Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 09:15:37

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Ik of mijn oma?
BerichtGeplaatst: 05-08-2013, 22:36:29 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-08-2012, 12:49:53
Berichten: 16
Hallo iedereen!

Ik vraag me iets af, en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.
Toen ik nog geen één jaar was, gebeurde er iets raars
Ik lag tussen mijn ouders in bed en opeens knuffelde ik mijn moeder en vader als een ,volwassene' niet als een baby met losse handjes die onvast en slingerig zijn. Mijn moeder werd zelfs bang van mij!
Toen kreeg mijn moeder een bericht van haar familie uit een ander land. ze moest er meteen naartoe komen. Die dag (of de volgende ik weet het niet meer zo precies) Vertrokken we met het vliegtuig naar daar. Het was een druk vliegtuig en er waren nog maar 2 stoeltjes. 1 bij het raam (naast die stoel zat al een man) en een apart. de stewardress zei tegen die man of hij van plaats wou wisselen zodat ik en mijn moeder naast elkaar konden zitten. maar de man weigerde. de stewardres bleef aandringen maar de man bleef nee zeggen. toen de stewardres weg was zei die man tegen mijn moeder: Ik ging niet van mijn niet van mijn plaats omdat ik het niet mag. mijn moeder was erg verbaasd. en toen ging die man verder: geloof jij in god?? mijn moeder zei ja. Toen vertelde die man weer: je moet sterk zijn, heel sterk. mijn moeder wist niet waarom. Toen gaf die man mijn moeder een houten kruis. toen hij het haar overhandigden zei hij tegen haar: je zal dit nodig hebben. Mijn moeder was veel te verbaasd om te reageren en ze had die man nooit eerder gezien. pas toen mijn moeder en ik in het land aankwamen kregen we het slechte nieuws te horen: mijn oma was overleden die avond. en wat ook toevallig was: mijn oma was overleden op precies hetzelfde tijdstip als toen ik mijn ouders hard knuffelde. Mijn vraag is dus nu: was het misschien mijn oma die mijn ouders een afscheid knuffelde?? of was ik het gewoon die mijn ouders troosten??
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :)

_________________
Mama told me not to waste my life, she said spread your wing my little butterfly...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik of mijn oma?
BerichtGeplaatst: 06-08-2013, 03:48:29 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Ik kreeg helemaal kippenvel van dit verhaal :p.
Mijn mening erover:
Ik denk dat jou oma best sterk is geweest qua "het spiritueel zijn" ofzoiets. Je hoort lang niet van iedereen dat een dierbare overlijd en er zoiets bij afspeelt. Ik denk dat je oma, je moeder gerust wilde stellen. Ik geloof dat als je in een lichaam kan treden, een baby lichaam wel makkelijker is (dit geloof ik, ik weet het niet zeker). En die man in het vliegtuig, ik denk dat dat of een opdracht van je oma is geweest, of die man moest hebben aangevoeld dat je moeser in een niet zo leuke tijd zou belanden en gaf haar zijn kruisje voor bescherming.
Dit is mijn mening en hoe ik denk dat het zou kunnen. De vraag is of je het moet geloven want spiritueel gezien, heb je eigenlijk niets aan me. Ik denk dat anderen hier wel een volledig betrouwbaar antwoord kunnen geven, maar ik vond het wel leuk om mijn mening hierop te geven ;).

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik of mijn oma?
BerichtGeplaatst: 06-08-2013, 11:42:53 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-08-2012, 12:49:53
Berichten: 16
Heel erg bedankt! Ik was erg nieuwsgierig hiernaar :)
Maar ja, mijn oma was heel spiritueel ingesteld. net zoals mijn opa. en de oom van mijn moeder was wereldwijd bekend omdat hij mensen healed (mensen met erge ziektes) ik ben even de naam vergeten. maar ik zal wel aan mn moeder vragen. Dus ja, mijn familie is eigenlijk wel spiritueel ingesteld..
En even iets over mijn opa: mijn vader had een verdikking op de schildknier (ofoziets) en mijn moeder vroeg haar vader om hulp want hij studeerde spirituele. Mijn opa heeft dus iemand gehaald zodat ze het een beetje konden genezen. Die avond moest mijn vader alleen slapen op een wit laken. en hij had een droom dat er iets gebeurde (hij weet niet meer precies wat) en dat hij hard mijn moeder riep. hij was in paniek door iets. Het rare is dat mijn moeder dat die nacht ook gedroomd heeft!! Zij droomde dus dat mijn vader haar naam hard riep en dat ze bang was. uiteindelijk ging ze toch naar zijn kamer en zag ze iets. dat ene iets dat waarschijnlijk ook mijn vader in paniek bracht. Mijn moeder was bang en ging rennend terug naar haar kamer. en ze begon de hele tijd te bidden (Wij zijn niet histerisch gelovig, we zijn gewoon, gewoon gelovig net zoals de meeste christenen) Toen werd ze met een schok wakker en ze was heel opgelucht dat het maar een droom was. ze durfde wel niet meer naar de kamer waar mijn vader sliep. Na het werk belde mijn moeder mijn vader om te vragen: hoe gaat het met je keel? Mijn vader zei dat het heel goed ging en dat hij naar heeft gedroomd. en ze hadden dus samen hetzelfde gedroomd..
Na de droom ging het veel beter met zijn keel.

Dus ja, ik denk wel dat een groot deel van mijn familie (aan moeders kant) spiritueel is :)

_________________
Mama told me not to waste my life, she said spread your wing my little butterfly...


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl