Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 15:49:27

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Huis vol geesten
BerichtGeplaatst: 10-08-2013, 14:23:19 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Hoi iedereen,

Ik voel geesten aan. Ik zie ze niet, ik hoor ze niet maar ik voel hun energie. Zo kan ik precies zeggen waar ze zijn. Nu heb ik de pech dat mijn huis er vol van zit en ik en mijn vriend worden er langzaamaan helemaal gek van. Het viel ons vannacht lastig en nu is het nog steeds aanwezig. Vannacht was mijn vriend niet zichzelf en ik bleef over hem waken tot hij sliep. Maar er zat een geest bij ons in ben en aan de andere kant van de slaapkamer. En als ik vraag of ze weg willen gaan dan doen ze dat niet meer.

Vanochtend werden we wakker en mijn vriend zag allemaal dingen in zijn ooghoeken voorbij flitsen en ik voelde weer beide geesten aanwezig. We kwamen beneden en daar waren ze ook. Mijn vriend ging weg en ik hoorde terwijl hij weg was voetstappen, deuren, er vielen dingen, er bewogen dingen (er stond geen raam of deur open). Dat is hier heel normaal 's avonds maar niet overdag. Nu heb ik witte kaarsen en mirre wierook aangestoken en het is iets minder. Maar ik weet dat dit maar tijdelijk is dus weet iemand wat om ze weg te krijgen of weer wat rustiger te maken? Het mag geen tientallen euro's kosten en salie werkt niet.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Huis vol geesten
BerichtGeplaatst: 10-08-2013, 14:42:51 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Als ze jullie niet echt lastig vallen of negatief aanvoellen zou ik ze gewoon negeren. Doe ik ook altijd. Een geestvrij huis bestaat volgens mij toch niet, die werelden lopen nu eenmaal door elkaar. Als je ze veel aandacht geeft of ze op voorhand al verwacht zal je ze zeker niet weg krijgen volgens mij.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Huis vol geesten
BerichtGeplaatst: 10-08-2013, 15:56:40 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
We hebben ze een tijd lang genegeerd en dat doen we eigelijk nogsteeds zo veel mogelijk maar er zijn van die momenten waarop dat even niet meer gaat. En je hebt gelijk dan is het wel iets minder. Het blijft alleen terug komen en sommige periodes zijn erger dan andere en nu is er weer een heftige periode bezig (al ongeveer 3 weken). Sommige periodes zijn de geesten rustig en gaan ze ook gewoon ergens anders in huis zitten als je dat vraagt.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Huis vol geesten
BerichtGeplaatst: 10-08-2013, 16:15:36 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Je kan ook je gids om hulp vragen, of aartsengel Michael. Heb dat zelf nooit gedaan om entiteiten weg te krijgen, maar het schijnt wel te helpen.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Huis vol geesten
BerichtGeplaatst: 10-08-2013, 16:27:24 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
Dat heb ik al heel vaak gedaan. Ik woon nu al driekwart jaar in dat huis en mijn vriend 2 jaar. We hebben er allebij al vanaf het begin last van en op de momenten die het ergst waren vroeg ik mijn gids(en), mijn opa, mijn schoonopa, aartsengel michael en mijn hond om hulp. Dat helpt altijd een klein beetje.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Huis vol geesten
BerichtGeplaatst: 10-08-2013, 21:14:35 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Hoi!
Ik heb gehoord dat je je huis kunt laten reinigen van de geesten. Als je er echt last van hebt, zijn er mensen die ze weg kunnen halen. Ik geloof niet dat het heel duur is en het helpt heel goed!
Mag ik misschien de geschedenis van het huis weten? Gewoon omdat ik nieuwschierig ben en er zoveel geesten zijn :wink:.

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Huis vol geesten
BerichtGeplaatst: 10-08-2013, 22:30:42 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 19-02-2013, 12:57:43
Berichten: 188
In 1826 is Serveas Gallé geboren. Mijn vriend kreeg een keer dat jaartal door en dit zoekresultaat was het meest relevante. Hij was priester en hij heeft nog een tijdje in onze stad gepredikt. Rond die tijd stond er een kapelletje op de plek waar nu onze tuin is. Hij is niet hier overleden maar misschien heeft hij hier veel herinneringen. Of hij echt hier rond spookt weten we niet.

Er is hier een keer met oud en nieuw een brand geweest. Toen was hier een vuurwerkwinkel en er werd een rotje naar binnen gegooit. Er zijn 5 mensen dood gegaan.

Hier in schuin tegenover heeft een klooster gestaan en met de spaanse inquisitie zijn er een hoop monniken vermoord.

(Mijn vriend is voor ik hem kende behoorlijk depressief geweest en heeft wat kwade dingen naar boven gehaald in dit huis. Voor hij er woonde waren er ook al geesten aanwezig, of tenminste 1. Maar het is denk ik alleen maar erger geworden door hem.)

Dan is hier nog een keer een medium heel even op visite geweest (10 min.) die we via via kende en die vertelde ons dat er 1 kwade geest zit, 2 geesten uit het zelfde tijdperk en nog een waar ik niks van weet. Maar dat medium vraagt 100 euro per uur en ze zegt dat ze er normaal ongeveer 3 uur over doet om een huis te reinigen dus dat is te prijzig.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Huis vol geesten
BerichtGeplaatst: 11-08-2013, 08:14:35 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Tsja, als je er echt vanaf wilt komen moet je het bedrag er voor over hebben. Maar er zijn ook wel mensen die het voor minder doen.
Verder (als ik het mag zeggen) wees verstandig met je vriend. Als hij kwade dingen naar boven heeft gehaald en dat nu niet meer doet klopt het nog steeds niet. Er zit dan altijd nog iets kwaads in hem. (Ik zeg dit alleen maar omdat ik dit denk, niet meer en niet minder.)
En dankjewel voor de informatie over je geschiedenis :)!

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Huis vol geesten
BerichtGeplaatst: 11-08-2013, 09:23:44 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ik denk niet percee dat er nog iets "kwaads" in hem zit dan hoor. Trouwens in elk van ons zit een duistere kant! Het feit dat hij ze zelf welkom geheten heeft zal er een groot deel aan doen dat je ze niet of moeilijk weg krijgt. Ze hangen waarschijnlijk vast aan de plek of zelfs aan je vriend.

Er zijn inderdaad mensen die ze weg kunnen krijgen en dat moet daarom niet met een groot bedrag gemoeid gaan. Mijn ervaring van vroeger is dat de beste het nog gratis doen of voor een kleine geste. Ik heb er namelijk ook echt een pak zien passeren in mijn jeugd.

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl