een kudde schapen/geiten midden op de weg stond. Zij waren plots aan de andere kant van die kudde en reden met dezelfde noodvaart door.

Wonderen bestaan blijkbaar. Of het nu Maria, Jezus, Bruno of Engelen zijn, ze schijnen dus nog steeds te helpen en willen helpen! :D
(trouwens, dat ik Maria, Jezus en Engelen noem, wil niet zeggen dat ik kerkelijk ben :wink: )


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp van boven!?!?!?!
BerichtGeplaatst: 24-01-2013, 03:48:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-08-2012, 15:31:09
Berichten: 35
Jep, zeker hulp van boven o:)
Wat je hebt gezien, daar hoef je niet aan te twijfelen. Geen moment zelfs. Ik werk veel met engelen en weet dat ze helpen :hart: Goed om te weten dat er voor ons gezorgd wordt, niet? :D


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp van boven!?!?!?!
BerichtGeplaatst: 24-01-2013, 16:32:41 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-08-2012, 22:30:40
Berichten: 44
Rainbowimagination schreef:
Jep, zeker hulp van boven o:)
Wat je hebt gezien, daar hoef je niet aan te twijfelen. Geen moment zelfs. Ik werk veel met engelen en weet dat ze helpen :hart: Goed om te weten dat er voor ons gezorgd wordt, niet? :D

haha yep


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp van boven!?!?!?!
BerichtGeplaatst: 24-01-2013, 17:38:36 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Kheb ook ooit eens hulp gehad alleen was het nogal erg short notice! Ze zeiden me pas op zowat echt een second voor er een auto op me knalde. Vreemd genoeg toen ook niet veel over gehouden buiten wat schaafwonden en hersenschudding. De ambulanciers waren verwonderd dat ik geen breuken had.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: hulp van boven!?!?!?!
BerichtGeplaatst: 21-02-2013, 20:44:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-02-2013, 20:24:34
Berichten: 42
Locatie: Capelle aan den IJssel
Hoi

Wat erg!! Beterschap. Wat je kan doen is je handen op de plekken neer zetten waar jij pijn hebt. Het gaat niet in 1,2,3 weg het moet wel geduld hebben. Vragen? stuur maar een pm

_________________
Blijf bij je zelf. Wees geen ander! Je bent zo goed als je bent.
Respect voor iedereen die dat ook heeft tegen mij


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl