Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-03-2024, 08:08:42

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 02-11-2013, 23:59:36 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Ik heb ervaringen op wereldniveau waar sommige mensen van schrikken... ik mocht helpen Berlusconi ten val te brengen, de metro in Amsterdam te renoveren en ik ben bezig met opdrachten voor de echte Nieuwe Wereldorde.... Ja, ik ben al jaren bij ze in dienst en ik ga de wereld namens hen helpen veranderen. Ja, ze bestaan, ja, een betere wereld is mogelijk :wink:

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Laatst gewijzigd door Matthijs op 03-11-2013, 16:31:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Topic gesplitst


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-11-2013, 13:19:44 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
LadyMaai schreef:
Ik heb ervaringen op wereldniveau waar sommige mensen van schrikken... ik mocht helpen Berlusconi ten val te brengen, de metro in Amsterdam te renoveren en ik ben bezig met opdrachten voor de echte Nieuwe Wereldorde.... Ja, ik ben al jaren bij ze in dienst en ik ga de wereld namens hen helpen veranderen. Ja, ze bestaan, ja, een betere wereld is mogelijk :wink:




Wil je mij eerst eens uitleggen wie "ze" zijn?

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-11-2013, 13:53:16 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-11-2009, 22:25:47
Berichten: 9
LadyMaai schreef:
Ik heb ervaringen op wereldniveau waar sommige mensen van schrikken... ik mocht helpen Berlusconi ten val te brengen, de metro in Amsterdam te renoveren en ik ben bezig met opdrachten voor de echte Nieuwe Wereldorde.... Ja, ik ben al jaren bij ze in dienst en ik ga de wereld namens hen helpen veranderen. Ja, ze bestaan, ja, een betere wereld is mogelijk :wink:


Ten eerste een verzoek aan de mods om niet boos te worden dat ik (Tut dus) met het account van mijn man reageer (hoewel mij eigenlijk geen blaam treft want ik werd min om meer door Matthijs hiertoe gedwongen.. :roll: grapje hon, grapje).

LadyMaai, dit soort posts heb ik al een aantal keer voorbij zien komen en ik kan me er totaal niets bij voorstellen. Helaas is tot nu toe niemand bereid geweest antwoorden te geven, dus overlaad ik jou nu met vragen in de hoop dat jij het wel doet :)
Hoe en waarom werd Berlusconi ten val gebracht? Wat was jouw persoonlijke bijdrage daaraan? Zijn er straks nog andere leiders aan de beurt? Wat voor nut had de renovatie van de metro in Amsterdam op wereldniveau? Wat is de Nieuwe Wereldorde? Wat voor opdrachten voer je voor hen uit? Hoe ben je bij hen in dienst gekomen?

Groet, een voormalig SJ-lid dat het niet kan laten nog eens sporadisch te reageren


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 03-11-2013, 16:23:45 
Offline
Feniks
Feniks
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24-12-2010, 22:23:31
Berichten: 3743
Locatie: Grunn
LadyMaai schreef:
Ik heb ervaringen op wereldniveau waar sommige mensen van schrikken

Welke ervaringen op wereldniveau heb je dan; chatten met andere wereldburgers over de problemen hier op aarde? Volgens een ander bericht volg je een studie of doe je een opleiding, dus het lijkt me allemaal vrij onwaarschijnlijk. De ervaring bedoel ik natuurlijk, niet het chatten.
Citeer:
ik mocht helpen Berlusconi ten val te brengen

Ben je Ruby en heb je info doorgespeeld naar de media :o ?
Citeer:
de metro in Amsterdam te renoveren

Bijbaantje naast je studie?
Citeer:
en ik ben bezig met opdrachten voor de echte Nieuwe Wereldorde

Wel op tijd je opdrachten inleveren hè, anders krijg je strafwerk.
Citeer:
een betere wereld is mogelijk

De mogelijkheden zijn er zeker, maar gaan we de stappen ook echt zetten.

_________________
Tom schreef:
Er is geen hoop meer voor deze we dit forum.
Zonder Blackbird zijn er alleen nog maar super strenge moderators over :'(

Ik sal de haat overleve,
de lievde een kans geve,
de b1tches ontwijke
en me einddoel bereike.


PS Haters gaan haten!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 04-11-2013, 07:00:35 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
De Nieuwe Wereldorde is een club opgericht door George Bush jr. om van alle mensen slaven te maken die eigenlijk maar stukjes vlees zijn om heel veel geld mee te verdienen en enge onderzoeken naar te doen. De bedoeling is dat ze zo veel mogelijk voor de gek gehouden worden.

En daarom hebben wij besloten om daar een stokje voor te steken.

De echte Nieuwe Wereldorde is een bepaalde macht die energieen in gang kan zetten waar heel veel mensen baat bij hebben. wij kunnen ze over laten gaan tot het besluit om eindelijk eens die metro te laten renoveren, of in het Italiaanse Parlement wetten er doorheen krijgen waar Berlusconi last van heeft gekregen... ik ben niet echt een hoer, hoewel charme soms één van mijn wapens is om vijanden mee te verlammen... ik laat ze niet echt in de buurt komen... maar charmante meisjes worden minder snel aangevallen dan een beer van een vent die er zelf uit ziet alsof hij mensen aan kan vallen. (Ik vind het soms een beetje een rottig trucje om met dingen weg te kunnen komen... Maar het is beter dan in de problemen komen... En de spullen die ik gebruik zijn voor het grootste deel milieuvriendelijk, uiteraard. Dus dan is het niet echt een misdaad om je op te tutten.)

Het is allemaal 3 jaar van te voren gepland, we hebben Merkel door de crisis heen geholpen, we hebben het Sarkozy lastig gemaakt, Kabinet Rutte/Wilders ten val gebracht en we proberen nu het volk zoveel mogelijk te informeren en op de hoogte te houden van wat er echt aan de hand is in de wereld zodat ze niet langer dom gehouden kunnen worden en als stukjes vlees ingezet kunnen worden voor allerlei enge doeleinden van wrede mensen. De Maitreya bestaat trouwens echt. De opzet van de Maitreya was niet om met een toverstokje en een Poof de wereld opeens verlicht te maken en alle oorlog uit te bannen, daar leren mensen niks van omdat ze dan het idee hebben dat ze slechte dingen kunnen blijven flikken en dat er toch wel weer iemand de rotzooi voor ze opruimt. Daar worden die zielen alleen maar nog gemener en stommer van. Nee, wij willen dat mensen aan het werk gaan en zelf wereldvrede gaan bewerkstelligen. Mensen mogen hun eigen rotzooi opruimen, onder ogen komen wat de gevolgen van hun daden zijn geweest en keihard werken aan een beter milieu omdat ze daar toch echt het meeste van leren. Mensen zouden in- en in verwende kinderen worden als we het zo zouden doen. Dus liever op de ´Potje breken, potje betalen en weer heel maken.´ manier. Deze planeet moet behouden blijven omdat het een mooie plek is die het recht heeft om te blijven bestaan. We gaan ´m niet overzetten naar een ander trillingsniveau, we willen hem graag beschermen zoals hij is en mensen mogen dat voor ons gaan doen.

Alleen, hou ik me bezig met wereldniveau en heb ik vrij weinig inzichten in het gewone volk terwijl we het daar juist van moeten hebben. Mensen hechten te veel aan hun makkelijke leventje en schrikken van het idee zelf aan het werk te moeten en de straat op te moeten omdat zeker de westerse maatschappij erg makkelijk is. Alleen is dit nou juist waar de wereld aan kapot gaat.

Ik wil jullie vragen om zeker de maatschappelijke stukken en de wereld-stukken van mijn weblog te lezen. Mijn levenservaringen zijn wat heftig en misschien niet geschikt voor iedereen. (Ik ben emotioneel mishandeld en heel erg gepest. Maar ik ben er heel sterk en zelfbewust door geworden. Ik ben mentaal zowat niet meer te breken. Ik heb die harde kop nodig als ik de wereldpolitiek in ga :wink: ) Jullie goed te blijven informeren over wat er speelt in de wereld, je te realiseren waar al die luxe vandaan komt die je hebt en wat de prijs er echt van is, en je in te gaan zetten voor een beter milieu, dierenwelzijn, je te realiseren dat je beter gezond kunt eten en dwars door het nieuws heen leren kijken om de waarheid er uit te filteren.

Ik wil iedereen adviseren om zijn ogen en oren open te houden en zijn handen uit de mouwen te steken. We hebben mensen nodig die mee willen helpen.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 04-11-2013, 08:55:47 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Stel ik wil ook bij jullie club, hoe moet dat dan? Kan ik dat wel? Zijn er consequenties aan cerbonden? Zit de FBI of AIVD niet achter jullie aan, je bent nu zo getraceerd met je openhartige verhalen.




Citeer:

Modtalk:
Even hierbij ook een technisch excuus van mij uit richting Tom,

Ik heb op de een of andere manier je (korte) antwoord verwijderd. Ik ben dit nog even aan het uitzoeken, mijn excuses hiervoor dus. Misschien kun je je vraag opnieuw stellen.

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 04-11-2013, 09:19:22 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Matthijs schreef:
Stel ik wil ook bij jullie club, hoe moet dat dan? Kan ik dat wel?
Matthijs, ik ben ook lid geweest van een soortgelijke club, en ik voel me als broeder verplicht je te waarschuwen voor de ontgroeningsfase. Het is niet mals, verkleed als Zwarte Piet naar een illegale bijeenkomst van hardcore PVV-leden te moeten gaan. :|

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 04-11-2013, 13:29:01 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Ze nemen niet zomaar iedereen aan voor bepaalde klussen, je moet een heel zuiver gevoel voor ethiek hebben en bepaalde waarden die wij nastreven met hart en ziel willen leven en je hier echt voor willen inzetten. Je moet echt oprecht geloven dat dit het juiste is, en dat het daarom moet gebeuren. Daarnaast moet je bepaalde vaardigheden bezitten. Je moet heel goed zijn met magie en je mag niet zomaar gaan knoeien omdat wat je doet in het belang van zo veel mogelijk mensen moet zijn. Vaak is het lang, hard en zwaar en de enige voldoening die je krijgt is de trots van goed verricht werk wat in het belang van zoveel mensen was dat je met recht trots op jezelf kunt zijn.

Je moet echt inzien wat het beste is voor de wereld en om die reden mag niet zomaar iedereen met wereldleiders knoeien. Corrupte zielen die op voordeeltjes voor zichzelf uit zijn nemen we gewoon niet aan, we nemen je ook niet aan als het je gewoon cool lijkt, maar alleen als je écht, écht wilt helpen en in de betere wereld die wij voor ogen hebben gelooft. Dan komt deze energie zelf naar je toe. Vaak krijg je een soort training voor af, lessen waardoor je inzichten en vaardigheden opdoet die je voor de wereld kunt gebruiken. Wat dit is hangt van jou persoonlijk af. Het wereld-leider werk is voorbehouden aan een selecte groep mensen, maar je kunt op kleiner niveau aan het werk door gewoon goed te doen.

Je kunt je bij ons aansluiten door gezond en respectvol te leven, de gevolgen van je daden in te zien en je misschien in te zetten voor lokale vraagstukken. Misschien kun je opletten in je buurt en dingen aankaarten die niet goed zijn zodat er wat aan gedaan kan worden.

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 04-11-2013, 14:27:55 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Mensen die oprecht geloven in 1 specifiek iets vind ik maar eng. Vooral als het gaat om het heil van onze aardbol.
Zolang er gedacht word dat er maar 1 enkele manier is om iets te bereiken komen we nooit vooruit.

Verder geloof ik niet dat een bepaalde groepering kan zien wat het beste is voor de wereld. Ik denk dat de wereld zelf op een gegeven moment wel weet wat dat is, en daar hebben we meer voor nodig dan een stel mensen die zichzelf een hippe naam geven en dat als excuus te gebruiken om hun zin door te drijven.

Verder lees ik, 'vijanden' 'wapens' 'gewone volk' 'Moet...moet...moet' 'Mensen hechten teveel aan hun makkelijke leventje'

Pardon? Daar word ik persoonlijk niet vrolijk van.

Ik heb verder geen idee wat je hiermee wilt bereiken, maar ik wens je heel veel sterkte.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 04-11-2013, 17:22:58 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
@Ladymaai,

Stel, het klopt van de club waar je nu over spreekt en je bent er lid van. (Er zijn gelovers en niet-gelovers, daar ga ik me niet mee bezighouden, maar even over het algemene)
Jullie zeggen de wereld te maken zoals het hoorde te zijn. Maar mijn vraag is, hoe kan een groep mensen, dat waarde hecht aan woorden als: 'macht, vijanden, wreed, slecht' de wereld naar het tegenovergestelde brengen. Hoe kan een groep mensen, dat strijd voor een betere wereld, het verantwoorden dezelfde methodes toe te passen die de 'slechte' mensen gebruiken?
Ik heb ooit iets gelezen over een groep mensen die de wereld wilden veranderen en die daarom hebben besloten woorden met een negatief aspect te 'vergeten' en een voorbeeld te zijn voor anderen in hun doen en laten. Ze hielpen mensen, wanneer het kon, ze deden dingen die in deze tijd niet meer als normaal worden geacht en wilde daarmee de wereld verbeteren. Als ik daaraan terug denk en dan aan jouw club, dan moet ik zeggen dat ik wel zou weten voor wie ik zou kiezen als ik een groep mocht laten overleven of niet, snap je wat ik hiermee wil zeggen?

Ook lees ik dat je zegt dat jullie Merkel door de crisis hebben heen geleid en Sarkozy hebben tegengewerkt. Dan mijn vraag: met wat? Om macht in Europa te krijgen? Die macht ligt niet bij Sarkozy, aangezien zijn land aan het omvallen is, netzoals Spanje. De rijke landen zijn o.a. Luxemburg,Belgie,Nederland,Duitsland en hiervan wordt Merkel genoemd en kabinet Rutte/Wilders. Naar mijn mening was het kabinet Rutte/Wilders beter dan het kabinet Rutte/Samson. En de macht ligt bij de bankiers, wat wordt daaraan gedaan?

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 04-11-2013, 17:54:00 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-11-2009, 22:25:47
Berichten: 9
Sorry mods, daar ben ik weer :p
LadyMaai, bedankt voor je antwoord. Meestal krijg ik slechts een “daar kan/mag ik niets over zeggen”, dus ik waardeer het zeer dat je de moeite hebt genomen uitgebreid te antwoorden.

Citeer:
De Nieuwe Wereldorde is een club opgericht door George Bush jr. om van alle mensen slaven te maken die eigenlijk maar stukjes vlees zijn om heel veel geld mee te verdienen en enge onderzoeken naar te doen. De bedoeling is dat ze zo veel mogelijk voor de gek gehouden worden.

De echte Nieuwe Wereldorde is een bepaalde macht die energieen in gang kan zetten waar heel veel mensen baat bij hebben. wij kunnen ze over laten gaan tot het besluit om eindelijk eens die metro te laten renoveren, of in het Italiaanse Parlement wetten er doorheen krijgen waar Berlusconi last van heeft gekregen... ik ben niet echt een hoer, hoewel charme soms één van mijn wapens is om vijanden mee te verlammen... ik laat ze niet echt in de buurt komen... maar charmante meisjes worden minder snel aangevallen dan een beer van een vent die er zelf uit ziet alsof hij mensen aan kan vallen. (Ik vind het soms een beetje een rottig trucje om met dingen weg te kunnen komen... Maar het is beter dan in de problemen komen...

Bedoel je daarmee dat je direct contact hebt met direct betrokkenen die besluiten over de metro/Italiaanse wetten? Gewoon in het echt, zeg maar, of is dat op een soort van energetisch niveau?

Citeer:
En de spullen die ik gebruik zijn voor het grootste deel milieuvriendelijk, uiteraard. Dus dan is het niet echt een misdaad om je op te tutten.)

Wat voor spullen?

Citeer:
Het is allemaal 3 jaar van te voren gepland, we hebben Merkel door de crisis heen geholpen, we hebben het Sarkozy lastig gemaakt, Kabinet Rutte/Wilders ten val gebracht

Hoe, hoe, hoe? Hebben jullie Merkel met raad en daad bijgestaan of positieve energie toegestuurd? Sarkozy valse inlichtingen gegeven of gaten in zijn aura gemaakt?

Citeer:
en we proberen nu het volk zoveel mogelijk te informeren en op de hoogte te houden van wat er echt aan de hand is in de wereld zodat ze niet langer dom gehouden kunnen worden en als stukjes vlees ingezet kunnen worden voor allerlei enge doeleinden van wrede mensen.

Op wat voor manier informeren jullie mensen? En werkt het?

Citeer:
De Maitreya bestaat trouwens echt.

De wat?

Citeer:
De opzet van de Maitreya was niet om met een toverstokje en een Poof de wereld opeens verlicht te maken en alle oorlog uit te bannen, daar leren mensen niks van omdat ze dan het idee hebben dat ze slechte dingen kunnen blijven flikken en dat er toch wel weer iemand de rotzooi voor ze opruimt. Daar worden die zielen alleen maar nog gemener en stommer van. Nee, wij willen dat mensen aan het werk gaan en zelf wereldvrede gaan bewerkstelligen. Mensen mogen hun eigen rotzooi opruimen, onder ogen komen wat de gevolgen van hun daden zijn geweest en keihard werken aan een beter milieu omdat ze daar toch echt het meeste van leren. Mensen zouden in- en in verwende kinderen worden als we het zo zouden doen. Dus liever op de ´Potje breken, potje betalen en weer heel maken.´ manier. Deze planeet moet behouden blijven omdat het een mooie plek is die het recht heeft om te blijven bestaan. We gaan ´m niet overzetten naar een ander trillingsniveau, we willen hem graag beschermen zoals hij is en mensen mogen dat voor ons gaan doen.

Je hebt het steeds over 'wij' versus 'de mensen'. Zijn 'jullie' dan geen mensen? En zo nee, wat zijn jullie dan wel?
Verder lees ik dat 'jullie' de mensen in willen zetten om bepaalde doelen te bereiken. Is dat niet hetzelfde als wat de club van George Bush Jr. doet; mensen gebruiken om de eigen doelen te bereiken? En is dat in jullie geval dan minder erg omdat jullie doelen wellicht een stuk nobeler zijn?


Citeer:
Alleen, hou ik me bezig met wereldniveau en heb ik vrij weinig inzichten in het gewone volk terwijl we het daar juist van moeten hebben.
:( Als ik me aangesproken zou voelen, zou ik beledigd zijn. Alsof ik slechts gepeupel ben



Citeer:
Ze nemen niet zomaar iedereen aan voor bepaalde klussen, je moet een heel zuiver gevoel voor ethiek hebben en bepaalde waarden die wij nastreven met hart en ziel willen leven en je hier echt voor willen inzetten. Je moet echt oprecht geloven dat dit het juiste is, en dat het daarom moet gebeuren.

Maar wie zegt dat wat jullie Het Juiste vinden, ook daadwerkelijk Het Juiste is? Geloven jullie in universele normen en waarden?



Citeer:
.. maar je kunt op kleiner niveau aan het werk door gewoon goed te doen.

Je kunt je bij ons aansluiten door gezond en respectvol te leven, de gevolgen van je daden in te zien en je misschien in te zetten voor lokale vraagstukken. Misschien kun je opletten in je buurt en dingen aankaarten die niet goed zijn zodat er wat aan gedaan kan worden.

Ik doe best wel heel erg mijn best om 'goed' te leven maar ik heb nog geen bevestiging van mijn lidmaatschap ontvangen. Moet ik beter mijn best doen?


Sorry voor wederom een lading vragen :)
Ha, ik begin en eindig mijn verhaal met een Sorry.








Knuffel voor Tom :hart: :mrgreen:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 04-11-2013, 18:04:10 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-01-2007, 17:40:04
Berichten: 7650
Locatie: Onder een hoedje van papier
Even technisch aanvulling het was kabinet vvd/Cda met gedoogsteun pvv geen kabinet vvd/pvv ofwel rutte/wilders

_________________
Hoi. Ik lijk op Jezus.
Ben ik nu de Messias of een Jezusfiguur?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 04-11-2013, 20:58:02 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Vageblond schreef:
:( Als ik me aangesproken zou voelen, zou ik beledigd zijn. Alsof ik slechts gepeupel ben
Ja, zeg. In dit hypothetische geval zou ik bij dit hypothetische gevoel hypothetisch met je meeleven. :(

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 05-11-2013, 09:40:32 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 08-11-2012, 10:20:10
Berichten: 1117
Locatie: belgië
Nou wat een verhaal LadyMaai,

Als het waar is wat je zegt dat Maitreya echt bestaat waarom duurt alles dan zo lang....Oke dat we het zelf moeten oplossen zodat we er iets uit leren kan ik inkomen maar de maitreya zou hier zogezegt al lang zijn en enkele mensen hebben hem gezien. Je kan niet blijven wachten lijkt me zeker niet als het om het milieu gaat of dieren bescherming....Vraag me dan af of jij de Maitreya al ontmoet hebt en waarom er zo weinig dingen over hem te vinden zijn.....

Hij word aanzien als een spirituele leider maar hebben we dan weer een leider die ons veel dingen belooft en laat doen die toch maar niks opbrengen. Hebben we niet een spirituele begeleider nodig die ons een helpende hand heeft want zoals je kan zien lukken onze goede pogingen op kleine schaal wel maar niet op grote schaal.
Er zullen altijd mensen zijn die "slechte bedoelingen hebben" of "andere visies" hebben wat doen jullie met deze mensen ze zomaar aan de kant schuiven? Of vind je dat je ook daar iets kunt van leren?



Dat je streeft voor een beter milieu omgeving enzoverder lijkt me niet dat jullie de enigen zijn die dit met hart en ziel doen. Je zegt dat jullie een select groepje zijn en dat niet iedereen erin mag. Mensen die een passie hebben voor het milieu of dierenwelzijn of vrijwilligers voor de armoede en gelijkekansenbestrijdingen lijken naar mijn mening ook mensen die in jullie clubje mogen en daar zijn er meer en meer mensen voor te vinden.

Citeer:
(Ik ben emotioneel mishandeld en heel erg gepest.


Er zijn wel meer mensen die dit soort ervaringen hebben meegemaakt en zeker er van bewuster zijn geworden en dingen uitgehaald hebben. Die ook even koppig en hard zijn zoals jij.....


Als je al een clubje hebt waarom dan de club niet groot genoeg maken? Er zijn best veel mensen met een puur en zuivere ziel
Mensen met een passie die alleen maar goede dingen hebben gedaan zonder eigen zelfwinst te hebben.
Hoorde Martin Luther King? dan bij jullie clubje of Moeder theresa? Of pater Damiaan? enz....
Of waren die dan ook zogezegt onder jullie invloed?

Het jammere aan al jou tekst en uitleg vind ik precies dat je niet eens keer het woord liefde respect Eenvoud gebruikt, je hebt zo een mooi onderschrift dat de persoon die typt anders is dan je eigen onderschrift....
Mocht je dit alles doen zonder enige vorm van eigen populariteit of eigenbelang dan lijkt het me dat het niet eens nodig was om je verhaal en uitleg hier te posten omdat mensen vanzelf wel zien wie en wat je bent en waar je voor staat....
Je ben misterieus dat krediet geef ik je maar de rest daar twijfel ik nog over :wink:

Toch wens ik jou een hele mooie strijd toe zoals jij het wilt laten uitblijken maar hopelijk een strijd met veel liefde geduld en vooral veel openheid naar mensen die jullie dan minder vinden want iedereen heeft een goede kern aangezien we allemaal uit dezelfde bron komen? Of hebben jullie daar ook een andere visie over?

groetjes

_________________
Just be you thats more than enough!!!


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 05-11-2013, 21:19:18 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Ik heb even de moeite genomen het één en ander te lezen van je blog.
Het is opmerkelijk met hoeveel passie je schrijft, maar ook met hoe weinig nuance.
Over een aantal dingen lijk je zeer sterke meningen te hebben, maar vaak vanuit persoonlijke frustratie en daaruit hoe je kijkt naar de wereld of andere mensen.
Dat is naar mijn mening niet de juiste fundering om een bepaalde houding aan te nemen over bepaalde onderwerpen, met name als het anderen aangaat.

Daarnaast magie gebruiken op anderen om "een ander wat te leren" getuigt absoluut niet van integriteit.

Het spijt me enigszins om je zo te confronteren, maar ik zie ontzettend veel ego-traps waar je voor moet uitkijken. Je laat je ook makkelijk meeslepen door de commotie van relatief kleine zaken, in tegenstelling tot wat je noemde.
Ik denk dat het zinvol is goed bij jezelf na te gaan vanuit welke motivering je bepaalde dingen onderneemt en kritisch te kijken naar hoe je handelt.
Zonder de intentie je helemaal onderuit te halen denk ik dat je nog ontzettend op zoek bent naar een houding te vinden in alles waar jij je mee bezig houdt, terwijl je met best veel omhaal grote uitspraken doet.


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl