Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 21:36:09

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 05-10-2013, 21:03:29 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Hai iedereen!

Woensdag avond gebeurde er iets raars.. Ik was bezig met me huiswerk toen ik in 1x de deur klink naar beneden hoorde gaan van de buitendeur. Ik keek maar er was niks. Ik ging dus maar weer verder, maar in een keer hoorde ik voetstappen in een kamer ernaast. Dus ik keek een beetje raar.. En ik voelde me niet echt op me gemak. Ik begon allemaal hoge tonen te horen wat op muziek leek en ik werdt bang. Toen kwamen er in 1 keer allemaal paarse vlekken te zien. ( ong. net zo groot als een mens. ) En ik belde paniekerig mijn moeder.

Ik vindt het nog steeds raar. En ik voel me nog steeds niet echt op me gemak hierover..
Weet iemand wat dit kan zijn geweest?

XLoes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 07-10-2013, 16:15:13 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
We kunnen hier veel dingen over gaan zeggen en dat zal naar hetzelfde punt gaan of uiteenlopen.

Maar ga eens rustig zitten of liggen en denk er zelf eens overna. Laat je gedachten gewoon op de loop gaan en wijs niets af wat in je hoofd komt. Wanneer je alle mogelijkheden in je hoofd hebt, ga kijken wat het niet kan zijn en een voor een afschrijven. Dan zul je uiteindelijk er nog maar 1 overhouden:)
Het afschrijven hoeft niet enkel te gebeuren aan wat 'mogelijk' is, let vooral veel op je gevoel:)

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-10-2013, 10:21:27 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26-07-2013, 09:15:41
Berichten: 516
Hoi:)

Nou ken ik jou intussen een beetje en weet dat je veel kunt zien
Mooie ervaring loes :)
Probeer het is te zoeken onder de noemer orbs kan je via Internet veel informatie over vinden
Orbs hebben veel kleuren van wit Tot paars, Ik denk dat je hier veel in herkent ;)

Groeten van hopper

_________________
Een dag niet gelachen is........een dag niet geleefd ;)


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 08-10-2013, 16:23:28 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Hai iedereen!

Ik weet wat het is geweest. Ik had al wel t gevoel dat er iemand in huis liep maar ik dacht dat het er niet mee te maken had.. Nou had ik mooi verkeerd dus. Er liep hier een meneer in huis. Hij was heel arogant. Hij wilde alle macht zeg maar. Toen het gebeurde die avond kwamen er ook in 1x heel veel vliegtuigen over. Ik kreeg toen ook best een beetje een gedachte aan oorlog. Nou blijkt dus dat dit er allemaal bij hoorde. Zelfs het weer kan veranderen van een hele mooie zomerdag naar een storm bijv. Dusja. Er was dus een meneer in huis die mij de stuipen op t lijf wilde jagen en wilde laten zien dat hij de baas was. Hij had ook iets met het leger te maken zelf denk ik dat het met de 2e wereld oorlog te maken heeft.. Zo gevoel kreeg ik er teminste bij.

XLoes

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl