Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 23:56:21

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 17-07-2013, 16:02:37 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Als je jou ervaring wilt delen luister ik graag wat er veteld is geweest desnoods mag je altijd prive een bericht sturen
groetjes

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-07-2013, 15:09:58 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
darknesswolf schreef:
sorry, mensen
maar ik zal niet meer aanwezig zijn op dit onderwerp.
vanwege dat het me te veel stress bezorgt.
ik zal wel nog altijd andere onderwerpen maken, zoals de andere op dit forum.
maar ik zal niets meer bespreken over mijn "wolf" of ziel. want dat bezorgt me stress, al die comentaar van "je bent mens" en "je moet mens zijn en blijven".
ik ga nu mijn Eigen weg, zonder naar dit onderwerp te kijken.
ik zal zeker nog eens iets posten op andere onderwerpen.


Het probleem van forum's.. Mensen posten er allemaal hun eigen mening..
Als het je teveel stress geeft kan je inderdaad maar beter daar niets meer over posten

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-07-2013, 17:23:36 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Citeer:
Het probleem van forum's.. Mensen posten er allemaal hun eigen mening..
Als het je teveel stress geeft kan je inderdaad maar beter daar niets meer over posten


Waar is de tijd dat mensen gewoon een luisterend oor aanboden.
Vind het eigenlijk best wel jammer dat mensen hun verhaal niet meer kunnen doen als het nodig is.Want vaak zitten we op een forum of posten we iets omdat we denken dat andere mensen het niet altijd begrijpen of begrip kunnen voor opbrengen
Of zie ik dit nu helemaal verkeerd? :shock:

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 18-07-2013, 18:45:54 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Als je geen kritiek wil moet je maar een dagboek nemen. Mensen op internet reageren nou eenmaal op zulke dingen, kan me ook niet herinneren dat dat ooit anders geweest is.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 19-07-2013, 14:04:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Megan schreef:
Als je geen kritiek wil moet je maar een dagboek nemen. Mensen op internet reageren nou eenmaal op zulke dingen, kan me ook niet herinneren dat dat ooit anders geweest is.


Maar dat iets nou eenmaal zo is betkent nog niet dat het goed is :wink:

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2013, 12:59:38 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
@ Megan: Misschien begrijp je niet helemaal goed wat ik wou duidelijk maken.

De wereld loopt al vol van mensen met een eigen mening goede raad of je zou het beter zo gaan doen of je moet dit doen.....
Ik begrijp dat iedereen zijn mening wil delen en versta ook dat hier wel meningen komen.Maar het is soms mogelijk van gewoon op te merken dat mensen niet altijd een verhaal "posten" om een mening te krijgen maar een verhaal posten om gewoon gehoor eraan te geven. En eventueel een lot genoot die dezelfde ervaringen of gevoelens heeft te vinden.

Vaak gaan mensen reageren vanuit hun eigen visie, of hebben ze iets gelijk aardigs meegemaakt en gaan ze reageren vanuit hun ervaring. Wat op zich zeker moet kunnen.
Maar het is een grote kunst te luisteren naar mensen en zelf in de midden te kunnen blijven.Qua gevoel ofzo....
En het is nog een grotere kunst om te reageren vanuit de midden en niet vanuit jou ervaring of gevoel....

Maar goed ik ga niet beginnen vertellen hoe iedereen moet reageren en wat wel en niet kan.
Wou alleen zeggen dat dingen bij mensen best wel eens harder kunnen aankomen dat dat in eerste instantie is bedoeld.
En dit kan inderdaad gebeuren op forums enzo maar het is volgens mijn mening een kleine heel kleine moeite om daar rekening mee te houden.....

Maar wie ben ik om te zeggen hoe het eventueel anders kan.

:D :lol:

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 20-07-2013, 21:35:43 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Compleet offtopic maar, Butterfly, wat ben jij een fijn mens.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 22-07-2013, 23:13:43 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Butterfly12 schreef:
Citeer:
Het probleem van forum's.. Mensen posten er allemaal hun eigen mening..
Als het je teveel stress geeft kan je inderdaad maar beter daar niets meer over posten


Waar is de tijd dat mensen gewoon een luisterend oor aanboden.
Vind het eigenlijk best wel jammer dat mensen hun verhaal niet meer kunnen doen als het nodig is.Want vaak zitten we op een forum of posten we iets omdat we denken dat andere mensen het niet altijd begrijpen of begrip kunnen voor opbrengen
Of zie ik dit nu helemaal verkeerd? :shock:


Als mensen alleen luisteren (lezen) naar een bericht zijn er 0 reacties, denk ook niet dat dat zozeer de bedoeling is? Mensen kunnen zijn/haar verhaal altijd doen wanneer het nodig is alleen iedereen reageert er op zijn/haar eigen manier op.

Iedereen probeert te helpen op zijn/haar manier, de ene door luisteren de andere door raad.

Ieder zo zijn/haar gebreken, ik kan het niet laten om mijn mening te geven, waar een ander weer moeite heeft met een beetje vriendelijk over te komen.

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-07-2013, 06:33:16 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Citeer:
Butterfly12 schreef:

Maar wie ben ik om te zeggen hoe het eventueel anders kan.

:D :lol:


Gelukkig zeg je het zelf al..

Edit: Daarmee bedoel ik dus dat je pleit voor reageren vanuit 'het midden' en niet vanuit eigen ervaring en gevoel, terwijl ik je post nogal belerend vind overkomen en helemaal niet zo vanuit 'het midden', wat dus wellicht een beetje tegenstrijdig is.



Het is volgens mijn mening niet tegenstrijdig. De reden waarom ik die zin erbij schreef is omdat ik uit ervaring weet dat mensen meestal het niet zo zien. En dan meestal het tegendeel willen aangeven. Wat voor mij volledig normaal is.
Waarom ik zoveel waarde hecht aan dit onderdeel ook al is het volledig off topic is omdat ik weet dat mensen zelfs over hele pijnlijke dingen kwetsend kunnen overkomen met hun mening of hun goede raad. Bewust ben ik van het feit dat de meesten het zeggen vanuit hun hart en het heel goed bedoelen. Daarom dat ik het best kan begrijpen. En je hoeft helemaal mijn mening niet delen Tut maar je hebt het gelezen en mss is het iets waar je eens kan bij stil staan. Zoniet is het voor mij ook helemaal goed want zoals ik mijn waarheid heb heb jij zeer zeker jou waarheid en dat is mooi want zo ontstaan er opbouwende discussies. Maar het is niet omdat iemand iets zegt waar je het niet mee eens bent of wat dan ook dat je er niet voor kan open staan. :lol:

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-07-2013, 06:39:20 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
En om nu nog maar even meer off topic te gaan.

Een reactie plaatsen kan je ook vanuit de midden dus als je iets leest dan kan je best reagearen.

Er is ook een hele geleerde naam voor hetgeen ik bedoel en dat is voice dialogue. Heb ik gevolgt en vond het geweldig omdat ik nu bewuster ben geworden van hoe ik reageer.Hoe ik soms omging met reacties en hoe ik reacties plaatste.
Dus het is helemaal niet iets wat ik uit mijn duim even gezogen heb

Wou ik ook nog eens melden voor mensen die het mss interessant vonden om er meer over te weten. Wist niet goed waar ik deze reactie mocht plaatsen maar het sloot hierop aan dus....

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 23-07-2013, 19:24:13 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Citeer:
Volgens mij begrijp je niet wat ik bedoel, Butterfly. De inhoud van je post is niet tegenstrijdig, maar je bent tegenstrijdig in woord en daad. Je pleit ervoor te reageren vanuit het midden, niet vanuit eigen gevoelens en ervaringen, maar zelf doe je dat net zo goed, in diezelfde post.
Maakt mij verder niet uit hoor, volgens mij is het behoorlijk lastig om helemaal blanco te reageren, maar ik vond het gewoon grappig.


Ik heb ook niet gezegt dat ik deze kunst volledig beheers he :wink: . Ik doe mijn best om zo veel mogelijk bewust te zijn van als ik in situaties kom of meningen geef van me bewust te zijn wie reageert en wie op dat moment de bus bestuurd. Lijkt me wel al een goed begin. :lol:
En zoiezo ben ik niet sterk in dingen uitleggen zoals ik ze zou willen uitleggen dus er is nog heel veel werk aan de winkel :lol:

En blij te horen dat ik jou entertain :roll: :wink: :wave:

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 24-09-2013, 01:39:06 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13-08-2010, 21:18:08
Berichten: 33
Je bent nooit echt alleen broeder hoewel ik wel moet toegeven dat er weinig mensen nadenken over geestelijke(dierlijke) transformaties, ikzelf hoor er helaas weinig over en daarom spreek ik er ook nooit over

Ikzelf heb ooit een verhaal gelezen over een verborgen stam dat zich lichamelijk kon transformeren maar dat ze zich nooit echt aan de buitenwereld lieten zien (het verhaal zit nog een beetje vaag in mijn hoofd maar het spreekt mij erg aan)

Ikzelf weet niet wat ik ben maar ik ben wel erg dol om verschillende vormen aan te nemen en die tot leven tot roepen wanneer dat nodig is (Blauwe leeuw/Zwarte Wolf/ De Witte ekster zijn het sterkst in mij) helaas heb ik mijn derde oog nog niet open dus ik kan me er nog niet naar laten informeren naar mijn beschermers. (Hoewel ik toch mischien in vogel in hart ben, Vrijheid voor alles)

Maar ik ben wel blij met je post, die vertelt me dat ik niet de enige bent die zich geestelijk trasformeert tot een dierlijke staat

Hoewel ik er wel verhalen van lees van indianse sjamanen die werken met dierengeesten en hun vorm aannemen of ze bevrienden

mischien een intresante boek http://nl.wikipedia.org/wiki/David_Eddings

Hoewel ikzelf niet zo'n sterk connectie heb (of mischien wel zonder het te weten) zoals jij met je inner wolf wens ik je veel geluk met je leven en het vinden van gelijkgestemden en onthoud je bent nooit alleen namaste

_________________
Zelfs het kleinste druppeltje water kan wonderen verrichten


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-09-2015, 15:20:48 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
darknesswolf hier :)

heb sinds lange tijd nooit meer gekeken op dit topic.. ik deed onderzoek. :D
ik dacht na lang op internet gezocht te hebben, een Therian te zijn. mensen die zich geestelijk een bepaald dier voelen. nu, na dit met een speciale soort sjamanistische dokter te hebben besproken, wist ik het zeker. maar, het KAN niet! ik ben te véél dieren geweest in mijn leven. nu, je hebt verschillende soorten therians zoals die geloven 1 of meer dieren te zijn (meestal 1, 2, of 3). maar ook, IK WIL ER NIET BIJHOREN! NOOIT! het lijkt me op een spiritueel geloof, maar ook een vreemde dan.. ze dragen meestal staarten of honden halsbanden, en zeggen dan dat ze door die halsband te dragen, hun "gedomesticeerde" kant tonen. ik moet eerlijk zijn, ik doe dat niet. ik wil niet WEER raar bekeken worden! er klopt eigenlijk weinig aan theriantrophy.. de meeste zijn wolven, omdat (mijn mening) de meeste personen "groepsdieren" zijn. ze volgen elkaar, en hebben zelfs geen eigen "wil" zeg maar. dus daarom vind ik het ook maar raar.. ze volgen hun echte gevoelens niet.
ik daarentegen wel. ik heb nu 2 dieren, nee geen wolf meer! het zit zo: de wolf heeft me zo overschaduwd dat ik ze wegduwde. mijn mening is dat wolven in een roedel, het altijd willen hogerop zoeken, zoals een laaggeplaatste wolf,het hogerop zoekt. nu, ik weet nu, dat de wolf in mij te sterk voor me werd. en het letterlijk van me overnam. ik kon niet meer veranderen wanneer IK wou. het gebeurde meestal als ik het NIET wou. dus heb ik die met veel energie weggeduwd. ik ga ook eens verbanningsritueel uitvoeren voor ze definitief te "verwijderen".

heb nu dus 2 dieren. raad eens ? jullie zouden het niet geloven! en ik zelfs ook niet :)
een vos én keizerpinguïn :D
nu vos is familie van de wolf, maar ik ben er dubbel zo blij mee! het verklaard waarom ik honden uit de weg ga, en ook waarom ik echt géén groepsmens ben.
de vos is helemaal geen groepdier, en zal me ook niet overheersen. ik voel me erdoor ook erg kalm, als ik vos ben van geest.
de keizerpinguïn, wel, had altijd al een band met vogels. maar niet met hoogte of vliegen, heb namelijk hoogtevrees :( . ben wel erg zot van zwemmen. :D

heb nu ook sinds de tijd dat ik hier niet meer aanwezig was op het forum, een lief. ik ben ondertussen 21.
wij waren zeeer close op school. én nu nog closer dus :hart:
hem kan het niet schelen wat ik kan/ ben. hij zegt altijd tegen mij "blijf jezelf, je bent geweldig, en je blijft mijn grootse schat"
ik ben zooo kalm en close met hem, dat ik eens een vos werd toen ik bij hem was! kon toen echt mijn vossenstaart en snuit voelen! ik voelde die staart kwispelen :D
hij vind het geweldig! zo speels. soms ben ik echt meer actief als vos. maar dat is des te leuker voor hem! we zijn echt gelukkig met elkaar. :hart:

ik voel die 2 dieren wel duidelijker dan de wolf. de wolf wist ik niet eens de vachtkleur.. ik kan de vos en pinguïn PERFECT beschrijven :)
als ik dan geestelijk verander, is het wanneer ik dat wil. nooit tegen mijn zin!
en weten jullie wat het leukste is aan de pinguïn? het houdt me menselijk. en mensvriendelijker! omdat pinguïns rechtop lopen, en geen territoriaal gedrag hebben tegenover elkaar in de broedperiode. daarom is ze welkom! ik kan zo terug mensen liefhebben.
moet zeggen, de wolf sloot mensen buiten, op een moment voelde ik me beter dan de mensen.
nu voel ik me anders, maar ook weer geaccepteerd door mijn medemensen. (omdat ze eigenlijk helemaal niet weten WAT me gelukkig maakt :D mijn halve dierenziel en mijn lief :D dé twee die ik het meeste nodig heb.

nu voor wie graag eens een andere imitatie hoort van mij.. er staan er op youtube :)
link pinguïn (de laatste beste staat er nog niet op..) de eerste clip is een echte! ik ben de tweede :) https://www.youtube.com/watch?v=rGAWnSwhtGw
wolf tijdje geleden en niet nuttig voor mij, maar gaat er niet af. heb fans :) https://www.youtube.com/watch?v=WfiaGMqhso8
kraai/ raaf https://www.youtube.com/watch?v=C4E9vBVqjec

ook dank aan iedereen hier :D voor de steun. o:)

en sorry voor het (te) lang bericht...


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-09-2015, 16:01:09 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
nog iets dat me te binnen schiet.
ik kreeg voor de vos vooraf véél verschillende "tekens" door.
bijv. een ketting van een vos die ik kocht voordat ik het wist, een boek over een jongen die een vos kan worden (toeval? :) ) dromen, én een ontmoeting met een wilde vos waar ik werk! :D (nu, hij zat in een kooi, is nu weer vrij).
toen ik die vos "ontmoete", knapte er iets in mij, iets goeds. omdat we elkaar in de ogen keken, leek er iets door me heen te gaan, een gevoel van broederschap.
ook véél andere dagelijkse dingen wezen op de "terugkeer" van de vos. moet wel zeggen, ik was vorig jaar voor de eerste keer eens een vos geweest, dat was een test, over hoe het zou voelen om zo te zijn. én na de "tekens" te ontvangen gehad, werd ik een vos s'avonds :) ik was bang dat het weer die wolf ging zijn, omdat het toen altijd de wolf was.. maar het was iets veeel beters :D

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp:
BerichtGeplaatst: 27-05-2016, 17:02:06 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-05-2016, 14:43:53
Berichten: 1
.


Laatst gewijzigd door alfawolf0900 op 22-01-2017, 12:46:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 13 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl