Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 16:38:46

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Raar gevoel in huis gekomen
BerichtGeplaatst: 19-10-2013, 21:31:32 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 24-05-2007, 17:54:48
Berichten: 116
Hallo,

De laatste tijd voel ik me heel raar in huis. Vind het gewoon fijn als ik weg kan.
Er hangt hier nu op een of andere manier een rare sfeeer waar ik me niet prettig bij voel en dit is zo ineens gekomen.
Lijkt wel of er in eens iets hier in huis is gekomen waar ik me niet prettig en op mijn gemak bij voel.
Ik kan er zo niet achter komen waardoor dit zo gekomen is maar onze hond lijkt het ook te merken.
Hij is heel onrustig en blaft ook vaker naar een hoek.
Ik weet niet of iemand hier ervaring mee heeft of heeft gehad?

M.v.g. Inge


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel in huis gekomen
BerichtGeplaatst: 23-10-2013, 09:14:22 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
Hallo Inge,

Het zou zo kunnen zijn dat er in jouw huis een entiteit gekomen is en daar rond blijft hangen. Mocht het heel vervelend zijn vraag dan of het weg wil gaan. Dit helpt bij mij bijna altijd.
Blijf je er last van houden vraag dan advies aan een medium. Let wel even op dat je geen valse medium krijgt die je geld af rochelt, maar vervolgens helemaal niet helpt.

Groetjes, Athanasia


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel in huis gekomen
BerichtGeplaatst: 23-10-2013, 20:45:31 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 24-05-2007, 17:54:48
Berichten: 116
Hallo Athanasia

Ik wist niet dat een entiteit zo in een huis kan komen. Ik weet niet of het een entiteit is maar krijg de laatst tijd wel meer hoofdpijn als ik lang binnen ben. Maar kan het zeker proberen. Maar was ook benieuwd of iemand dit al eens heeft mee gemaakt en wat hun ervaringen hier mee zijn

M.v.g. Inge


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Raar gevoel in huis gekomen
BerichtGeplaatst: 23-10-2013, 21:26:48 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Ik heb dit ook wel eens gehad. Dan haalde iemand ze weg voor mij of we deden het samen. Dan waren het dus ook altijd entiteiten. Als ze wegwaren voelde ik ook gewoon de rust in huis. Weer zoals het hoorde te voelen. Niet dat achtervolgende gevoel of dat gevoel zoals jij zegt dat je weg moest. Dat had ik juist vooral als ik buiten was dat ik snel naar binnen moest. Ik voelde me opgejaagd buiten. Maar dat heb ik niet meer. Ik heb het ook vooral binnen gehad;) Maar het is nu rustig.

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl