Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:50:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 16:38:59 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Ik dacht precies hetzelfde Eihblin, maar ben altijd een beetje huiverig met zomaar ziektes/aandoeningen oid op de proppen komen, haha.

Darknesswolf, dat je het hier post betekent niet dat je ons kunt dwingen je te begrijpen, of zo. Vind je het dan echt zo gek dat mensen sceptisch reageren als iemand hier komt vertellen dat ze 's nachts een wolf wordt en dat ze samen met haar kat en geest-kat heeft geconcludeerd hoe ze eruitziet (wat later ook nog verandert, opeens)? En dan is het ook nog vastgesteld dat je een vorm van autisme hebt, waarna ook nog eens door Eihblin, een 'ervaringsdeskundige', een aantal dingen bevestigd worden. Trouwens, waarom hebben de dokters daarmee je leven verpest? Dat snap ik ook niet helemaal.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 16:47:22 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ja ik ben niet zo voor die pamper mentaliteit, ik vind dat je beter gewoon je mening kan geven ipv iemand naar de mond praten. Daar is nooit iemand met geholpen geweest. Heel vaak voelt iemand zich dan gekwetst maar even vaak gaan ze dan wel nadenken en beetje zelfreflectie doen.

Mijn vriend had ook zo een hobby/bezigheid/obsessie waar hij helemaal in op ging. Dat is ondermeer de reden dat we nu uit elkaar zijn overigens. Voor hem heeft dat helemaal zn leven niet verpest. Je krijgt de diagnose en je doet er toch mee wat je zelf wil. Het is niet dat het op je voorhoofd gebrand staat. Mensen met autisme hebben het in omgang vaak heel moeilijk dus het zal sowieso wel opvallen bij anderen ook al weten ze het niet.

Van mij mag je gerust blijven posten aan die razende snelheid en enthousiasme waar je met bezig bent. Ik heb mn zegje gedaan. Op zich als je zo overtuigd bent van jezelf heb je toch geen bevestiging nodig lijkt me. Ik ga me gewoon verder weerhouden uit je topics want het gaat altijd kriebelen. :D

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 19:00:37 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
mensen...het spijt me. :cry:
ik ben daarjuist gewoon héél hard kwaad geworden. heb zelf mijn kamer overhoop gesmeten. zelfs de kattenschedel weggedaan de container in. ik was zoooo kwaad!

maar daarvoor ben ik wel even weggegaan om antwoorden te zoeken, in de natuur. ik ben op een plekje gaan zitten, waar niemand komt, aan de kant van een natuurpaadje.
heb daar gependeld, kaarten gelegd, runestenen gebruikt... allemaal gaven ze me antwoorden.
nu, ik aanvaard gewoon mijn mens-zijn, omdat ik zo de natuur kan helpen en beschermen. ik heb de wolf voorgoed uit mijn ziel gezet. wat nu ook het beste is, omdat ik anders mijn goede mensenkant niet zag. ik kan goed spoorzoeken, dieren imiteren, telepathie met dieren, en ben ook enorm geintreseerd in de natuur. daarom wil ik het beschermen.
de pendel zei overigens dat ik niet met de wolf verbonden ben.( wolf=nee)
ik ben héél wat dieren afgegaan van het lijstje, en het kwam uit op:VOGEL=ja
daarna ben ik op "Vogel" verdergegaan, roofvogel=ja
weet overigens niet WELKE roofvogel. denk eigenlijk dat het allemaal met een totem te maken had. ook de wolf. de wolf is nu weg, er komt een andere totem in mijn leven, of beter gezegd, opnieuw in mijn leven. ik was altijd zot van vogels, vooral van roofvogels. heb er ook veel boeken van, van vogels. de wolf kwam véél later. terwijl de vogels altijd al veel in mijn leven voorkwamen. (kindertijd). ik weet nog goed hoe ik als kind, graag wou Vliegen. :D ook verkleedde ik me altijd als Vogel.
dus, de "wolf" weg, heb ik eindelijk rust met mijzelf..... :) kan eindelijk genieten van het leven, EN de natuur verkennen en beschermen.

SORRY NOGMAALS :cry:
hopelijk vergeven jullie me het

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 12-07-2013, 23:25:51 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
En nu je username veranderen naar peacebird? (grapje :p)

Maar het is wel een beetje extreem bij jou allemaal?
Dan ben je een wolfsziel, half wolf Wil je gaan huilen etc.
En de dag erop ineens de hele wolf weg en ben je mega fan van vogels?

Maar het is in ieder geval beter om te horen dat je nu denkt dat je weer mens bent
En btw zeg toch geen sorry, je bent aan niemand van ons iets verantwoord :wink:
Mvg,
Misoyama

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 06:45:14 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Misoyama schreef:
En nu je username veranderen naar peacebird? (grapje :p)

Maar het is wel een beetje extreem bij jou allemaal?
Dan ben je een wolfsziel, half wolf Wil je gaan huilen etc.
En de dag erop ineens de hele wolf weg en ben je mega fan van vogels?

Maar het is in ieder geval beter om te horen dat je nu denkt dat je weer mens bent
En btw zeg toch geen sorry, je bent aan niemand van ons iets verantwoord :wink:
Mvg,
Misoyama

ik ben altijd voor vogels geweest, todat de wolf kwam en mij en mijn vogeltotem overschaduwde. dus eigenlijk heb ik me laten meesleuren met de wolf.
daarom sluit ik hem nu af. zodat ik weer mijzelf kan zijn, de natuurbeschermer van vroeger. voooor de waanzin starte met die wolf.
ik weet dat de wof me heeft overgenomen, daarom stop ik er mee, en sluit hem echt volledig af.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 08:39:58 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Citeer:
SORRY NOGMAALS :cry:
hopelijk vergeven jullie me het


Lieve meid,

Eerst en vooral moet je nooit sorry zeggen voor hoe jij dingen voelt en ziet. :shock: Heeft niemand iets aan en zeker jij niet.

Ik ben het niet zo eens met bovenstaande commentaren!! Wou vroeger al iets zeggen maar vond het nog oké maar nu kan ik niet meer mijn mond houden.
Eerst en vooral lijkt het me dat er een beetje weinig respect is voor jou verhaal.Hoe bizar het voor sommigen lijkt jij schrijft jou gevoel en belevingen neer in de hoop om een beetje een luisterend oor te vinden.Zonder oordelen van een ander of zonder commentaar.
Oke je bent intensief op zoek naar jezelf en je zoekt er nog steeds naar jezelf buiten jezelf.Iets wat niet perse slecht hoeft te zijn maar buiten jezelf zal je je antwoorden naar jezelf zeker niet vinden meid.
Ik vraag me af hoe het komt dat je steeds iets anders wilt zijn dan juist jezelf meid.Je hoeft voor niemand veranderen en je bent wie je bent! Jou zoektocht zal wel een reden hebben en jou gevoelens ook.Maar probeer jezelf gewoon eens te aanvaarden zoals je bent.Je weet best dat ook JIJ de moeite waard bent om er te zijn en dat je mag zijn wie je bent.
Kijk gewoon eens met zachte ogen naar jou innerlijke gevoelens en strijd!
Wees eerlijk met jezelf meid en doe wat voor jou fijn voelt.Het is misschien wel niet slecht om gewoon eens met iemand in jou vertrouwde omgeving eens te praten over hoe jij dingen ervaart en voelt.

Maar weet een ding dat jij gewoon als mens voldoende bent!Je hebt geen speciale dingen of gaven nodig om leuk gevonden te worden of om een luisterend oor te hebben.
Je bent wie je bent en daar mag je fier en trots op zijn.!!

groetjes en knuf

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 12:36:59 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Butterfly12 schreef:
Citeer:
SORRY NOGMAALS :cry:
hopelijk vergeven jullie me het


Lieve meid,

Eerst en vooral moet je nooit sorry zeggen voor hoe jij dingen voelt en ziet. :shock: Heeft niemand iets aan en zeker jij niet.

Ik ben het niet zo eens met bovenstaande commentaren!! Wou vroeger al iets zeggen maar vond het nog oké maar nu kan ik niet meer mijn mond houden.
Eerst en vooral lijkt het me dat er een beetje weinig respect is voor jou verhaal.Hoe bizar het voor sommigen lijkt jij schrijft jou gevoel en belevingen neer in de hoop om een beetje een luisterend oor te vinden.Zonder oordelen van een ander of zonder commentaar.
Oke je bent intensief op zoek naar jezelf en je zoekt er nog steeds naar jezelf buiten jezelf.Iets wat niet perse slecht hoeft te zijn maar buiten jezelf zal je je antwoorden naar jezelf zeker niet vinden meid.
Ik vraag me af hoe het komt dat je steeds iets anders wilt zijn dan juist jezelf meid.Je hoeft voor niemand veranderen en je bent wie je bent! Jou zoektocht zal wel een reden hebben en jou gevoelens ook.Maar probeer jezelf gewoon eens te aanvaarden zoals je bent.Je weet best dat ook JIJ de moeite waard bent om er te zijn en dat je mag zijn wie je bent.

Kijk gewoon eens met zachte ogen naar jou innerlijke gevoelens en strijd!
Wees eerlijk met jezelf meid en doe wat voor jou fijn voelt.Het is misschien wel niet slecht om gewoon eens met iemand in jou vertrouwde omgeving eens te praten over hoe jij dingen ervaart en voelt.

Maar weet een ding dat jij gewoon als mens voldoende bent!Je hebt geen speciale dingen of gaven nodig om leuk gevonden te worden of om een luisterend oor te hebben.
Je bent wie je bent en daar mag je fier en trots op zijn.!!

groetjes en knuf


eerst en vooral: een groot dankjewel! :hart:
ik heb mijzelf aanvaard als mens, werk overigens in het VOC: opvang centrum voor vogels en wilde dieren. daar wéét ik dat ik nodig ben als mens.
de wolf in mij had mij overschaduwd, en daarom zag ik mijn mens-zijn niet als iets nuttig. daarom, heb ik alles wat met wolven te maken had, echt weggedaan. (boeken op Zolder, tekeningen weggedaan) ik wil er echt niet meer aan denken, hoe dat ding mij overnam in een paar jaar tijd! nu heb ik overigens rust gevonden met mijzelf.
er komen nu ook meer vogels naar de tuin, ze willen me allemaal iets vertellen. en ik zal luisteren, iets wat ik nooit gekund heb sinds de wolf er was. ik wou altijd alleen zijn, ik haatte mensen enorm, en nu plotseling... niet meer. ik aanvaarde het gewoon.
nu , ik kan binnenkort weer gaan werken met de vogels en wilde dieren in het VOC. daar kijk ik naar uit. daar kan ik mijzelf zijn! een echte verzorgster voor dieren.

ook geloof ik dankzij jouw woorden, dat ik niet moet zoeken naar antwoorden, ze zullen komen als de tijd daar is, om het te weten.

dank je :hart:

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 12:40:04 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-06-2013, 15:46:26
Berichten: 70
Locatie: Belgie, Herzele
Tut schreef:
Wat een onverwachte en abrupte wending van het verhaal. Is een totemdier weer iets anders dan een halve dierenziel of verander je voortaan ' s nachts in een vogel? En je nieuwe buurjongens, wil je daar nog mee in contact komen nu je geen halve wolf meer bent?


nee, ik heb aanvaard dat ik mens ben, en dat blijft zo. ook s'nachts.
de buren, ik ga gewoon normaal "hallo" zeggen, meer niet.

_________________
Everyone’s gonna die. It’s a natural part of life. But if life has no purpose, you’re dead already.
Kiba (Wolf’s Rain)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 12:51:38 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Citeer:
ook geloof ik dankzij jouw woorden, dat ik niet moet zoeken naar antwoorden, ze zullen komen als de tijd daar is, om het te weten.


Weet dat alle antwoorden altijd terug te vinden in jezelf of in de spiegels om je heen meid.
Dus ik heb echter niet veel gedaan hoor gewoon je innerlijke zelf misschien een klein duwtje gegeven om terug met de voetjes op de grond te komen en even te denken dat we hier op aarde zijn en ook hier een taak hebben die vervuld moet/kan worden.
Dus de echte kracht komt uit jezelf meid vergeet dit aub niet!!

Just be you thats more than enough

groetjes

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 14:15:39 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Blegh... ik word moe van al dat ge-autisme. Ik woon samen met een hele lieve autist :wink: Maar of je dat plakkertje nou hebt of niet, wat me opvalt is dat autistische mensen veel meer zien dan de 'gewone' mens ( bij gebrek aan betere plakkertjes)

Ik bedoel... Hoe tof zou het zijn om je op je innerlijke wolf of vogel te storten. Je voelen zoals jij denkt dat een wolf zich voelt, of een vogel of whatever floats your boat. Ik zou het super awesome vinden om dat te kunnen, vooral met het enthousiasme waarmee darknesswolf dat doet. het plakkertje zou ik dan gebruiken om dat soort dingen te kunnen doen want dan is het wel sociaal acceptabel :wink: Als je dat als 'gewoon' mens doet ben je knettergek blijkbaar.

Wij mensen moeten maar shit op andere mensen plakken om dit soort dingen acceptabel te maken. 'Ooh ze denk dat ze een wolf is, maar ze is autistisch dus dan kan dat' Wtf?


Dus! Mij mag je vertellen hoe het is om zo in het leven te staan, ik ben er maar mooi jaloers op.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 14:25:57 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Citeer:
Blegh... ik word moe van al dat ge-autisme. Ik woon samen met een hele lieve autist :wink: Maar of je dat plakkertje nou hebt of niet, wat me opvalt is dat autistische mensen veel meer zien dan de 'gewone' mens ( bij gebrek aan betere plakkertjes)

Ik bedoel... Hoe tof zou het zijn om je op je innerlijke wolf of vogel te storten. Je voelen zoals jij denkt dat een wolf zich voelt, of een vogel of whatever floats your boat. Ik zou het super awesome vinden om dat te kunnen, vooral met het enthousiasme waarmee darknesswolf dat doet. het plakkertje zou ik dan gebruiken om dat soort dingen te kunnen doen want dan is het wel sociaal acceptabel :wink: Als je dat als 'gewoon' mens doet ben je knettergek blijkbaar.

Wij mensen moeten maar shit op andere mensen plakken om dit soort dingen acceptabel te maken. 'Ooh ze denk dat ze een wolf is, maar ze is autistisch dus dan kan dat' Wtf?


Dus! Mij mag je vertellen hoe het is om zo in het leven te staan, ik ben er maar mooi jaloers op.


Bijna helemaal met jou eens Clio alleen horen we ergens wel nog te kunnen functioneren in de maatschappij....
En mogen we ondanks ons kwaliteiten gaven specialiteiten enz..... niet vergeten dat we hier wel moeten ( willen of niet) kunnen in meedraaien. Jezelf verliezen is het ergste wat een mens kan overkomen en jezelf vinden is het heerlijkste wat er ooit kan zijn.
Maar ik vind inderdaad ook dat je jezelf moet kunnen zijn ongeacht hoe je bent wie je bent of wat je bent.

En stikkers plakken heeft niemand iets aan!

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 15:25:25 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Clio schreef:
Wij mensen moeten maar shit op andere mensen plakken om dit soort dingen acceptabel te maken. 'Ooh ze denk dat ze een wolf is, maar ze is autistisch dus dan kan dat' Wtf?

Dat is NIET wat ik gezegd heb, je verdraaid de context. Ik heb gezegd, mensen met autisme kunnen heel erg opgaan in hun activiteiten of hobby of overtuiging en dat herken ik in haar. Wat is daar zo blegh aan.

Mijn ex was geen "lieve" autist en zag al helemaal geen details. Het enige dat hij zag was zichzelf! Misschien heeft jouw vriend begeleiding gehad om er mee om te gaan.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 15:32:16 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Ik wil me zeker niet mengen in jullie gesprekken maar,
voor deze discussie eventueel uit de hand loopt
lijkt het me hier niet even de plaats om het te bespreken :wink:

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 15:52:07 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Butterfly12 schreef:
Ik wil me zeker niet mengen in jullie gesprekken maar,
voor deze discussie eventueel uit de hand loopt
lijkt het me hier niet even de plaats om het te bespreken :wink:

Ik ben niet van plan een discussie te beginnen, ik zet enkel dit recht. Verder niets te zeggen. Als iemand iets wil lezen doen ze maar. Ik ga me niet bezighouden hiermee want ik vind het niet zo nuttig. Dus doen jullie maar :)

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-07-2013, 15:57:34 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Citeer:
Ik ben niet van plan een discussie te beginnen, ik zet enkel dit recht. Verder niets te zeggen. Als iemand iets wil lezen doen ze maar. Ik ga me niet bezighouden hiermee want ik vind het niet zo nuttig. Dus doen jullie maar :)


Wat bedoel je met als iemand iets wil lezen? begrijp niet zo goed wat je bedoeld

Wou gewoon niet dat er eventueel misschien van het onderwerp dat Darknesswolf aanbracht geweken werd :lol:
Dat is al :D

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 91 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl