Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:50:05

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 10-07-2013, 12:49:18 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Dus omdat ze op de twilight acteur lijken en je je fysiek aangetrokken tot hun voelt zijn het "wolven".
Overkomt iedereen wel eens he dat je iemand ontmoet of ziet en je je echt enorm aangetrokken voelt. Dat gebeurt nu eenmaal, is iets typisch menselijk, hoe ontstaan anders relaties.

Ik popel al vast om te horen hoe ze reageren op jouw goeiedag en al helemaal als je jouw wolven verhaal doet.
Misschien zijn het wel vampiers!!! Oeeeeh! Foute aantrekking.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-07-2013, 09:23:57 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Eibhlin schreef:
Dus omdat ze op de twilight acteur lijken en je je fysiek aangetrokken tot hun voelt zijn het "wolven".
Overkomt iedereen wel eens he dat je iemand ontmoet of ziet en je je echt enorm aangetrokken voelt. Dat gebeurt nu eenmaal, is iets typisch menselijk, hoe ontstaan anders relaties.

Ik popel al vast om te horen hoe ze reageren op jouw goeiedag en al helemaal als je jouw wolven verhaal doet.
Misschien zijn het wel vampiers!!! Oeeeeh! Foute aantrekking.


ik dacht het nadat mijn zus het had gezegt, dus ik dacht het niet eerst. :)
en ik voelde nooit zoiets raar bij iemand. ik weet gewoon dat ik nooit liefde heb gevoeld, ondanks de vele "liefdesrelaties" waarvan het maar van 1 kant kwam.
misschien is het best om iemand te vinden zoals ik, een zielsverwant, letterlijk en figuurlijk :D ook een wolvenziel, of wat het dan ook is. het is altijd moeilijk geweest om liefde voor iemand te voelen. misschien is dit een teken. maar elke dag weer weet ik dat er andere zijn zoals ik, maar ik vind ze nooit. ik ben nu al 19 en door het wachten en zoeken ben ik de moed gaan opgeven. misschien moet ik het toch maar proberen. maar ik zal hun niks vertellen over mijn "wolvenkant". dat moeten ze maar zelf ondekken :D .

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-07-2013, 09:55:26 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Als ze je zien staan "huilen" in je tuin ofzo

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-07-2013, 10:32:29 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-01-2011, 01:37:28
Berichten: 89
http://www.otherkincommunity.net/

_________________
"Pants are an illusion. And so is death." ~Huu.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-07-2013, 18:37:17 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Eibhlin schreef:
Als ze je zien staan "huilen" in je tuin ofzo


ze kunnen me wel horen, niet zien. ze werken op naast onze oprit, die alleen te bereiken is via een deur.
dus als ze me horen, zeg ik gewoon dat het m'n hond is (al klink het niet zoals mijn hond).
ik zal toch wel eens door de mand vallen, en dan pas vertel ik het mijn familie. (misschien niet zo'n goed idee).
maar het vreet aan me, dat ik niemand heb.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-07-2013, 18:45:40 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Morten schreef:
http://www.otherkincommunity.net/


heb ik ook al lang geleden opgezocht. maar ik wil er niet bijhoren. ik zie mijzelf niet als iets "vast" van ziel (ook al ben ik meestal wolf). ik heb vele dieren waaruit ik kan kiezen om in te "veranderen" van ziel. niet alleen bestaande dieren. ook is er het laatst een draak bijgekomen :shock: .
weet niet wat ik daarmee moet, maar ik denk dat ik ook de kracht van het dier onvang, dus zal het niet alleen "even door de ogen kijken" zijn.
ik denk dat ik een soort sjamaan ben ofzo.

wel hartelijk dank voor het opzoekwerk! dat wardeer ik zeer! :hart:
misschien zal ik later nog eens pendelen, of als ik naar de medium ben geweest, nog eens lezen, want hierin herken ik me wel in.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 11-07-2013, 19:14:50 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11-01-2011, 01:37:28
Berichten: 89
Alrighty then. Veel succes daarmee.

_________________
"Pants are an illusion. And so is death." ~Huu.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 10:45:48 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Wat een heerlijk forum is dat, Morten. :') Heb toch mijn saaie ochtend weer wat opgeleukt.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 11:26:44 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Megan schreef:
Wat een heerlijk forum is dat, Morten. :') Heb toch mijn saaie ochtend weer wat opgeleukt.

Haha ja, ik ga er best niet te veel op lezen want ik krijg daar stress van eerlijk gezegd. Dat iemand in een vorig leven een dier geweest is, daar kan ik nog in komen en lijkt me mogelijk. Ik ben ook heel ruimdenkend gezien ik zelf ook wel al heel wat heb meegemaakt. Maar om zo geobsedeerd te zijn over die zogezegde dierenziel vind ik zelf wat ver gaan. Uiteindelijk is elke ziel in essentie gewoon energie en geen bepaald beest of sprookjesfiguur of wat dan ook. Het enige dat je volgens mij wel kan aanvoelen is een afkomst zoals vb dat je je niet thuis voelt op deze planeet zoals veel oude zielen hebben zoals ze die dan noemen. Misschien voelt iemand nog wel een link met dat vorig leven als al dan niet een bepaald dier. Maar een ziel heeft eigenlijk geen vorm... Nu ben je geboren in de vorm van een mens, moet je maar dat leven proberen te aanvaarden lijkt me.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 13:24:55 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Eibhlin schreef:
Megan schreef:
Wat een heerlijk forum is dat, Morten. :') Heb toch mijn saaie ochtend weer wat opgeleukt.

Haha ja, ik ga er best niet te veel op lezen want ik krijg daar stress van eerlijk gezegd. Dat iemand in een vorig leven een dier geweest is, daar kan ik nog in komen en lijkt me mogelijk. Ik ben ook heel ruimdenkend gezien ik zelf ook wel al heel wat heb meegemaakt. Maar om zo geobsedeerd te zijn over die zogezegde dierenziel vind ik zelf wat ver gaan. Uiteindelijk is elke ziel in essentie gewoon energie en geen bepaald beest of sprookjesfiguur of wat dan ook. Het enige dat je volgens mij wel kan aanvoelen is een afkomst zoals vb dat je je niet thuis voelt op deze planeet zoals veel oude zielen hebben zoals ze die dan noemen. Misschien voelt iemand nog wel een link met dat vorig leven als al dan niet een bepaald dier. Maar een ziel heeft eigenlijk geen vorm... Nu ben je geboren in de vorm van een mens, moet je maar dat leven proberen te aanvaarden lijkt me.


ik dacht ook dat een ziel geen vaste vorm heeft, maar ik voel me toch wel héél anders.
en mijn leven aanvaarden leek mij erg moeilijk. maar dat heb ik nu al gedaan, op voorwaarde dat ik me soms eens kan "uiten" als wolf.
anderzijds ben ik een natuurbeschermer als mens. zolang ik op deze manieren kan leven, is het oke.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 14:25:30 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Ik ben het helemaal met je eens, Eihblin. Ik kijk weleens rond op een forum over reïncarnatie en daar zijn ze nogal sceptisch over dierenlevens, maar ik heb mijn mening daar nog niet echt over gevormd. Wij zijn immers ook nog steeds dieren, ook al zien we onszelf graag als hogere wezens.

Darknesswolf, probeer er eens wat minder mee bezig te zijn. Het lijkt erop dat jij je dag en nacht vooral focust op je hele 'wolf-zijn', laat het los en leef wat meer als een mens. Wolven hebben hier niets te zoeken, je hebt geen speciale taak (je hoeft geen dier te zijn om de natuur te kunnen beschermen) en je houdt jezelf alleen maar tegen nu. Je voelt je anders, oké, dat kan. Moet dat je leven beheersen? Vind ik niet. Maarja, als jij graag huilend rondrent zal ik je niet tegenhouden, ik denk alleen dat je er een beetje in doorslaat.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 14:52:50 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Dat doorslaan is natuurlijk wel, sorry dat ik het zeg, een teken van... autisme! Ze ontkent het te hebben en gelooft er niet in maar iemand met autisme kan echt helemaal opgaan in zn hobby en dit kan een obsessie worden. En geloof me ik weet wat ik zeg want ik heb net gebroken met mijn vriend en hij is ook autistisch.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 15:26:27 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Megan schreef:
Ik ben het helemaal met je eens, Eihblin. Ik kijk weleens rond op een forum over reïncarnatie en daar zijn ze nogal sceptisch over dierenlevens, maar ik heb mijn mening daar nog niet echt over gevormd. Wij zijn immers ook nog steeds dieren, ook al zien we onszelf graag als hogere wezens.

Darknesswolf, probeer er eens wat minder mee bezig te zijn. Het lijkt erop dat jij je dag en nacht vooral focust op je hele 'wolf-zijn', laat het los en leef wat meer als een mens. Wolven hebben hier niets te zoeken, je hebt geen speciale taak (je hoeft geen dier te zijn om de natuur te kunnen beschermen) en je houdt jezelf alleen maar tegen nu. Je voelt je anders, oké, dat kan. Moet dat je leven beheersen? Vind ik niet. Maarja, als jij graag huilend rondrent zal ik je niet tegenhouden, ik denk alleen dat je er een beetje in doorslaat.


ik wil gewoon mijzelf zijn. maar dat kan niet op deze wereld. met mijzelf zijn bedoel ik MENS zijn, maar sinds ik me niet zo voel, kan ik dat niet. ik probeer dat ding in mij uit me te krijgen. ik WIL ook normaal zijn, maar ik wil gewoon WETEN wie ik ben. ik probeer het tegen te houden, want voor mij is dit nu een vloek aan het worden, omdat het me inderdaad beheerst.

ik denk dat ik het hier nooit moest gepost hebben.
het is alweer, zo als zo vaak in mijn leven te veel gevraagt om me te begrijpen...

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 15:35:19 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Eibhlin schreef:
Dat doorslaan is natuurlijk wel, sorry dat ik het zeg, een teken van... autisme! Ze ontkent het te hebben en gelooft er niet in maar iemand met autisme kan echt helemaal opgaan in zn hobby en dit kan een obsessie worden. En geloof me ik weet wat ik zeg want ik heb net gebroken met mijn vriend en hij is ook autistisch.


sorry, dat ik het zeg maar.. ik geloof niets wat de dokters me wijs maken. ze hebben m'n leven kapotgemaakt, met dat autisme-gedoe! :x
en het is GEEN hobby, het is een zoektocht naar mijn WARE ik. niet de mens, niet de wolf, het KAN iets anders zijn. en dat ga ik uitzoeken...

en ik wil gewoon eventjes gewoon weg van mensen, ook jullie!
het is echt teveel gevraagt om me te begrijpen, is het niet!
ik had nooit naar hier moeten komen om mijn verhaal te vertellen! :x

als iemand mijn berichten van dit topic wil verwijderen.
dank

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 15:39:55 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Een forum dient dan ook om meningen te delen he. Niet iedereen kan en hoeft het met je eens te zijn of je te geloven. Als jij van iets overtuigd bent is dat jouw zaak natuurlijk. Ik en andere geven gewoon onze persoonlijke kijk er op.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 57 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl