Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 11:29:35

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Toeval?
BerichtGeplaatst: 18-07-2013, 18:57:11 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
Hallo allemaal,

Ik weet in hemelsnaam, niet waar ik dit moest plaatsen! Maar ik wou het jullie even vertellen. :) Geen idee wat het zou kunnen zijn, maar vind het best wel grappig!

Ergens begin juni dacht ik ineens van: "Hey! Hoe zou het toch met die persoon zijn?" en enkele dagen later kom ik hem ineens op de bus tegen. Niet dat we goede vrienden zijn ofzo, maar het kwam ineens in me op?

Was ook eens aan het denken van "hoe zouden die meisjes toch alweer noemen, die met mij 10 jaar geleden mee op kamp waren geweest? En eigenlijk heel vreemd, krijg ik enkele dagen erna ineens een Linkedin-verzoekje van d'r. O.o en dacht.. hey wat grappig, nu weet ik uwe naam ook alweer! :D

En ook van vandaag, ik ben op een raadpleging geweest in een kliniek, en dat moet ik ieder jaar doen.. En had vorig jaar een toffere oude man leren kennen, waarmee ik babbeltje mee ben gaan slaan. En toevallig weer dacht ik.. "T zou tof zijn, als ik hem weer zie dit keer?" En ja, weer vandaag gezien!

Vond het wel grappig, dat ik dit mag meemaken! Maar wat de bedoeling er van is? Geen idee! :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval?
BerichtGeplaatst: 20-07-2013, 18:02:23 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 20-07-2013, 17:44:31
Berichten: 2
Toeval bestaat niet, want alles staat in verbinding met elkaar. Het zou kunnen dat je gewoon iets wat open wat en deze informatie doorkreeg. Het is 'nutteloos' maar ik heb het ook heeeeeeel vaak. Maarja mijn verleden heb al bewezen dat toeval niet bestaat dus.

Ik hoop dat dit bericht je wat geholpen heeft en een stukje bevestiging heb gegeven naar jou gevoel.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval?
BerichtGeplaatst: 21-07-2013, 16:31:47 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 30-06-2013, 21:10:30
Berichten: 16
Sherlow schreef:
Toeval bestaat niet, want alles staat in verbinding met elkaar. Het zou kunnen dat je gewoon iets wat open wat en deze informatie doorkreeg. Het is 'nutteloos' maar ik heb het ook heeeeeeel vaak. Maarja mijn verleden heb al bewezen dat toeval niet bestaat dus.

Ik hoop dat dit bericht je wat geholpen heeft en een stukje bevestiging heb gegeven naar jou gevoel.


Helemaal mee eens! Ik geloof niet in toeval, en mij gebeuren dingen als dit ook wel vaker.
Het hoeft niks belangrijks te betekenen maar blijkbaar voel je dingen dus wel goed aan.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval?
BerichtGeplaatst: 21-07-2013, 20:36:13 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
Sherlow schreef:
Toeval bestaat niet, want alles staat in verbinding met elkaar.

Verklaar je nader; waarom bestaat toeval niet en hoe staat alles met elkaar in verbinding?

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval?
BerichtGeplaatst: 26-07-2013, 18:09:58 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
Bedankt allemaal voor jullie reacties,

Mag ik eerlijk zijn, dat ik nog niet zo heél lang "bezig" ben met spiritualiteit. Ik ben op een dag bij dit mooie forum gekomen, en word op een of andere manier, helderder? Of hoe je het ook mag noemen. :) En dat vind ik iets heél mooi! :hart:

Bedankt! :)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval?
BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 00:41:28 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Blackbird schreef:
Sherlow schreef:
Toeval bestaat niet, want alles staat in verbinding met elkaar.

Verklaar je nader; waarom bestaat toeval niet en hoe staat alles met elkaar in verbinding?

Valt niet te rationaliseren. Wanneer je er voor open staat merk je het gewoon. Je moet jezelf er voor openstellen en dan gaat het opvallen. Wanneer bepaalde dingen exact op het juiste moment gebeuren. Dingen waarvan je denkt dat je het niet in hand hebt. Ik heb het haast constant.
Misschien heel plat om het zo plotseling te stellen maar alles staat met elkaar in verbinding omdat het zo letterlijk als dat is. Ik heb tijdens een verlichtingservaring de bron van het alles en de verbinding van alles letterlijk gezien/ervaren. Het probleem met dat soort ervaringen is dat je het zelf moet ervaren omdat op geen enkele wijze onder woorden te brengen valt hoe dat ervaart. Je gebruikt immers andere zintuigen.


Laatst gewijzigd door MichielvT op 01-08-2013, 01:05:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval?
BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 01:00:03 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20-07-2012, 04:31:58
Berichten: 724
Jessebell schreef:
Bedankt allemaal voor jullie reacties,

Mag ik eerlijk zijn, dat ik nog niet zo heél lang "bezig" ben met spiritualiteit. Ik ben op een dag bij dit mooie forum gekomen, en word op een of andere manier, helderder? Of hoe je het ook mag noemen. :) En dat vind ik iets heél mooi! :hart:

Bedankt! :)


Mooi bericht :)
En ach toeval bestaat voor mij, aangezirn ik geen groter geheel overzie.

_________________
van de sterren komen we naar de sterren keren we terug, het leven is slechts een reis in den vreemde :)

“If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito.” - Dalai Lama


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval?
BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 01:57:08 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Man in black schreef:
Jessebell schreef:
Bedankt allemaal voor jullie reacties,

Mag ik eerlijk zijn, dat ik nog niet zo heél lang "bezig" ben met spiritualiteit. Ik ben op een dag bij dit mooie forum gekomen, en word op een of andere manier, helderder? Of hoe je het ook mag noemen. :) En dat vind ik iets heél mooi! :hart:

Bedankt! :)


Mooi bericht :)
En ach toeval bestaat voor mij, aangezirn ik geen groter geheel overzie.

Komt vanzelf wel, het grotere geheel overzien. :) Als je zoekt, zul je vinden.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Toeval?
BerichtGeplaatst: 01-08-2013, 20:53:09 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-06-2013, 13:03:52
Berichten: 225
Bedankt @Man in black. :) :)

Het gebeurd ook haast eens keer per week, dat ik denk wat toevallig zeg! ;-) Ik sta voor alles open, en leer altijd graag bij! ;-)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl