Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:21:45

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 03-07-2013, 18:34:57 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet in je ogen merk ofzo...
"Niet dat ik je niet geloof maar meer heb ik er niets op te zeggen ;)"
Ik weet hier niet veel van af...

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-07-2013, 06:51:37 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
darknesswolf schreef:
misschien kan ik mijn familie het tonen, moesten ze op een dag bedreigt worden door iemand, zou ik hem aanvallen. niet doden maar gewoon afschrikken door hem te bijten.

Ik wacht met spanning op dat nieuwsbericht
"meisje bijt inbreker"

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-07-2013, 07:23:00 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Eibhlin schreef:
darknesswolf schreef:
misschien kan ik mijn familie het tonen, moesten ze op een dag bedreigt worden door iemand, zou ik hem aanvallen. niet doden maar gewoon afschrikken door hem te bijten.

Ik wacht met spanning op dat nieuwsbericht
"meisje bijt inbreker"


dat zou ik echt doen ja, want al zijn mijn familieleden "gewoon" en snappen er niets van, toch hou ik van ze :hart: , en zou ik ze beschermen tegen wat/wie dan ook.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-07-2013, 07:25:52 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Annelous schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet in je ogen merk ofzo...
"Niet dat ik je niet geloof maar meer heb ik er niets op te zeggen ;)"
Ik weet hier niet veel van af...


dat geeft toch niets? want het is maar een handjevol mensen die ik soms tegenkom of kende, die de wolf eruit konden halen.
de foto is trouwens bewerkt, voor de "rode ogen" van de camera-flits, vandaar dat ze misschien een beetje verkleurt zijn :)

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 04-07-2013, 07:44:18 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
ik ga binnenkort ( 14 dagen) bij een goede meduim langs. ook een soort sjamaan. ik ben er al eens geweest, en toen zag zij de wolf ook in mij. ze zij dat ik de vermelting van mens en wolf ben. misschien toen wel, toen het nog stabiel was, maar nu, is het meer afwisselend met mij, terwijl ik het graag op 1 lijn heb met elkaar, niet een gespleten persoonlijkheid zoals nu...
ook ben ik gisteren in woede en verdriet uitgebartsten, gewoon omdat ik het niet meer wist, hoe of wat. dus ik ben op een oplossing gekomen: op gewone nachten hou ik het tegen, alleen bij vollemaan zal ik het toelaten. (zelfs al verlies ik de controle) ik ben op mijn kamer( bijna altijd) of buiten (soms). of, ik ben mezelf gewoon, ik wil zeggen dat ik doe wat ik wil, of er nu mensen in de buurt zijn of niet. het is gewoon zo, dat ze naast mijn huis bij de buren fulltime aan het bouwen zijn. en aan de andere kant, paar huizen verder, is er een paarden manege. dus ik heb nergens rust om mijzelf te uiten als het nodig is, overal zijn mensen. zelfs toen mijn moeder een voorstel deed (ze weet het een beetje) om naar de "vossenhoek" te gaan, een kliein straatje naast ons huis dat boeren gebruiken, weigerde ik het voorstel, bang om ondekt te worden.
en wat dan nog? dacht ik kwaad gisteren avond. "waarom zou ik moeten verbergen wie ik ben, ik ben ziek van het doen alsof er niets is met mij".
en daarom ga ik nu gewoon buiten, huil het uit. zelfs toen, gisteren de buurvrouw (toevallig mijn tante) buiten kwam, keek ze niet eens raar naar mij, alsof ze wist dat ik het al die tijd was, en niet onze hond. (hij huilt niet). ik zal dus heel binnekort door de mand vallen, maar het zal een pak van mijn hart zijn als ik me niet meer hoef te verbergen.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-07-2013, 07:46:11 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
ik wou deze ervaring nog delen met jullie.

gisteren ben ik naar het Boekenfestijn geweest met zus en moeder, en kwam daar een boek tegen, "the werewolf book, encylopedia of shape shifting beings". ik zat er wat in te kijken en dacht "tja dit zou me beter helpen dan die andere". (had ook nog een boek in het nederlands van vorige keer, maar er stond meer iets in over geshiedenis en films met weerwolven.
ik heb hem dus maar gekocht hé, ik wist dat hij ging van pas komen. :) ik zat er op de trein in te lezen,het boek was per letter van het alfabet gerangschikt. en het ging echt over alles:van weerwolven, andere gedaanteverwisselaars, weerkatten, legendes over héél de wereld...enzo.

die avond zat ik buiten, toen de schemering begon te vallen. ik wist dat ik het dit keer niet zou tegenhouden, ik keek rond of er geen mensen waren, en begon eraan. eerst deed het een beetje pijn , (wat ik niet echt snap, als het maar geestelijk is), daarna voelde ik de vacht groeien, dan de staart, klauwen, en dan ook de snuit als laatste. ik zag voor mij terwijl het gebeurde, een witte weerwolf die op haar achterpoten stond. daarna toen het "compleet" was, voelde ik me die wolf. ik huilde het uit, liep wat rondjes op mijn tenen, (zo ren ik beter) door de tuin, en voelde me zo vrij! :D "dit is wat ik altijd onderdrukte s'nachts in mijn kamer" dacht ik, en ik heb besloten dat als het toch in mijn kamer gebeurd, dat ik het dan tegenhoud, want dan pas verlies ik de controle: als de wolf geen vrijheid heeft. als ik buiten ben verlies ik niks van mijn menselijkheid, ik behoud het nog, wel een beetje gemixt met wolveninstincten en wat wild gedrag, maar ik voel me wel stukken beter! :D
die nacht om 11 uur s' nachts ging ik slapen met een goed gevoel. een gevoel van geruststelling, vrijheid en blijdschap.
ik ben toen niet meer verandert, en zo moet het zijn: als ik kan veranderen buiten, hoeft dat binnen niet meer, en de controle verliezen.
ik kan het nu buiten doen, al moet ik daarvoor lang opblijven in de zomer, maar het is de moeite waard. ik heb dan een zéér goede nachtrust, en heb niet de neiging om te huilen omdat het dan al geuit is, ofwel overdag ofwel s'nachts.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-07-2013, 12:08:44 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Tut schreef:
darknesswolf schreef:
de wolf die ik wordt kan ik meestal niet zien, omdat ik daarvoor mijn derde-oogchakra moet open hebben, wat niet helemaal lukt soms.
maar aan de hand van William en Oliver ( zij kunnen zien wat er gebeurt met mij), kan ik een beschrijving opmaken: groot beest, 2 meter hoog als ze op achterpoten loopt, bruin van kleur, gele ogen, klauwachtige "voorpoten", kan ook op vier poten lopen.



darknesswolf schreef:
die avond zat ik buiten, toen de schemering begon te vallen. ik wist dat ik het dit keer niet zou tegenhouden, ik keek rond of er geen mensen waren, en begon eraan. eerst deed het een beetje pijn , (wat ik niet echt snap, als het maar geestelijk is), daarna voelde ik de vacht groeien, dan de staart, klauwen, en dan ook de snuit als laatste. ik zag voor mij terwijl het gebeurde, een witte weerwolf die op haar achterpoten stond. d


Verander je nu ook al in verschillende wolven?


nee, dacht altijd dat ik naar de kleur van m'n haar moest kijken, voor de vachtkleur te bepalen. maar ik weet: het is niet genetisch bepaald, het is waarschijnlijk mijn ziel dat een witte wolf is. de wolf die ik wordt, heeft altijd de keuze om op 4 poten te lopen, of op haar achterpoten. deze keer was het op haar achterpoten. ook de kleur ogen blijft hetzelfde, tenzij ik eens een "goed" beeld doorkrijg van de wolf/mijn ziel. heb vroeger ook altijd witte wolf doorgekregen. dus, misschien is dit mijn ware "wolvenvorm".

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-07-2013, 15:42:10 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Kijk je 's avonds uit je raam, rent je buurmeisje gillend rondjes door haar tuin.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 07:56:41 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Tut schreef:
darknesswolf schreef:

nee, dacht altijd dat ik naar de kleur van m'n haar moest kijken, voor de vachtkleur te bepalen. maar ik weet: het is niet genetisch bepaald, het is waarschijnlijk mijn ziel dat een witte wolf is.


Maar in de eerste post waren het nog je poezengeestenvriendjes die beschreven dat je een bruine wolf was, niet jijzelf die naar je haarkleur keek.


ja, dat is zo, maar nu merken zij ook mijn soort "ziel" op, het was s'nachts, ik kon nu dus echt mijzelf zijn. door de vele jaren die voorbij gingen, veranderde het beeld van de "wolf".
het eerste beeld ooit dat ik onvangen had, was een witte wolf met gele ogen die rechtop wat gebogen stond. ik heb het daarna direct getekend. ik teken wel eens af en toe eens weerwolven. :D

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 08:07:57 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Megan schreef:
Kijk je 's avonds uit je raam, rent je buurmeisje gillend rondjes door haar tuin.


dat zou grappig zijn, maar ik zou haar geruststellen.
bij de paardenmanege naast mjn tuin, nou ja, naast mij buur, die ook familie is.( je kunt direct in hun tuin kijken van de manege) zijn veel kleine kinderen. die bleken niet raar op te kijken toen ze me zagen huilen overdag, (doe ik soms ook, omdat de avond maar héél laat valt, en ik die niet kan wachten :D )
ik weet dat kinderen hun zicht van de wereld nog niet aangestast is, door de ouders, leerkrachten, of gewoon door op te groeien.
ik wou dat ze dat konden behouden. inplaats daarvan verliezen ze hun "gaven" om de wereld echt te zien hoe die is, mooi, vol wonderen.
de volwassenen vertellen meestal als ze niet "aan de spirituele kant zitten" alles te vergeten, zoals aura's zien , geesten zien... gewoon kortom:
ze groeien op, uit hun Eigen wereldje in de realiteit.
ik wil iemand zoals mij vinden, ik zou zelfs blij zijn met een kind of oudere man/vrouw.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 12:54:44 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
darknesswolf schreef:
Megan schreef:
Kijk je 's avonds uit je raam, rent je buurmeisje gillend rondjes door haar tuin.


dat zou grappig zijn, maar ik zou haar geruststellen.

Met een warme rode cape.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 14:10:23 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Eibhlin schreef:
darknesswolf schreef:
Megan schreef:
Kijk je 's avonds uit je raam, rent je buurmeisje gillend rondjes door haar tuin.


dat zou grappig zijn, maar ik zou haar geruststellen.

Met een warme rode cape.


haha :D

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-07-2013, 14:21:07 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
hallo,

ik ben nu nog juist buiten geweest. en de buren gezien. het zijn nieuwe buren die hier gaan wonen. het zijn Turkse mensen, ik denk dat ik juist hun 2 zonen heb gezien, ongeveer mijn leeftijd of wat ouder. MAN! ik durf er niet eens goededag tegen te zeggen! ik ben niet bang van hun, wel héél erg verlegen. ze doen me denken aan die weerwolven van Twilight. (ik zelf ben geen echte fan) ligt het aan mij of zei ik juist tegen mijn zus dat ze erg knap zijn, en iets voor hen voel. dat is ook de eerste keer dat ik iets voel voor iemand! :D
het is een teken. ik wacht mijn tijd af, ga er hallo tegen zeggen, elkaar leren kennen als buren, en misschien zelf goede vrienden worden. :)
dat hoop ik, want ik voel echt iets aan deze personen aan. misschien zijn het ook personen zoals mij. hoe anders, kan ik het zo sterk aanvoelen.
OP HOOP VAN ZEGEN! ik wil hun leren kennen :D .

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 09-07-2013, 08:54:12 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
ikzelf dacht misschien een bruine wolf. misschien was mijn gedachte het sterkst op dat moment, zodat ik William en Oliver hun boodschap niet goed kon begrijpen.
ikzelf denk dat dat het was, maar ik denk gewoon dat ik er zo van overtuigt was, dat ik hun gedachten niet/nauwelijks kon horen.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 10-07-2013, 11:59:12 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
darknesswolf schreef:
hallo,

ik ben nu nog juist buiten geweest. en de buren gezien. het zijn nieuwe buren die hier gaan wonen. het zijn Turkse mensen, ik denk dat ik juist hun 2 zonen heb gezien, ongeveer mijn leeftijd of wat ouder. MAN! ik durf er niet eens goededag tegen te zeggen! ik ben niet bang van hun, wel héél erg verlegen. ze doen me denken aan die weerwolven van Twilight. (ik zelf ben geen echte fan) ligt het aan mij of zei ik juist tegen mijn zus dat ze erg knap zijn, en iets voor hen voel. dat is ook de eerste keer dat ik iets voel voor iemand! :D
het is een teken. ik wacht mijn tijd af, ga er hallo tegen zeggen, elkaar leren kennen als buren, en misschien zelf goede vrienden worden. :)
dat hoop ik, want ik voel echt iets aan deze personen aan. misschien zijn het ook personen zoals mij. hoe anders, kan ik het zo sterk aanvoelen.
OP HOOP VAN ZEGEN! ik wil hun leren kennen :D .


Ik zou zeggen je vind ze gewoon leuk?
Dat is de reden dat je ze zo sterk aanvoelt :p
Heeft iedereen wel eens met personen

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl