Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 00:10:03

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: iemand bestuurd mij bij meditatie
BerichtGeplaatst: 11-04-2013, 20:39:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-04-2013, 20:24:52
Berichten: 2
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, ik ben nu een jaar bezig met meditatie, maar gebruik sinds kort ook binaural beats om te proberen uit te treden.

Afgelopen weken kreeg ik het idee dat er iets raars aan het gebeuren is en ik weet niet goed in welk stadia ik mij nu bevind en of ik op de goede weg bevind. Er is niet veel informatie te vinden, dus ik hoop dat er hier mensen zijn die dit herkennen.

Na ongeveer een kwartier merk ik dat mijn handen gevoelloos worden, dit is het moment dat 1 van de handen gaat bewegen. Dit begint heel voorzichtig en vaak verplaatst mijn hand zich eerst naar rechts. ik heb nu een aantal keer gehad dat mijn vingers zich gaan bewegen. mijn duim gaat naar mijn middel en ring vingen, en mijn duim en pink naar beneden. Dan draait mijn hand zich om en gaat naar benden tot het de grond raakt. Dat duurt het een paar seconden en voel ik mijn kaak aanspannen en mijn mond gaat zich strak trekken en dit gaat soms gepaard met een wijd opengesperde mond, soms trekken mijn spieren zich aan tot een hele grote grijns, maar soms ook iets anders. vervolgens vormt mijn mond alsof het uitblaast en dan gaat mijn hand/arm weer bewegen.

Deze doet dan de meest rare dingen. laatst ging mijn hand boven mij hangen en maakte het aai bewegingen over mijn borst. soms vormen mijn vingers zich dan krijg ik een wijzende beweging ( alleen mijn wijsvingen staat rechtop, verder gebalde vuist. mijn hand gaat naar een bepaald punt en mijn hoofd draait dan een stukje, alsof ik ergens naar moet kijken, maar ik zie dan alleen maar zwart.

ik ben niet bang tijdens deze bewegingen, ik probeer ontspannen te zijn en laat het gebeuren. ik merk dat na ongeveer 10 minuten er een soort van zelfde handeling gebeurd, ik ga dan weer met mijn vingers naar de grond, er volgt een stevige druk, en dan gaat mijn mond weer raar doen.

heeft iemand enig idee wat hier gaande is, ik voel me er niet raar onder, maar moet wel zeggen dat ik de gehele dag dan nog wel ene draai in mijn hoofd heb.

ik hoor het wel, in ieder geval leuk om hier op het forum te zijn


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-04-2013, 21:01:39 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Het deed me eerst een beetje denken aan automatisch schrift, je gids die went aan je hand. Maar de rest heb ik nog nooit van gehoord..

Welp, I'm never going to meditate.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-04-2013, 22:13:43 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Ik heb dat nog nooit meegemaakt met meditatie, maar ik heb ook nooit geprobeerd uit te treden.
Dus ik denk niet dat ik je kan helpen.

Oh en welkom op het forum!

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-04-2013, 08:20:29 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 11-04-2013, 20:24:52
Berichten: 2
Ik had ook het vermoeden dat dit iets met een gids te maken kon hebben, de besturingen voelen niet vervelend aan en ik voel ook geen angsten.

Misschien is het volgende ook nog goed om te vermelden. Samen met mijn broer ben ik hier nu een paar maanden mee bezig, hij is een stuk verder dan mij, hij heft nu een paar uittredingen gehad waar hij zichzelf op de bank zag liggen. Bij terugkomst ging dit gepaard met hevige emoties. ook werd hij in een uittreding naar eerdere situaties in zijn leven gebracht wat nu een betekenis kreeg, dit waren dingen uit zijn jeugd.

laatst probeerde we samen uit te treden. We deden dit met binaural beats. Halverwege zag ik een vaag beeld van mijn overleden opa, even later begon mijn hand beweeg ritueel, ik had het idee dat iemand mijn hand ging schudden als een vriendelijk gebaar, vervolgens werd mijn hand weer terug gelegd.

Na een uur maakte ik mijn broer wakker. ik vertelde hem over het beeld van onze opa en dat hij mijn hand schudde. Hij gaf aan dat hij ook over onze opa had uitgetreden, hij had dit visueel en hij werd naar een oude plek gebracht waar mijn opa woonde. hij voelde echter een hele hevige emotie.

Dit is ook de reden dat ik tijdens mijn laatste ervaring niet bang was, maar het duurde allemaal een stuk langer en onsamenhangender.

Erg nieuwschierig dus, het voelt als iets nieuws ontdekken, maar het is wel lastig zonder dit soort dingen met iemand te kunnen evalueren.

wat ik wel iets minder vind zijn de PB's die mensen mij sturen, heb er nu 3 ontvangen en hebben alle het kader dat satan in mij is getreden en kwade entiteiten mij over proberen te nemen. Nu snap ik dat waar ik mee bezig ben zich op een schimmig gebied bevind, maar bespreek dit aub openbaar en niet in achteraf berichten, daar help je niemand mee :) is het doel op dit forum mensen bang te maken, of te helpen met spiritualitijd ontdekken...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-04-2013, 12:50:34 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Megan schreef:
Welp, I'm never going to meditate.
Niet mediteren omdat een iemand die probeert uit te treden rare ervaringen heeft, is als zeggen dat je niet meer naar buiten gaat omdat mensen die gevaarlijke dingen doen buiten gewond raken.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-04-2013, 12:55:23 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Het liefst zou ik dat ook niet doen, ik ben echt een angsthaas. :') Maar het was wel meer als grapje bedoeld hoor.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-04-2013, 19:29:26 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
insiderrr schreef:
Ik had ook het vermoeden dat dit iets met een gids te maken kon hebben, de besturingen voelen niet vervelend aan en ik voel ook geen angsten.

Misschien is het volgende ook nog goed om te vermelden. Samen met mijn broer ben ik hier nu een paar maanden mee bezig, hij is een stuk verder dan mij, hij heft nu een paar uittredingen gehad waar hij zichzelf op de bank zag liggen. Bij terugkomst ging dit gepaard met hevige emoties. ook werd hij in een uittreding naar eerdere situaties in zijn leven gebracht wat nu een betekenis kreeg, dit waren dingen uit zijn jeugd.

laatst probeerde we samen uit te treden. We deden dit met binaural beats. Halverwege zag ik een vaag beeld van mijn overleden opa, even later begon mijn hand beweeg ritueel, ik had het idee dat iemand mijn hand ging schudden als een vriendelijk gebaar, vervolgens werd mijn hand weer terug gelegd.

Na een uur maakte ik mijn broer wakker. ik vertelde hem over het beeld van onze opa en dat hij mijn hand schudde. Hij gaf aan dat hij ook over onze opa had uitgetreden, hij had dit visueel en hij werd naar een oude plek gebracht waar mijn opa woonde. hij voelde echter een hele hevige emotie.

Dit is ook de reden dat ik tijdens mijn laatste ervaring niet bang was, maar het duurde allemaal een stuk langer en onsamenhangender.

Erg nieuwschierig dus, het voelt als iets nieuws ontdekken, maar het is wel lastig zonder dit soort dingen met iemand te kunnen evalueren.

wat ik wel iets minder vind zijn de PB's die mensen mij sturen, heb er nu 3 ontvangen en hebben alle het kader dat satan in mij is getreden en kwade entiteiten mij over proberen te nemen. Nu snap ik dat waar ik mee bezig ben zich op een schimmig gebied bevind, maar bespreek dit aub openbaar en niet in achteraf berichten, daar help je niemand mee :) is het doel op dit forum mensen bang te maken, of te helpen met spiritualitijd ontdekken...


Hmm ik zelf heb het wel een tijd geprobeerd uit te treden, weet nog wel dat ook ik vanzelf mijn hand niet voelde als ik goed nadenk.. en voelde mezelf altijd een beetje statisch maar ben nooit echt uitgetreden :p en heb ook nooit vage bewegingen gemaakt mijn handen werden bijv. gewoon koud en zwaar en vielen naar beneden ( hield ze misschien gewoon te krampachtig vast o:) ).

En het doel op dit forum is zeker niet mensen bang maken!
En ik snap ook dat je het vervelend vind dat mensen in het kader van satan berichten sturen, Snap ook niet waarom dat soort dingen dan weer stiekem via de pb gebeuren..
En ik geloof zeker niet dat satan of wie dan ook in je trekt!

Mvg,
Misoyama

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 16-04-2013, 14:32:56 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Megan schreef:
Het liefst zou ik dat ook niet doen, ik ben echt een angsthaas. :') Maar het was wel meer als grapje bedoeld hoor.
lol oké


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2013, 16:32:49 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Ik denk idd dat het te maken kan hebben met je gids. Je kunt ook een keer proberen te mediteren en daarvoor al eeb pen en papuer pakken. Je gids kan met behulp vab dat misschien een boodschap naar je schrijven door je hand "over te nemen".

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-06-2013, 18:00:18 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18-05-2013, 22:48:32
Berichten: 120
ik denk dat het met je gids te maken heeft, niks met demonen of satan ofzo. het is heel natuurlijk wat je hebt al je in een meditatie probeert uit te treden is de lichaam zich bewust van jouw rust daardoor ben je gevoelloos in je handen en denk ook benen. als je uit treed doe eerst een groot goud ei om je heen voor een veilig gevoel. heb je al contact gehad met je gids? zo ja zou je hem kunnen vragen waarom je handen bewegen.
succes

_________________
live the life you love
white dragon
volg je hart


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-06-2013, 23:04:39 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 05-06-2011, 21:32:48
Berichten: 138
Ik dacht dat meditatie over het 'nirvana' bereiken ging.
Blijkbaar gaat het om interessante dingen ervaren buiten je fysieke lichaam om. en daarna, ga je gewoon weer door het leven als altijd. Maar wel met verlangen weer eens niet in je lichaam te zitten.

Wat mij bijgebleven is;
1)Toen ((Terence Mckenna)) tijdens een DMT trip, terwijl hij de meest fantastische dingen waarnam, de logos vroeg zich te laten zien voor wat het was voor zichzelf, werd het ineens ijskoud, zwarte draperingen en er was een lage allesdoordringende toon. Omdat hij dat 'eery' gevoel niet te kon verdragen vroeg hij om de ((danzende-elf-machines)) maar weer tevoorschijn te halen.
2) Terence gaf zelf in zijn lezingen aan; na al die fantastische/overweldigende ervaringen met de 'Logos' ervaren te hebben is hij nog geen steek veranderd in het dagelijkse leven.

Ik zou verwachten dat zulke spirituele/psychedelische sessies zou leiden tot een toestand van Weten met als voortvloeisel;
-vertrouwen dat alles goed komt ongeacht je benarde omstandigheden,
-eenheid voelen met het al, onbegrensde compassie voor iedereen
-lichamelijke kwalen overkomen door Weten(zie Anita Moorjani naar BDE).
Het lijkt er niet toe te leiden, meer een soort van tijdverdrijf. (beetje oneerbiedig gezegd)
Als in: Entertainment ≠ Joy. Of mis ik wat?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl