Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 09:33:59

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Energie Flits tussen mijn handen
BerichtGeplaatst: 16-03-2013, 15:20:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-03-2013, 15:10:13
Berichten: 14
Pas geleden wilde ik voor de lol zo een energiebal vormen.
Dus ik deed mijn handen tegen over elkaar en ik zette kracht, na 10/20 seconde verscheen erop eens een flits tussen mijn handen.
Toen ik weg keek bleef er een vlek in mijn zicht, weet je wel als je in een felle lamp kijkt krijg je ook zo een vlek in je zicht.

Zou dit eens een energiebal zouden kunnen geweest zijn die heel even stabiel was?
Zou dit een begin kunnen zijn van mijn gave die ik ga ontdekken?


Weet iemand hier al wat meer van en wat uitleg kunnen geven hoe je het onder controle zou kunnen houden.

Alvast bedankt ;)

Mvg.


Laatst gewijzigd door TheMagical op 17-03-2013, 20:43:13, 3 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Flits tussen mijn handen
BerichtGeplaatst: 16-03-2013, 22:00:44 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-12-2012, 19:05:47
Berichten: 140
Locatie: Inside Your Machine
'
Ik heb dat ook als ik basketbal :D

_________________
no «¤{Ω}¤».ƒ®εε•۩ïβε±.«¤{Ω}¤» thing


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-03-2013, 21:07:34 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-03-2013, 15:10:13
Berichten: 14
Ok


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-03-2013, 21:49:02 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Sorry dat het zo lang duurt voordat iemand hier serieus op reageert. Ik ken het niet dus daarom heb ik er niks van gezegd. Het is wel heel gaaf dat je het kan dus blijven oefenen. Misschien kan je er wel iets mee als het verder ontwikkelt


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-03-2013, 22:15:04 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-12-2012, 19:05:47
Berichten: 140
Locatie: Inside Your Machine
Valkyrie94 schreef:
Sorry dat het zo lang duurt voordat iemand hier serieus op reageert.
Serieus ? Waarom denk jij dat ik niet serieus ben ?

Als je het onder controle hebt wil ik dat live komen bekijken.
Ik breng een highspeed camera mee, en een TV ploeg.

Dus stel ons niet teleur.
Anonymous holds nothing sacred.

_________________
no «¤{Ω}¤».ƒ®εε•۩ïβε±.«¤{Ω}¤» thing


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-03-2013, 08:07:27 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Energie is in principe overal om ons heen. En die energie valt ook te sturen, Reiki is hier een goed voorbeeld van.
Maar een bal energie maken, dat lijkt me zeer sterk dat 't niet zal gebeuren. Ik denk dat wat je voelde wellicht warmte zal zijn geweest. De flits, misschien flitste er iets als een lamp of voor je gevoel kbipperde je onbewust met j eens ogen. Je kunt zo geconcenteerd zijn dat je 't dan niet door hebt.


Ik hoop dat he er wat aan hebt ;).

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-03-2013, 21:19:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-02-2013, 20:24:34
Berichten: 42
Locatie: Capelle aan den IJssel
TheMagical schreef:
Pas geleden wilde ik voor de lol zo een energiebal vormen.
Dus ik deed mijn handen tegen over elkaar en ik zette kracht, na 10/20 seconde verscheen erop eens een flits tussen mijn handen.
Toen ik weg keek bleef er een vlek in mijn zicht, weet je wel als je in een felle lamp kijkt krijg je ook zo een vlek in je zicht.

Zou dit eens een energiebal zouden kunnen geweest zijn die heel even stabiel was?
Zou dit een begin kunnen zijn van mijn gave die ik ga ontdekken?


Weet iemand hier al wat meer van en wat uitleg kunnen geven hoe je het onder controle zou kunnen houden.

Alvast bedankt ;)

Mvg.



Het kan een begin zijn met je gaven. Deze tijd zijn veel mensen zich aan het ontwikkelen met het paranormaal en spiritueel gebeuren. Je ziet nu veel mensen die paranormaal/spiritueel worden. Ieder mens is verschillend maar zo in zo blijft er altijd 20% bij een mens hangen okaal weet hij/zij het niet. Ik zou veel oefenen en met een paranormaal iemand gaan praten/oefenen Zie link: http://www.paracenturmderoos.nl

veel oefenen

_________________
Blijf bij je zelf. Wees geen ander! Je bent zo goed als je bent.
Respect voor iedereen die dat ook heeft tegen mij


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-03-2013, 21:20:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-02-2013, 20:24:34
Berichten: 42
Locatie: Capelle aan den IJssel
Matthijs schreef:
Energie is in principe overal om ons heen. En die energie valt ook te sturen, Reiki is hier een goed voorbeeld van.
Maar een bal energie maken, dat lijkt me zeer sterk dat 't niet zal gebeuren. Ik denk dat wat je voelde wellicht warmte zal zijn geweest. De flits, misschien flitste er iets als een lamp of voor je gevoel kbipperde je onbewust met j eens ogen. Je kunt zo geconcenteerd zijn dat je 't dan niet door hebt.


Ik hoop dat he er wat aan hebt ;).



Wat weet jij over reiki?

_________________
Blijf bij je zelf. Wees geen ander! Je bent zo goed als je bent.
Respect voor iedereen die dat ook heeft tegen mij


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-03-2013, 00:14:24 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Genoeg om er wat over te kunnen vertellen maar ik beoefen t niet zelf professioneel

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-03-2013, 10:25:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-02-2013, 20:24:34
Berichten: 42
Locatie: Capelle aan den IJssel
Matthijs schreef:
Genoeg om er wat over te kunnen vertellen maar ik beoefen t niet zelf professioneel



Ben je al ingewijd in de reiki? Heb je al cursus gedaan?

_________________
Blijf bij je zelf. Wees geen ander! Je bent zo goed als je bent.
Respect voor iedereen die dat ook heeft tegen mij


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-03-2013, 11:41:21 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
stoerswaggerboy schreef:
Matthijs schreef:
Genoeg om er wat over te kunnen vertellen maar ik beoefen t niet zelf professioneel



Ben je al ingewijd in de reiki? Heb je al cursus gedaan?


Reiki is ook maar net een vorm van energie sturen. Die cursussen heeft mijn moeder ook gedaan. Ik vind het geld afklopperij. Misschien is dat omdat ik zelf energie kan sturen zonder dat ik er voor betaald heb of een cursus gehad heb. Ik kan het van nature en volgens mij heeft ieder mens dit ooit gekund en ieder mens kan dat nog steeds als ze maar genoeg open staan en de chakra's niet vervuild zijn.

Er zijn nog genoeg andere vormen van energie sturen die je met reiki kan vergelijken. Ik denk dat het enige verschil is dat er bij reiki (strenge) regels zijn om het te beoefenen.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-03-2013, 12:56:07 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 21-02-2013, 20:24:34
Berichten: 42
Locatie: Capelle aan den IJssel
Valkyrie94 schreef:
stoerswaggerboy schreef:
Matthijs schreef:
Genoeg om er wat over te kunnen vertellen maar ik beoefen t niet zelf professioneel



Ben je al ingewijd in de reiki? Heb je al cursus gedaan?


Reiki is ook maar net een vorm van energie sturen. Die cursussen heeft mijn moeder ook gedaan. Ik vind het geld afklopperij. Misschien is dat omdat ik zelf energie kan sturen zonder dat ik er voor betaald heb of een cursus gehad heb. Ik kan het van nature en volgens mij heeft ieder mens dit ooit gekund en ieder mens kan dat nog steeds als ze maar genoeg open staan en de chakra's niet vervuild zijn.

Er zijn nog genoeg andere vormen van energie sturen die je met reiki kan vergelijken. Ik denk dat het enige verschil is dat er bij reiki (strenge) regels zijn om het te beoefenen.


Je moet het wel bij een goeie persoon zijn. Reiki heeft verschillende dingen. Daarom moet je ook ingewijd en cursus hebben gedaan om veder, krachtige en hoog komen. Als je dat niet doet dan is het tijd en verspilling van je geld. Reiki heeft ook moeite en tijd nodig zo lang je dat niet doet heeft het ook geen zin. Reiki is een forum van liefde, licht, kracht, en aarden (soms met geesten)

Zie site: http://www.paracentrumderoos.nl

Vragen dan hoor ik ze wel

_________________
Blijf bij je zelf. Wees geen ander! Je bent zo goed als je bent.
Respect voor iedereen die dat ook heeft tegen mij


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-03-2013, 14:49:27 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
stoerswaggerboy schreef:
Valkyrie94 schreef:
stoerswaggerboy schreef:


Ben je al ingewijd in de reiki? Heb je al cursus gedaan?


Reiki is ook maar net een vorm van energie sturen. Die cursussen heeft mijn moeder ook gedaan. Ik vind het geld afklopperij. Misschien is dat omdat ik zelf energie kan sturen zonder dat ik er voor betaald heb of een cursus gehad heb. Ik kan het van nature en volgens mij heeft ieder mens dit ooit gekund en ieder mens kan dat nog steeds als ze maar genoeg open staan en de chakra's niet vervuild zijn.

Er zijn nog genoeg andere vormen van energie sturen die je met reiki kan vergelijken. Ik denk dat het enige verschil is dat er bij reiki (strenge) regels zijn om het te beoefenen.


Je moet het wel bij een goeie persoon zijn. Reiki heeft verschillende dingen. Daarom moet je ook ingewijd en cursus hebben gedaan om veder, krachtige en hoog komen. Als je dat niet doet dan is het tijd en verspilling van je geld. Reiki heeft ook moeite en tijd nodig zo lang je dat niet doet heeft het ook geen zin. Reiki is een forum van liefde, licht, kracht, en aarden (soms met geesten)

Zie site: http://www.paracentrumderoos.nl

Vragen dan hoor ik ze wel



Je hoeft niet per se cursussen voor reiki te volgen om energie te sturen. Je kan dit ook op andere manieren ontwikkelen. Het klopt dat reiki liefde, licht en kracht is. Vooral liefde. Het is ook goed dat mensen door middel van reiki met energie om leren te gaan. Maar als ik op dit moment een reiki praktijk binnen stap, al is het het beste van de wereld dan word mij verteld : sorry we kunnen je niet helpen want reiki heeft andere regels en gebruiken dan magnetisme. Reiki word aangeleerd, magnetisme niet. Je moest eens weten hoe moeilijk het voor mij is om iemand te leren kennen die zonder geld te vragen mij bepaalde technieken kan leren van magnetisme. Hoe ik een sessie op een ander persoon af moet sluiten en wat ik er allemaal mee kan. (zeg nu niet dat jij me kan helpen want mijn gids vertelt me dat je dat niet kan)

Mijn moeder heeft niks te klagen hoor over haar reiki. Het enige wat haar opvalt is dat mijn energie veel sterker is dan die van haar. Ze heeft alle cursussen gevolgd en trekt zich heel vaak even terug om haar reiki te beoefenen. Ik weet alleen dat ze het ook zonder had gekund.

Aarden is een belangrijk onderdeel voor iedereen op deze wereld. Het is goed dat je dat ook leert bij reiki want anders kan je de negatieve energie van anderen en jezelf niet kwijt en blokkeert je lichaam.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-03-2013, 15:16:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-03-2013, 15:10:13
Berichten: 14
Dank jullie wel voor de reacties ;D en de informatie


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl