Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:40:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 02-04-2013, 20:13:28 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 17-01-2012, 16:53:38
Berichten: 207
Hoii,

Ik en een vriend van me wonen op dezelfde behandelgroep. Hij ziet vaak een man op zijn kamer en ik voel entiteiten. De laatste tijd gebeuren er steeds meer rare dingen zoals telefoons die steeds oplichten, muziek die opeens aangaat, schermen die aan en uit gaan, de radio doet vreemd. Dit kunnen natuurlijk allemaal technische mankementjes zijn maar de laatste tijd voelen die bewoner en ik steeds meer negatieve aanwezigheid. Ik word hyperventilerend en in paniek wakker uit rare dromen, ik voel een sterke negatieve energie, en hij voelt dat ook.

Nu is er de laatste tijd een niet zo heel verstandige andere bewoner bezig met spiritualiteit en er word gezegd dat hij dingen doet zoals Bloody Mary enzo. We zijn bang dat het daar iets mee te maken heeft. We hebben er in ieder geval erg last van. Ik heb al meerdere keren gevraagd of het weg wilt gaan, en ik vertrouw opzich wel op de bescherming van mijn stenen en op mijn gids, toch belemmert deze negatieve energie me nogal. Ik slaap slecht en voel me niet veilig.
Oh, en toen ik dit topic probeerde te typen ging mijn scherm op zwart en was alles weg. Maar dat kan ook toeval zijn.

Hebben jullie misschien tips hoe we hier van af kunnen komen? Die zouden erg welkom zijn.

Alvast bedankt,

Lisanne.

_________________
Slechts weinigen denken, maar toch houdt iedereen er meningen op na.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 02-04-2013, 20:22:52 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Ik weet wel zeker dat het door die bewoner komt. Het zat er waarschijnlijk al maar hij heeft het sterker gemaakt/ meer aangetrokken.

Probeer hem in te laten zien dat hij zich daar niet mee bezig moet houden. Als dit niet lukt is het denk ik verstandig om je eigen aura sterker te maken. En je kan het best af en toe eens accepteren in je kamer maar dan moet je er wel voorwaarden bij bedenken zoals : het mag alleen bij me zijn als het positief is. Op die manier accepteert het jou ook en luistert het misschien vaker naar de vraag of het weg wil gaan.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 02-04-2013, 21:00:59 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 17-01-2012, 16:53:38
Berichten: 207
Hoi,

Allereerst bedankt voor je reactie.
Ik heb de betreffende bewoner er al op aangesproken maar volgens mij dring ik niet echt tot hem door. Hij is eerlijk gezegd nogal dom. Het kwam op mij over dat hij het allemaal wel cool vind. Hij snapt niet dat het niet iets is om mee te experimenteren en het gevaarlijk kan zijn.

Hoe kan ik mijn aura sterker maken? Ik accepteer positieve entiteiten ook wel, maar dit voelt zo ontzettend negatief en eng aan. Ik ben bang dat het me iets naars aan wilt doen en wil het daarom ook niet accepteren. Ik snap ook niet wat het van me wilt, ik heb hem niet opgeroepen of hem zover ik weet lastig gevallen.

_________________
Slechts weinigen denken, maar toch houdt iedereen er meningen op na.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 02-04-2013, 21:07:17 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Mediteer veel en zorg dat je goed geaard bent. Vraag me niet hoe je dat doet want daar ben ik niet goed in. Ik heb ook vaak last van negatieve entiteiten en ik ben er soms jammer genoeg ook nog bang van. Maar als je geen angst toont ben je het sterkst. Die bewoner zal niet veranderen dus je zal moeten roeien met de riemen die je hebt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 02-04-2013, 23:59:49 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-08-2009, 16:29:10
Berichten: 20
hey Lisanne :)

klinkt niet erg prettig wat je medebewoner daar allemaal doet, maar hij of zij zal uiteindelijk op een niet zo prettige manier er achter komen dat het toch niet zo erg slim is om daar mee bezig te zijn.

maar tot die tijd jezelf goed beschermen tegen al die rotzooi wat een ander veroorzaakt...

ik weet niet hoe je met je meditaties en gronden en zo omgaat, maar als ik het zo lees heeft het flink veel invloed op je waardoor je dus, denk ik, niet goed afgeschermd bent.

je komt op een dag met verschillende mensen in aanraking en neemt van alles een beetje energie met je mee, wat jou soms positief of negatief beïnvloed en aangezien dit een erg negatief iets is en je elke dag er mee te maken hebt blijft het zich op stapelen waardoor de band met die entiteit alleen maar sterker word, niet om je bang te maken hoor, want je kan er heel goed wat tegen doen.

sowieso is gronden erg belangrijk, zoals Valkyrie zei, ik weet niet hoe je het doet en of je het doet, maar wat ik zelf altijd prettig vind en misschien heb je er wat aan, is al je energie van al je chakras naar beneden laten glijden de aarde in, deze daar een tijdje laten om te zuiveren en langzaam weer terug brengen en de verbinding met de aarde rond je zonne vlecht "vast" zetten het zelfde nog een keer doen maar dan omgekeerd , al je energie naar de "lucht" of "universum" (tis maar net hoe je het wil noemen) laten stromen, het daar een tijdje laten en terug brengen en deze verbinden ook weer vast zetten rond je zonnevlecht zodat je energie door 2 kanten versterkt en gezuiverd word.

hoop dat je er wat aan hebt en dat het wat helpt :) zo niet dan zijn er altijd nog wel andere manier, laat maar weten hoe het gaat :)


groeten,

Ted


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 04-04-2013, 17:46:19 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-08-2009, 16:29:10
Berichten: 20
vertrouwen in de medemens tut ;)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 04-04-2013, 20:46:21 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-08-2009, 16:29:10
Berichten: 20
Vind het zowiezo niet fris dat iemand daar mee bezig is.

maar wat hier het belangrijkste is, is dat degene die dit topic gestart heeft geholpen word en niet meer zo met angst hoeft te leven :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 04-04-2013, 21:01:56 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-08-2009, 16:29:10
Berichten: 20
wat stel je dan voor ? :) sprookjes vertellen over dat diegene dat niet doet, terwijl ze het zelf ervaart?

maar zoals ik zei, discussiëren over .... dit.... helpen we niemand mee, als je met een oplossing zou komen zou het wat zijn.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 05-04-2013, 08:44:54 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 17-01-2012, 16:53:38
Berichten: 207
Hoi Tut,

Ik beschuldig hem toch nergens van? Ik dacht enkel dat het daar mee te maken zou kunnen hebben, omdat het sindsdien erger is geworden. Ik wijs hem niet als 'de schuldige' aan. Ik nam dit alleen mee in mijn verhaal.

Het zijn trouwens geen roddels, ik heb er zelf met de betreffende bewoner gepraat. Je hoeft je geen zorgen om hem te maken.

Groetjes,

Lisanne

_________________
Slechts weinigen denken, maar toch houdt iedereen er meningen op na.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 05-04-2013, 11:18:24 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
Hier dit zal je wel helpen :wink:

Positief denken en visualisatie.

Betekenis van de kleuren.

Wit, zuiverheid, bescherming, harmonie, zuivering, vreugde, vrede, hogere krachten (engelen).
Planeet maan.
Element water.
Receptief en projectief.
Chakra kroon.
Plaats, net boven je hoofd.

Blauw, genezing, communicatie, hoop, waarheid, creativiteit.
Planeet Neptunus.
Element water.
Receptief.
Chakra keel.
Plaats,Keel.

Groen, vrede, rust, geld, slaap, welvaart, werk, groei.
Planeet Venus.
Element aarde.
Receptief.
Chakra hart.
Plaats de hoogte van je hart in het midden van je borst.

Geel, Intelect, vriendschap, familie, succes, mentale kracht, visioenen, dromen, inzichten, emoties.
Planeet Mercurius.
Element lucht.
Projectief.
chakra zonnevlecht.
Plaats net onder je navel



Roze, liefde, bescherming, loyaliteit, liefde emoties, eer, romantiek.
Planeet Venus.
Element water en aarde.
Receptief.
Chakra hogere hartchakra.
Plaats, net boven je hartchakra, en net onder de keel chakra.


Paars, religie, spiritualiteit, geloof, geestelijke kracht, kennis, wijsheid.
Planeet Jupiter en Neptunus.
Element ether.
Receptief.
Chakra derde oog.
Plaats, net boven, tussen je ogen.


Oranje, milde energie, verlichting, persoonlijke kracht, geluk, vitaliteit, vruchtbaarheid, autoriteit, controle, aanpassingsvermogen, stimulering, aanmoediging.
Planeet zon
Element vuur.
Projectief.

Rood, fysieke kracht, moed, wilskracht, seksuele potentie, agressie, voegt extra kracht aan rituelen toe, passie, energie, kracht, zelfvertrouwen.
Planeet Mars.
Element vuur.
Projectief.
Chakra basis.
Plaats de hoogte van het stuitje, in de richting van genitaliën.

Bruin, evenwicht, concentratie, aarding, dieren.
Planeet aarde.
Element aarde.
Receptief.
Chakra aardend koord.
Plaats, onder je voeten.

Zwart, rouw, verlies, aarding, omarmen van het onbekende, springen in het diepe met het volste vertrouwen.
Planeet Saturnus.
Element aarde.
Receptief en projectief.

Zilver, intuïtie, telepathie, helderziendheid, vrouwelijke kracht, stabiliteit.
Planeet maan.
Element water.
Receptief.

Goud, voorspoed, geluk, rijkdom, mannelijke kracht.
Planeet zon
Element vuur.
Projectief.


Visualisatie.
Ik heb al uitgelegd welke kleuren staan voor wat.
Kies een kleur die je nodig hebt, en visualiseren die kleur overal om je heen, met inbegrip van boven en onder je.
Of rond iemand anders, als je wilt helpen, of iemand anders wil genezen .
Je kunt ook gebouwen bescherming, bijvoorbeeld je huis, zodat er geen negativiteit binnen kan komen.
Visualiseer het hele gebouw vol met wit licht.

Je kunt ook schilden om je heen zetten.

Gordeldier schilden die beschermen tegen jaloezie en afgunst, en het aantrekken van alles wat je wenst te ervaren, en stoot alles af wat je niet wilt ervaren.

Spiegel schilden, zenden alle negativiteit terug naar de afzender.

Wit licht schild, beschermt tegen kwade geesten en demonen en alle negatieve energie.

psychische schild is een grijs schild, beschermt tegen psychische aanvallen en manipulatie en psygisch vampirisme ( dat andere je energie jatten).

Geestelijk schild is grijs met roze bliksemschichten, beschermt je tegen geestelijke sterke personen, en houdt je in je eigen energie, bijvoorbeeld als je heldervoelend bent, dat je niet continu de gevoelens van anderen oppakt.
Anders zou je in de war raken, omdat je niet weet of de gevoelens van jou zijn of niet, of je denkt dat ze van jou zijn, terwijl ze niet van jou zijn.

Vergrendeling schilden, die zijn onzichtbaar, zoals glas.
Deze zet alle andere schilden vast.
Dus ze blijven altijd staan , zodat je niet contenu de schilden opnieuw hoeft te zetten.

Dan spreek je met het universum af, dat de schilden alleen worden afgebroken als je het hardop zegt .
Niet in je hoofd, want dan zou je de schilden heel snel afbreken, als je je gedachten niet onder controle hebt.
Als je de schilden weg wilt hebben, zeg je hardop, "breek de schilden af"

Energie Ballen.
Visualiseer energie ballen in je handen, wederom in de kleuren die je wilt gebruiken.
Je kunt meerdere kleuren gebruiken in 1 bal.
Visualiseer de persoon waar je de bal naar toe wil sturen, en gooi de bal naar hem of haar.
U kunt ook positieve gedachten sturen.
Of gooi witte of roze ballen naar slechte geesten of demonen.

Chakras laten werken en genezen.
Visualiseer de persoon of jezelf.
En visualiseer de overeenkomstige kleuren van de chakra's.
En visualiseer je dat de chakra's weer draaien als een spiraal, en zo snel als een tol.
Chakra zuivering.
Stuur witte energie ballen om alle chakra's te zuiveren.
Chakra healing.
Stuur de bijpassende kleuren van de chakra's om de chakra's te genezen.

Als je met rechts schrijfd, is je rechter hand projectief en links receptief, schrijf je met links is het andersom.
Receptief neemt energie op (stenen), of neem je energie mee op, en projectief geeft energie (stenen), of geef je energie mee.

Met je receptieve hand kun je dus bv pijn wegnemen bij jezelf of iemand anders.
Of energie wegnemen, bv als iemand ADHD heeft, en te veel energie heeft en er naar vraagt, maar neem nooit energie van iemand weg, als ze er niet om vragen.
En met je projectieve hand kun je iemand energie geven, en energie ballen maken en naar iets of iemand gooien.

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Laatst gewijzigd door Sisi op 05-04-2013, 12:01:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 05-04-2013, 13:27:29 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10-01-2012, 17:25:51
Berichten: 1586
Locatie: Hoogezand
Even een vraagje? Serieus wrm gaat dit allemaal over of het wel of niet echt is? Lisanne, jij hebt last van negatieve energie (of wat jullie dan allemaal willen noemen) maar ze heeft er last van. Of het voor jullie nou niet bestaat, niet teveel erachter zit, gewoon moet laten gaan... voor haar is het echt dus loop niet zo te zeiken. Zolang zij een manier vind dat het werkt, dat zij er minder last van heeft of dat zij het gevoel heeft dat het prettiger is voor haar en de mensjes daar (wie er ook mee te maken heeft of wat dan ook) dan is dat toch opgelost? Daar is dit gediscussieer niet voor nodig.

Groetjes Saskia

_________________
Loslaten is achterom kijken zonder spijt, vooruit kijken zonder verwachtingen en het leven ervaren in het
hier en nu.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 05-04-2013, 13:38:35 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 23-08-2009, 16:29:10
Berichten: 20
babywolfje schreef:
Even een vraagje? Serieus wrm gaat dit allemaal over of het wel of niet echt is? Lisanne, jij hebt last van negatieve energie (of wat jullie dan allemaal willen noemen) maar ze heeft er last van. Of het voor jullie nou niet bestaat, niet teveel erachter zit, gewoon moet laten gaan... voor haar is het echt dus loop niet zo te zeiken. Zolang zij een manier vind dat het werkt, dat zij er minder last van heeft of dat zij het gevoel heeft dat het prettiger is voor haar en de mensjes daar (wie er ook mee te maken heeft of wat dan ook) dan is dat toch opgelost? Daar is dit gediscussieer niet voor nodig.

Groetjes Saskia


idd, het gaat hier niet om het bekritiseren van anderen.

wat mij aangaat is het zoeken naar een oplossing voor lisanne, waar zij zich prettig bij voelt, zodat zij niet met die angst hoeft te leven.

en als we daar allemaal, als een "lieflijk" en "tolerant" groepje mensen mee om zouden gaan dan, denk ik, dat we samen heel wat sneller iets bereiken dan dat we over irrelevante dingen gaan discussiëren.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 05-04-2013, 17:04:05 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 17-01-2012, 16:53:38
Berichten: 207
Pff, ik wou alleen maar weten hoe ik er minder last van zou kunnen hebben, en ik sta prima open voor andere meningen en kritiek en ik wil daar ook op een normale manier op reageren. Mij leek het niet zo belangrijk, maar als anderen dat wel vinden kan dat. Ik wil gewoon graag een beetje hulp. Geen discussie ofzo.

En nogmaals, ik noemde de medebewoner enkel, ik beschuldig hem van niets want dat soort dingen weet je nooit zeker. Vond het gewoon opmerkelijk.

_________________
Slechts weinigen denken, maar toch houdt iedereen er meningen op na.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 05-04-2013, 17:06:22 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Tsja, daar is het nu eenmaal een forum voor ;). Tut bekeek je standpunt juist vanuit een andere hoek, wat opzich ook vrij interessant voor jou kan zijn ;). Maargoed, ik hoop dat je wel wat bent opgeschoten intussen.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Kan iemand helpen?
BerichtGeplaatst: 05-04-2013, 18:42:36 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 17-01-2012, 16:53:38
Berichten: 207
Mathijs, ik zei ook dat ik open sta voor andere meningen.

Tut, Oké, dat is duidelijk bedankt voor de verheldering. Ik snap wat je bedoeld :)
Oh en als je wilt weten wat Bloody Mary is, kan je op de link klikken. Ik geloof er niet zoveel van, maar als je snel bang bent of niet tegen enge verhalen kan kan je het beter niet lezen. http://www.kampverhalen.nl/spook_verhaal24.htm
Groetjes,

Lisanne

_________________
Slechts weinigen denken, maar toch houdt iedereen er meningen op na.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl