Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 18:56:44

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 16:58:08 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Butterfly12 schreef:
Citeer:
Ik ben niet van plan een discussie te beginnen, ik zet enkel dit recht. Verder niets te zeggen. Als iemand iets wil lezen doen ze maar. Ik ga me niet bezighouden hiermee want ik vind het niet zo nuttig. Dus doen jullie maar :)


Wat bedoel je met als iemand iets wil lezen? begrijp niet zo goed wat je bedoeld

Wou gewoon niet dat er eventueel misschien van het onderwerp dat Darknesswolf aanbracht geweken werd :lol:
Dat is al :D

Iets lezen wat ze willen lezen, daarmee bedoel ik. Als bedoelt iemand iets goed, je kan altijd van alles iets negatief maken of de boel verdraaien als je dat wil. En dus heb ik geen zin in om te discussiëren. Dus ga maar lekker weer on topic. :)

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 17:49:58 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Clio schreef:
Blegh... ik word moe van al dat ge-autisme. Ik woon samen met een hele lieve autist :wink: Maar of je dat plakkertje nou hebt of niet, wat me opvalt is dat autistische mensen veel meer zien dan de 'gewone' mens ( bij gebrek aan betere plakkertjes)

Ik bedoel... Hoe tof zou het zijn om je op je innerlijke wolf of vogel te storten. Je voelen zoals jij denkt dat een wolf zich voelt, of een vogel of whatever floats your boat. Ik zou het super awesome vinden om dat te kunnen, vooral met het enthousiasme waarmee darknesswolf dat doet. het plakkertje zou ik dan gebruiken om dat soort dingen te kunnen doen want dan is het wel sociaal acceptabel :wink: Als je dat als 'gewoon' mens doet ben je knettergek blijkbaar.

Wij mensen moeten maar shit op andere mensen plakken om dit soort dingen acceptabel te maken. 'Ooh ze denk dat ze een wolf is, maar ze is autistisch dus dan kan dat' Wtf?


Dus! Mij mag je vertellen hoe het is om zo in het leven te staan, ik ben er maar mooi jaloers op.



echt? ik heb er nog nooit over na gedacht :D

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 19:30:51 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
mensen,
ik ben nu, nadat ik alles heb weggedaan van "wolf zijn van ziel", alles kwijt.
het voelt zo onatuurlijk voor mij. ook omdat ik mezelf als "puur mens" zie als iets dat voor mij slecht is.
ik voel me gewoon zo lusteloos en leeg vanbinnen. ook de wolf had ook haar voordelen: ik kon mijzelf verdedigen met bijten en krabben, iets wat altijd effectief was. ik had goede banden met mijn familie, iets wat nu weg lijkt te zijn. ik kon mijzelf uiten met huilen, iets wat ik nu niet meer doe. ook te lusteloos om nog te zingen. zo ook mijn vrijheid, heb ik het gevoel dat het ook weg is. alles is weg. alle positieve dingen aan mij.
maar nu, inplaats van met de wereld en maatschappij mee te gaan, HAAT ik de wereld nog meer dan vroeger. ik wil vrij zijn, maar ook wil ik geaccepteerd worden in deze wereld. het knaagt aan mij. het lijkt of niets of niemand me zelfs nog kan helpen. zelfs de medium niet, waar ik binnenkort bij ga. ik had een gesprek met mijn moeder, en alles vertelde ik haar. hoe ik wenste om nooit geboren te zijn geweest, hoe erg ik de wereld haat, en hoe het is om nu alles kwijt te zijn.
het kan me niks meer schelen deze wereld, ik wil gewoon dat hij morgen ophoudt te bestaan, zo ik ook.
ik ben echt in de war wat ik nu moet doen, maar ik hoop op een dag mijzelf terug te vinden. het lijkt alsof ik gewoon een leeg omhulsel ben, zonder geest of ziel.
dat zal toch nog een paar dagen duren, want het is pas woensdag dat ik bij de medium ga. als zij het kan bevestigen, zoals de vorige keer, dan ben ik zeker over mijzelf, ook al moet ik dat zelf te weten komen. maar nu ik er zo bijloop, zelf aan het tranen terwijl ik dit aan het schrijven ben, zo kan ik niet leven.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 20:20:15 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
darknesswolf schreef:
mensen,
ik ben nu, nadat ik alles heb weggedaan van "wolf zijn van ziel", alles kwijt.
het voelt zo onatuurlijk voor mij. ook omdat ik mezelf als "puur mens" zie als iets dat voor mij slecht is.
ik voel me gewoon zo lusteloos en leeg vanbinnen. ook de wolf had ook haar voordelen: ik kon mijzelf verdedigen met bijten en krabben, iets wat altijd effectief was. ik had goede banden met mijn familie, iets wat nu weg lijkt te zijn. ik kon mijzelf uiten met huilen, iets wat ik nu niet meer doe. ook te lusteloos om nog te zingen. zo ook mijn vrijheid, heb ik het gevoel dat het ook weg is. alles is weg. alle positieve dingen aan mij.
maar nu, inplaats van met de wereld en maatschappij mee te gaan, HAAT ik de wereld nog meer dan vroeger. ik wil vrij zijn, maar ook wil ik geaccepteerd worden in deze wereld. het knaagt aan mij. het lijkt of niets of niemand me zelfs nog kan helpen. zelfs de medium niet, waar ik binnenkort bij ga. ik had een gesprek met mijn moeder, en alles vertelde ik haar. hoe ik wenste om nooit geboren te zijn geweest, hoe erg ik de wereld haat, en hoe het is om nu alles kwijt te zijn.
het kan me niks meer schelen deze wereld, ik wil gewoon dat hij morgen ophoudt te bestaan, zo ik ook.
ik ben echt in de war wat ik nu moet doen, maar ik hoop op een dag mijzelf terug te vinden. het lijkt alsof ik gewoon een leeg omhulsel ben, zonder geest of ziel.
dat zal toch nog een paar dagen duren, want het is pas woensdag dat ik bij de medium ga. als zij het kan bevestigen, zoals de vorige keer, dan ben ik zeker over mijzelf, ook al moet ik dat zelf te weten komen. maar nu ik er zo bijloop, zelf aan het tranen terwijl ik dit aan het schrijven ben, zo kan ik niet leven.



dit ben ik zojuist allemaal vergeten. :) na een gesprek en wandeling met mijn moeder. ze gaf me goede tips. over het toelaten wanneer ik zelf wil. ik zelf sluit me ervoor af s'nacht, tenzij ik buiten kan. zolang ik alle twee mijn "kanten" begrijp en weet waarom ik ze heb, zowel mens als wolf, ben ik gelukkig. als ik gewoon mijzelf kan zijn.
ik blijf de "goede" dingen van de wolf in mijn leven toelaten, terwijl ik ook mens ben. nu, ben ik gelukkig. door gewoon mijzelf te zijn. :)

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 20:29:31 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Eibhlin, het was absoluut niet persoonlijk :) Ik zeg mensen, niet Eibhlin. Dus mensen uit mijn omgeving etc. want ik ken jou natuurlijk niet dus heb het recht niet om jou ervaring met jou ex vriend erbij te halen(wat ik ook niet heb gedaan naar mijn weten). Wat ik bedoelde met mijn opmerking dat IK met een lieve autist samen woon, is dat ik dus vind dat ik uit MIJN ervaring mag spreken. Wat ik heb gedaan, volgens mij zonder jou naam daarin te noemen.

En inderdaad ben ik het ermee eens dat wij mensen mee moeten kunnen draaien met de maatschappij, maar als je daarnaast huilend door de tuin kan rennen dan is dat mooi toch.

Ik hoop dat je je weg kan vinden darknesswolf :)

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 22:02:09 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Clio schreef:
Eibhlin, het was absoluut niet persoonlijk :) Ik zeg mensen, niet Eibhlin. Dus mensen uit mijn omgeving etc. want ik ken jou natuurlijk niet dus heb het recht niet om jou ervaring met jou ex vriend erbij te halen(wat ik ook niet heb gedaan naar mijn weten). Wat ik bedoelde met mijn opmerking dat IK met een lieve autist samen woon, is dat ik dus vind dat ik uit MIJN ervaring mag spreken. Wat ik heb gedaan, volgens mij zonder jou naam daarin te noemen.

En inderdaad ben ik het ermee eens dat wij mensen mee moeten kunnen draaien met de maatschappij, maar als je daarnaast huilend door de tuin kan rennen dan is dat mooi toch.

Ik hoop dat je je weg kan vinden darknesswolf :)


dank je voor je begrip :hart:

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-07-2013, 12:40:41 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
darknesswolf schreef:
darknesswolf schreef:
mensen,
ik ben nu, nadat ik alles heb weggedaan van "wolf zijn van ziel", alles kwijt.
het voelt zo onatuurlijk voor mij. ook omdat ik mezelf als "puur mens" zie als iets dat voor mij slecht is.
ik voel me gewoon zo lusteloos en leeg vanbinnen. ook de wolf had ook haar voordelen: ik kon mijzelf verdedigen met bijten en krabben, iets wat altijd effectief was. ik had goede banden met mijn familie, iets wat nu weg lijkt te zijn. ik kon mijzelf uiten met huilen, iets wat ik nu niet meer doe. ook te lusteloos om nog te zingen. zo ook mijn vrijheid, heb ik het gevoel dat het ook weg is. alles is weg. alle positieve dingen aan mij.
maar nu, inplaats van met de wereld en maatschappij mee te gaan, HAAT ik de wereld nog meer dan vroeger. ik wil vrij zijn, maar ook wil ik geaccepteerd worden in deze wereld. het knaagt aan mij. het lijkt of niets of niemand me zelfs nog kan helpen. zelfs de medium niet, waar ik binnenkort bij ga. ik had een gesprek met mijn moeder, en alles vertelde ik haar. hoe ik wenste om nooit geboren te zijn geweest, hoe erg ik de wereld haat, en hoe het is om nu alles kwijt te zijn.
het kan me niks meer schelen deze wereld, ik wil gewoon dat hij morgen ophoudt te bestaan, zo ik ook.
ik ben echt in de war wat ik nu moet doen, maar ik hoop op een dag mijzelf terug te vinden. het lijkt alsof ik gewoon een leeg omhulsel ben, zonder geest of ziel.
dat zal toch nog een paar dagen duren, want het is pas woensdag dat ik bij de medium ga. als zij het kan bevestigen, zoals de vorige keer, dan ben ik zeker over mijzelf, ook al moet ik dat zelf te weten komen. maar nu ik er zo bijloop, zelf aan het tranen terwijl ik dit aan het schrijven ben, zo kan ik niet leven.



dit ben ik zojuist allemaal vergeten. :) na een gesprek en wandeling met mijn moeder. ze gaf me goede tips. over het toelaten wanneer ik zelf wil. ik zelf sluit me ervoor af s'nacht, tenzij ik buiten kan. zolang ik alle twee mijn "kanten" begrijp en weet waarom ik ze heb, zowel mens als wolf, ben ik gelukkig. als ik gewoon mijzelf kan zijn.
ik blijf de "goede" dingen van de wolf in mijn leven toelaten, terwijl ik ook mens ben. nu, ben ik gelukkig. door gewoon mijzelf te zijn. :)


Dus ben je nu dan niet weer eigenlijk terug bij af?
Ach als je maar gelukkig bent uiteindelijk.

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-07-2013, 13:22:29 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Misoyama schreef:
darknesswolf schreef:
darknesswolf schreef:
mensen,
ik ben nu, nadat ik alles heb weggedaan van "wolf zijn van ziel", alles kwijt.
het voelt zo onatuurlijk voor mij. ook omdat ik mezelf als "puur mens" zie als iets dat voor mij slecht is.
ik voel me gewoon zo lusteloos en leeg vanbinnen. ook de wolf had ook haar voordelen: ik kon mijzelf verdedigen met bijten en krabben, iets wat altijd effectief was. ik had goede banden met mijn familie, iets wat nu weg lijkt te zijn. ik kon mijzelf uiten met huilen, iets wat ik nu niet meer doe. ook te lusteloos om nog te zingen. zo ook mijn vrijheid, heb ik het gevoel dat het ook weg is. alles is weg. alle positieve dingen aan mij.
maar nu, inplaats van met de wereld en maatschappij mee te gaan, HAAT ik de wereld nog meer dan vroeger. ik wil vrij zijn, maar ook wil ik geaccepteerd worden in deze wereld. het knaagt aan mij. het lijkt of niets of niemand me zelfs nog kan helpen. zelfs de medium niet, waar ik binnenkort bij ga. ik had een gesprek met mijn moeder, en alles vertelde ik haar. hoe ik wenste om nooit geboren te zijn geweest, hoe erg ik de wereld haat, en hoe het is om nu alles kwijt te zijn.
het kan me niks meer schelen deze wereld, ik wil gewoon dat hij morgen ophoudt te bestaan, zo ik ook.
ik ben echt in de war wat ik nu moet doen, maar ik hoop op een dag mijzelf terug te vinden. het lijkt alsof ik gewoon een leeg omhulsel ben, zonder geest of ziel.
dat zal toch nog een paar dagen duren, want het is pas woensdag dat ik bij de medium ga. als zij het kan bevestigen, zoals de vorige keer, dan ben ik zeker over mijzelf, ook al moet ik dat zelf te weten komen. maar nu ik er zo bijloop, zelf aan het tranen terwijl ik dit aan het schrijven ben, zo kan ik niet leven.



dit ben ik zojuist allemaal vergeten. :) na een gesprek en wandeling met mijn moeder. ze gaf me goede tips. over het toelaten wanneer ik zelf wil. ik zelf sluit me ervoor af s'nacht, tenzij ik buiten kan. zolang ik alle twee mijn "kanten" begrijp en weet waarom ik ze heb, zowel mens als wolf, ben ik gelukkig. als ik gewoon mijzelf kan zijn.
ik blijf de "goede" dingen van de wolf in mijn leven toelaten, terwijl ik ook mens ben. nu, ben ik gelukkig. door gewoon mijzelf te zijn. :)


Dus ben je nu dan niet weer eigenlijk terug bij af?
Ach als je maar gelukkig bent uiteindelijk.


ja, op deze manier ben ik gelukkig :D

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-07-2013, 18:29:21 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
het is weer zover, heeft niet lang geduurd: depressie aanval.
ik heb het ook tegen mijn moeder gezegt: ik ben het leven hier nu echt wel beu!!!!!!!!
we zijn beginnen roepen tegen elkaar Enzo, ook zij weet nu geen raad meer met mij.
ik ben het beu! de mensen, de wereld mijn werk alles! ik wil zelfs niet meer de natuur beschermen, gewoon niets meer doen!
ik werk als vrijwilliger in het VOC, maar ik pieker er al over voor ik er weer moet aan beginnen, 3 weken op voorhand!
ik ben ook mijn menselijkheid beu, ik kan de natuur niet beschermen op mijn eentje, en wat kan het mij nu eigenlijk ook schelen!
de natuur is toch al om zeep. ik beschreef mensen altijd al als" parasieten die het leven uit de wereld zuigen". en ik wil niet één van hun zijn!
alle mensen, zelfs ik, maken de natuur kapot zonder dat ze het zelf weten. ik wil gewoon geen mens zijn!
ik heb er echt niet voor gekozen om zo geboren te worden, als mens. ik heb er niks aan!
ook al zegt men die erin geloven, dat "je ervoor kiest, daarboven als wie en wat je geboren wilt worden, en een moeilijk of makkelijk leven leiden".
ik geloof er niet in, mijn moeder wou persé een kind, maar ik wou niet geboren worden! ik lag 6 maand in het ziekenhuis op sterven, todat ze mijn leven gered hebben.
waarom deden ze dat? ik wou duidelijk niet leven, en toch forceerden ze dat!
ik wilde altijd al een "goed" leven leiden, maar is dit leven goed?! ik wéét dat dat niet zo is.
ik zei tegen m'n moeder, "ik wil niet op deze manier leven! met die mensen en maatschappij, bweh! al waar het om draait is: werk, geld verdienen, en belastingen. ik word er ziek van de gedachte eraan, dat ik ook zo zal leven binnenkort! ik ben daarstraks echt in tranen uitgebarsten, en nu wil ik echt weglopen van huis, daar ergens op mijn plekje gaan zitten. alleen! niemand begrijpt mij! ik wil zelfs mijn 2 enige vrienden van school, waar ik nog contact mee heb, zéér goede vrienden mee ben, de afspraken van op bezoek gaan bij elkaar, afzeggen! ik wil geen mensen meer zien! ook niet mijn zus, moeder, of mijn vrienden. omdat ik erraan kapot ga! ik wil ze niet eens meer beschermen, het laat me koud! niemand of iets kan me helpen, tenzij ze me kunnen helpen om dit leven en wereld beter te maken!
ik ga bij de medium woensdag, maar zal zij mij kunnen helpen? ze zal waarschijnlijk zeggen dat "mens zijn nuttig is", maar voor mij niet meer! ze namen alles van me af: mijn vrienden (vroeger) mijn kat (overeden) pessten mij veel vroeger, en nu denken ze dat ze me kunnen laten meedraaien in de maatschapij!
ziek, gewoon ziek is deze wereld! en, ik zal nooit aanvaarden dat ik mens ben, want zo voel ik me niet, nu niet en nooit niet!

zo, dat moest er echt uit!

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-07-2013, 19:10:49 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Citeer:
ik heb er echt niet voor gekozen om zo geboren te worden, als mens. ik heb er niks aan!


Lieve Meid toch,

Ik weet zeker dat je gekozen hebt om als mens geboren te worden hoor!!!!
Is denk ik wel overduidelijk wat jou taakje hier op aarde is.Althans dat je misschien zal kunnen leren omgaan om mens te zijn.
Misschien heeft jou ziel die taak gekozen omdat je hier nog iets te leren had of onder ogen kan zien.

Citeer:
ik werk als vrijwilliger in het VOC, maar ik pieker er al over voor ik er weer moet aan beginnen

Waar ben je dan zo ongerust over als ik vragen mag?

Citeer:
ik zei tegen m'n moeder, "ik wil niet op deze manier leven! met die mensen en maatschappij, bweh! al waar het om draait is: werk, geld verdienen, en belastingen. ik word er ziek van de gedachte eraan, dat ik ook zo zal leven binnenkort!


Is iets dat hoort bij het opgroeien meid leren omgaan met hoe de maatschappij werkt en draait.En inderdaad er draait veel om geld en werken zijn dingen die nu eenmaal nodig zijn hier maar zijn ook dingen die positief kunnen uitdraaien als je zelf jou ding eraan kan geven.Zoals een job vinden die jou passie en geluk brengt.Zal niet gemakkelijk zijn maar moeilijk gaat ook

Citeer:
ik ga bij de medium woensdag, maar zal zij mij kunnen helpen?


Natuurlijk kan zij jou niet helpen. :shock:
De enige die jou kan helpen is jezelf en met een goede deftige begeleiding kan je de dingen die vroeger gebeurt zijn onder ogen zien.Kan je een kijk nemen op jou leven en wat indien nodig veranderd kan worden.Maar heb je denk ik volgens mijn mening wel even een helpende hand voor nodig. En ook dat is niet erg lijkt me want zo krijg je ook andere inzichten en visies op de wereld en jezelf

groetjes en knufs

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-07-2013, 20:11:11 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
darknesswolf schreef:
ik geloof er niet in, mijn moeder wou persé een kind, maar ik wou niet geboren worden! ik lag 6 maand in het ziekenhuis op sterven, todat ze mijn leven gered hebben.
waarom deden ze dat? ik wou duidelijk niet leven, en toch forceerden ze dat!


Ach kom op zeg, you've totally lost me here. Wát een achterlijke opmerking.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-07-2013, 13:10:54 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
ik weet niet eens of ik dit jullie zal vertellen. na al die stomme comentaar...

dus ik doe het ook niet, het enige wat ik hier ga zeggen is dat de sjamaan/medium mij geholpen heeft door met mij te praten.
en te luisteren.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-07-2013, 13:11:55 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Blij dat je het daar goed gesteld hebt meid het zal jou inderdaad goed gedaan hebben een luisterend oor te vinden en een uitleg over jou gevoelens enzo.....

Het ga je goed darkneswolff

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-07-2013, 14:04:35 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
sorry, mensen
maar ik zal niet meer aanwezig zijn op dit onderwerp.
vanwege dat het me te veel stress bezorgt.
ik zal wel nog altijd andere onderwerpen maken, zoals de andere op dit forum.
maar ik zal niets meer bespreken over mijn "wolf" of ziel. want dat bezorgt me stress, al die comentaar van "je bent mens" en "je moet mens zijn en blijven".
ik ga nu mijn Eigen weg, zonder naar dit onderwerp te kijken.
ik zal zeker nog eens iets posten op andere onderwerpen.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 17-07-2013, 14:05:18 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Butterfly12 schreef:
Blij dat je het daar goed gesteld hebt meid het zal jou inderdaad goed gedaan hebben een luisterend oor te vinden en een uitleg over jou gevoelens enzo.....

Het ga je goed darkneswolff


dank je :hart:

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl