Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:16:18

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Kei veel geesten op de camping.
BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 08:15:19 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Hai allemaal,

Ik stond laatst op de camping waar we altijd staan.
Ik heb er altijd wat bij gevoeld. Vorig jaar heb ik verteld van mijn paranormale gave aan een jongen. Hij had ze ook. Hij heeft me bevestigd dat hier heel veel mensen lopen omdat hier een bosbrand was geweest en de hele camping was afgefikt.
Vorig jaar had ik er nog niet zoveel last van. Ik was vaak met andere mensen dat ik er niet echt op lette. Maar dit jaar lijkt wel of ik ze aantrek. Alsof ze naar me toe komen. Ze staan voor me tentje, lopen vooor de caravan enz.

Heeft iemand tips om hier mee om te gaan want t over viel me een beetje zeg maar.

Groetjes loes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 09:36:59 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Als ik de films mag geloven, hebben ze misschien je hulp nodig? :p


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 10:21:06 
Offline
Kabouter
Kabouter
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30-09-2012, 13:26:20
Berichten: 211
Inderdaad wat Tom zegt, dat denk ik ook. Het probleem is dat je ze waarschijnlijk niet kunt helpen. Het kan inderdaad wel zijn dat je ze aantrekt omdat ze misschien weten dat jij weet dat ze er zijn. Misschien kun je ze duidelijk maken dat jij ze niet kan helpen?

_________________
Do what you can do.


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 19:28:42 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 13-08-2013, 19:00:46
Berichten: 6
Hoi Groentje..........ook hier?

Als je er veel last van hebt< wellicht weet je iemand die sjamaanse kwaliteiten heeft?
die kan dit soort energieen naar het licht toe brengen,
en kan overigens dat je er nu meer last van hebt dan voorheen.

het komt op mij over dat je aan het ontwikkelen bent en daardoor wellicht gevoeliger dan
"vroeger".n
Bedenk daarbij dat spirituelle groei soms in sprongen gaat en heel snel,
vroeger kan dus vorige week zijn.
Is er recent iets met je gebeurd waardoor je zo een "groeispurt" hebt gemaakt? :D


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 13-08-2013, 19:30:11 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 21-01-2013, 16:49:23
Berichten: 219
Welke camping is dat?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-08-2013, 17:11:28 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
nieko schreef:
Hoi Groentje..........ook hier?

Als je er veel last van hebt< wellicht weet je iemand die sjamaanse kwaliteiten heeft?
die kan dit soort energieen naar het licht toe brengen,
en kan overigens dat je er nu meer last van hebt dan voorheen.

het komt op mij over dat je aan het ontwikkelen bent en daardoor wellicht gevoeliger dan
"vroeger".n
Bedenk daarbij dat spirituelle groei soms in sprongen gaat en heel snel,
vroeger kan dus vorige week zijn.
Is er recent iets met je gebeurd waardoor je zo een "groeispurt" hebt gemaakt? :D



Hoi nieko. Uhwm. Ik heb sinds een tijdje gepraat met me oom. Ik heb al eerder een bericht gezet of iemand wist hoe ik contact met hem kon krijgen en dat is dus gelukt met hulp. Eigenlijk was dat iets waar ik naartoe wilde groeien. Hij heeft veel info doorgegeven. En wijze woorden;) En me een taak gegeven om met hem me broertje beter te beschermen. Zeg maar een hand toe te rijken als het nodig is. En ik moest hem ook helpen met spiritualiteit. Want hij gaat dit ook meemaken. T was zeg maar een steuntje in me rug. Ik had dit echt ff nodig.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 14-08-2013, 17:12:14 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Megan schreef:
Welke camping is dat?


Hee Megan. De camping heet Camping international de calonge.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 15-08-2013, 20:07:12 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2012, 18:00:59
Berichten: 276
Locatie: groesbeek
de beste manier is denk ik.
of naar ze luisteren.
of het gewoon zo laten, en ze er gewoon laten zijn.
vooral niet bang zijn


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-08-2013, 10:42:27 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 27-08-2013, 10:35:21
Berichten: 1
i agree with it

_________________
http://www.uva.nl/
http://www.braindumps.com/640-911.htm


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-08-2013, 12:42:42 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Mijn gevoel zegt dat als deze geesten je lastig vallen of iets van je willen dat ze hun negatieve ervaring kwijt willen raken. Je kan je er ofwel voor beschermen door een schild van licht te visualiseren, of helpen de negatieve energie weg te laten stromen. Er is nog altijd een laatste optie en dat is door er niet meer te komen, wat vaak een goede optie is omdat de eerste twee opties veel van jou vragen.
De eerste is vervelend omdat je je dan algemeen erg afsluit voor energieën van buitenaf, wat niet erg relaxed is, niet sociaal, want je sluit je af voor je omgeving. Je ontvangt dus ook minder van je vrienden.
De tweede is nog vervelender omdat met name bij heel erge gebeurtenissen het afvoeren van de negatieve energie ontzettend veel van je kan vragen en langer kan duren dan je denkt. Het duurt soms al 12 jaar devotie om alle eigen karmische energie door te stromen. Er zijn zat mensen die zich er aan toe leggen om negatieve energie weg te laten stromen van locaties, maar die maken hier ook hun werk van.
Lijkt me hoe dan ook allemaal niet echt geweldig! Ik wens je (of jullie) er dan ook veel succes mee. :)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-08-2013, 15:04:54 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Even alles op een rijtje ;)
Je hebt je goed ontwikkeld op dit moment 8)
Op de camping waar je stond is een bosbrand geweest waarbij mensen om het leven kwamen
De entiteiten die er nog zijn zien jou als aanspreekpunt
Wauw een eer zeg

Denk dat je als je daar nog terugkomt je mag vragen of ze in het licht zijn getreden
Voor sommigen is het te snel gegaan
Stel je mag ze helpen en je hebt het vertrouwen Nog niet in jezelf om te doen(wat je wel kan)
Dan mag je altijd aartsengel Michael vragen om ze naar het licht te brengen

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-08-2013, 18:19:31 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
MichielvT schreef:
Mijn gevoel zegt dat als deze geesten je lastig vallen of iets van je willen dat ze hun negatieve ervaring kwijt willen raken. Je kan je er ofwel voor beschermen door een schild van licht te visualiseren, of helpen de negatieve energie weg te laten stromen. Er is nog altijd een laatste optie en dat is door er niet meer te komen, wat vaak een goede optie is omdat de eerste twee opties veel van jou vragen.
De eerste is vervelend omdat je je dan algemeen erg afsluit voor energieën van buitenaf, wat niet erg relaxed is, niet sociaal, want je sluit je af voor je omgeving. Je ontvangt dus ook minder van je vrienden.
De tweede is nog vervelender omdat met name bij heel erge gebeurtenissen het afvoeren van de negatieve energie ontzettend veel van je kan vragen en langer kan duren dan je denkt. Het duurt soms al 12 jaar devotie om alle eigen karmische energie door te stromen. Er zijn zat mensen die zich er aan toe leggen om negatieve energie weg te laten stromen van locaties, maar die maken hier ook hun werk van.
Lijkt me hoe dan ook allemaal niet echt geweldig! Ik wens je (of jullie) er dan ook veel succes mee. :)


Ik wil ze graag helpen. Maar ik heb best weinig zelfvertrouwen.. En ik vindt het niet eng om te helpen. Maar ik ben bang dat ik het verzin. En als ik bijv. naar de mensen luister wat ze te zeggen hebben ik het verzin.. In dat opzicht heb ik heel weinig zelfvertrouwen. Als ze volgendjaar er weer zijn en naar me toe komen help ik ze! Bedankt voor je tips en reactie!

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-08-2013, 18:21:25 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
hopper schreef:
Even alles op een rijtje ;)
Je hebt je goed ontwikkeld op dit moment 8)
Op de camping waar je stond is een bosbrand geweest waarbij mensen om het leven kwamen
De entiteiten die er nog zijn zien jou als aanspreekpunt
Wauw een eer zeg

Denk dat je als je daar nog terugkomt je mag vragen of ze in het licht zijn getreden
Voor sommigen is het te snel gegaan
Stel je mag ze helpen en je hebt het vertrouwen Nog niet in jezelf om te doen(wat je wel kan)
Dan mag je altijd aartsengel Michael vragen om ze naar het licht te brengen


Klopt ik heb weinig zelfvertrouwen.. Toen ik met mijn oom ging praten zag ik een mervouw die mijn gids had meegenomen. Ze leek heel veel op mij. Ook onzeker. En bang dat ze fouten maakte. Ik wil ze graag helpen. Maar ik zit dus met dat verzinnen wat ik in mijn vorige bericht hierboven zei.. Tips?
Bedankt voor je reactie!

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 27-08-2013, 21:40:55 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Hoi :D
Ik zit vol met tips ;) vind het mooi wat je ziet en ook dat je ze wil helpen
Nee het is geen fantasie of dat hij het verzint. ... Het is je denken die dan zegt dit kan niet je verzint het. ... Probeer in jezelf te geloven
Ik heb het ook gehad af en toe nog wel
Nog zo'n twee weken geleden zat op de fiets had mijn muziek op via de mobiel. .. hoor ik engelen zingen heel bizar vond ik(was nieuw voor me) zet de muziek uit en nog bleef het doorgaan. .. Het enige wat ontbrak was zo'n grote zonnestraal ;) Ik dacht eerst dit verzin ik
Het was echt helder en mooi. . Nergens een mens te bekennen en het was verder doodstil

Voelde overal fijne tintelingen mijn derde oog kruin en engelen chakra stonden wagenwijd open Wauw. .. was vrij snel overtuigd dat ik niet wat verzon. ..
Mijn energie is meer toegenomen en nog zuiverde

Ik stuur je nog een pbtje met wat tips hoop dat je er iets mee kan

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 14 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl