Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 06:36:38

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Vreemde ervaring
BerichtGeplaatst: 04-04-2013, 15:43:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-09-2012, 09:16:51
Berichten: 6
Laatst was ik weer eens bezig om een uittreding te krijgen, maar dit was niet zoals gewoonlijk. Het ging al erg snel dan normaal, ik zag al gelijk beelden en zat er ook in van Call Of Duty wat ik toen had gespeeld. Mijn lichaam was erg snel ontspannen en ik kreeg het toontje in mijn hoofd al erg snel heel luid. Normaal ben ik even bezig met meditatie en ga zo over naar een uittreding wat wel even wat tijd in beslag neemt. Normaal ervaar ik het nooit zo. Ik begon me zo licht als een veertje te voelen, maar nu kwam het vreemde. Opeens verdwenen de beelden en zag ik heel veel dingen bewegen. Ze begonnen zich te vervormen, het zag er niet bepaald vriendelijk uit. Die beelden vervormden weer naar nog grotere beelden. Er waren gezichten in te zien. Ze keken me allemaal aan en het leek alsof ze me wouden lokken. Opeens zag ik door mijn oogleden heen mijn kast voor me en de beelden zweefden door mijn kamer heen alsof ze me naar zich toe trokken. Ik kreeg hier een erg slecht gevoel over en merkte dat ik bijna uittrad. Ik verbrak het uittreden gelijk omdat ik het veilige gevoel niet had wat ik normaal wel heb als ik bezig ben om uit te treden. Wat zou dit kunnen zijn? Zou het gewoon komen omdat ik erbij had geblowed? Ik blow wel eens vaker en probeer dan ook gewoon als ik ga slapen om uit te treden. Dit is me eigenlijk nog nooit gelukt aangezien ik op het moment dat ik onder invloed ben gewoon vergeet waar ik mee bezig was. Maar nu ging het zo snel allemaal, al binnen 2 minuten was ik bijna uit mijn lichaam.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vreemde ervaring
BerichtGeplaatst: 04-04-2013, 20:16:43 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23-02-2013, 04:50:09
Berichten: 72
Locatie: Weert
Drugs in combinatie met spiritualiteit is geen goede combinatie nee.
Drugs maakt je zwak voor slechte energieen, en geesten en demonen enz.
Ik heb vroeger zelf ook geblowd, maar toen kwam ik in 2005 met spiritualiteit in aanraking, en ik ben gelijk gestopt met blowen, want toen werd ik er ineens paranoid van.

_________________
Kraai.
Zit je te krassen, opdat ik weet, wat het geheim is van evenwicht in mijn geest ?
Of dient je gekras om me te laten letten op het bestaan van universele wetten ?

Groetjes Sisi.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vreemde ervaring
BerichtGeplaatst: 04-04-2013, 23:10:33 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 22-08-2011, 15:07:17
Berichten: 13
Ik had laatst ergens gelezen dat spellen zoals call of duty onbewuste angsten opwekt door een soort van traumatisering. Hoe dat komt zou ik niet weten, maar misschien heeft het ook wel effect op die beelden. In ieder geval succes.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vreemde ervaring
BerichtGeplaatst: 05-04-2013, 23:39:20 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 16-09-2012, 09:16:51
Berichten: 6
kikiricky schreef:
Ik had laatst ergens gelezen dat spellen zoals call of duty onbewuste angsten opwekt door een soort van traumatisering. Hoe dat komt zou ik niet weten, maar misschien heeft het ook wel effect op die beelden. In ieder geval succes.


Hmm dat denk ik niet in mijn geval. Ik speel het bijna elke dag en heb het alleen toen voor het eerst en tot nu toe het laatst meegemaakt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Vreemde ervaring
BerichtGeplaatst: 08-06-2013, 22:11:56 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Ik heb ooit ergens gelezen dat als je uittreed, je in een slechte "wereld" kan komen. Je hebt de goede kant en de slechte kant. Ik denk dat wat jij voelde en meemaakte de slechte kant was. Het is in ieder geval heel goed dat je de uittreding verbroken hebt. Wie weet waren die gezivhten wel duistere demonen en waren die slechte dingen van plan.
Niet om je bang te maken hoor, maar let bij uittredingen op dat er een kans is datje in de "verkeerde wereld" uittreed.
Dit is allemaal gebasseerd op wat ik gelezen heb. Ik geloof erin en ik wil je laten weten wat ik denk. Daarbij moet ik wel zeggen dat ik geen geesten kan zien, dat ik niet kan uittreden enzo (wat ik wel heel graag wil kunnen) maar dat ik wel veel dingen hierover lees ;)
Xx


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl