Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 10:42:12

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: bang voor geluiden
BerichtGeplaatst: 28-03-2013, 09:31:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2012, 19:52:49
Berichten: 49
Locatie: Zetten
Hoihoi,

Altijd als ik aan het douchen ben dan word er op me deur geklopt en hoor ik mensen de trap op lopen... maar dan zacht zegmaar want als me broetjes of me vader op de deur klopt of de trap op komt is het geluid veel harder. Daarom vind ik het altijd dood eng om vanuit de badkamer weer naar me eigen kamer te lopen ookal is het licht gewoon aan. Ook als ik in mijn bed lig en er niemand benden is dan hoor ik iemand heen en weer lopen. Soms hoor ik beneden iemand praten. En ik hoor mensen de trap op rennen maar dat kan niet bij de buren zijn want daar woont een oude vrouw. Ik ben altijd heel erg bang alsm het donker is of avond... weet iemand wat ik hier aan kan doen zelf? Want me ouders weten niet dat ik dingen zie en hoor zegmaar...

Groetjes, NikkixH

_________________
BE HAPPY AND SMILE!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bang voor geluiden
BerichtGeplaatst: 28-03-2013, 11:33:06 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Ik was ook altijd extreem bang bij mijn ouders thuis. Ik hoorde vanalles en mijn ouders hoorden het niet. Nu woon ik in een nog veel erger huis maar het is niet meer heel erg eng voor me.

Ik hoef je denk ik niet te vertellen wat het is en dat het niet aan jou ligt. Het beste wat je kan doen is het accepteren. Er zijn waarschijnlijk vroeger heftige dingen gebeurd in jou huis waardoor er nu nog iets rondhangt en zijn geschiedenis heel vaak herhaalt. Probeer er niet bang van te zijn maar het gewoon te accepteren en misschien klinkt het een beetje gek maar bij mij kalmeert alle gekkigheid een beetje als ik er hallo tegen zeg als ik thuis kom of doei als ik weg ga. Soms nodig ik hem zelf uit om mee tv te kijken met me.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bang voor geluiden
BerichtGeplaatst: 28-03-2013, 12:07:10 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Bij mijn vader thuis was dat ook altijd. Geen geklop, maar wel elke nacht voetjes op de trap en drukte in mijn kamer. Stiekem vond ik het wel gezellig. :lol: Als ik ze vroeg om stil te zijn omdat ik wilde slapen oid, werd het wel rustig. Misschien kun je dat eens proberen?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bang voor geluiden
BerichtGeplaatst: 28-03-2013, 12:23:28 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2012, 19:52:49
Berichten: 49
Locatie: Zetten
Hoi hoi bedankt voor de reacties wij zijn de eerste bewoners van ons huis... en hoe moet ik dat vragen gewoon in mijn hoofd of hardop?

Ps:ik had net al een reactie geschreven maar volgens mij is ie niet goed verzonden dus het kan zijn dat dit er nu 2 x staat :D

_________________
BE HAPPY AND SMILE!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bang voor geluiden
BerichtGeplaatst: 28-03-2013, 13:39:08 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Dat verschilde eigenlijk. Af en toe in mijn slaapdronkenheid vroeg ik het hardop, maar soms ook niet. Werkte beide.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bang voor geluiden
BerichtGeplaatst: 28-03-2013, 14:08:43 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2012, 19:52:49
Berichten: 49
Locatie: Zetten
Oke bedankt ik ga het proberen

_________________
BE HAPPY AND SMILE!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bang voor geluiden
BerichtGeplaatst: 28-03-2013, 15:45:17 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
NikkixH schreef:
wij zijn de eerste bewoners van ons huis


Heeft er ooit eerder een huis gestaan? Misschien is er op die plek wel iets gebeurd, er hoeft niet per se iemand gewoond te hebben. Bij mij dwalen er o.a. nog monniken rond die in 1400 in de kloostertuin gelopen hebben waar mijn huis nu staat.

Zeg wat er in je op komt, doe wat er in je op komt en doe dat op de manier die jou het beste lijkt. (Je gids laat je soms ineens een spontane gedachte hebben)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bang voor geluiden
BerichtGeplaatst: 28-03-2013, 16:48:52 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 31-08-2012, 19:52:49
Berichten: 49
Locatie: Zetten
Nee hooit eerder een huis we hebben het huiz zegmaar zelf half afgemaakt het zou kunnen dat er iets was vroeger maar ik zouhet niet weten. Wat bedoel jeeigenlijk met de laatste 2 zinnen? Dat snap ik niet goed... groetjes, nikki

_________________
BE HAPPY AND SMILE!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: bang voor geluiden
BerichtGeplaatst: 28-03-2013, 16:50:46 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
NikkixH schreef:
Nee hooit eerder een huis we hebben het huiz zegmaar zelf half afgemaakt het zou kunnen dat er iets was vroeger maar ik zouhet niet weten. Wat bedoel jeeigenlijk met de laatste 2 zinnen? Dat snap ik niet goed... groetjes, nikki


Ik bedoel te zeggen dat je vaak zelf al weet wat je moet doen.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl