Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 19-04-2024, 07:49:56

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 06-11-2013, 09:10:18 
Offline
Gids
Gids
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27-09-2009, 17:30:26
Berichten: 7355
Locatie: Po-koro Sterrenbeeld: Dinosaurus
Lol @ mensen die dit niet geloven....



Bewijs:
http://www.youtube.com/watch?v=Ra1ybIKuPoQ


Omhoog
   
BerichtGeplaatst: 06-11-2013, 18:48:46 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
Blackbird schreef:
LadyMaai schreef:
Ik heb ervaringen op wereldniveau waar sommige mensen van schrikken

Welke ervaringen op wereldniveau heb je dan; chatten met andere wereldburgers over de problemen hier op aarde? Volgens een ander bericht volg je een studie of doe je een opleiding, dus het lijkt me allemaal vrij onwaarschijnlijk. De ervaring bedoel ik natuurlijk, niet het chatten.
Citeer:
ik mocht helpen Berlusconi ten val te brengen

Ben je Ruby en heb je info doorgespeeld naar de media :o ?
Citeer:
de metro in Amsterdam te renoveren

Bijbaantje naast je studie?
Citeer:
en ik ben bezig met opdrachten voor de echte Nieuwe Wereldorde

Wel op tijd je opdrachten inleveren hè, anders krijg je strafwerk.
Citeer:
een betere wereld is mogelijk

De mogelijkheden zijn er zeker, maar gaan we de stappen ook echt zetten.


Mooi gezegd Black ! 8)


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 06-11-2013, 18:52:18 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-08-2013, 12:42:12
Berichten: 57
Locatie: Zuid-Holland
@Ladymaai. Mag ik weten hoe oud je nu bent?


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 07-11-2013, 17:01:10 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
Het probleem is... dat er zoveel problemen op deze wereld zijn waarvan het wel fijn zou zijn als mensen per direct in gaan zien dat ze opgelost moeten worden. Het punt waarop mensen te ver zijn gegaan is al lang bereikt, en daarom moet er echt iets gebeuren. Er is al heel vaak vriendelijk aan mensen gevraagd of ze mee willen werken, maar dat heeft zo'n lage animo onder mensen opgeleverd dat we maar zo te werk gaan, omdat we een opdracht hebben gekregen van het universum om het tij te keren en de wereld te redden. Het Universum wil de aarde behouden en het een fijne, leefbare plek houden voor dieren, planten, en ergens nog wel de mens. Alleen... hebben mensen de grens bereikt. De situatie is onhoudbaar op deze manier en daarom ben ik soms vrij dwingend... dit is omdat mensen nu echt eens wakker moeten worden, aangezien 20 jaar vriendelijk vragen niet echt iets heeft uitgehaald en mensen geen keuze meer krijgen. That's it, De Nieuwe Wereldorde is heel lang heel vriendelijk geweest door allerlei onderzoeken te publiceren waar uit naar voren komt wat voor schade de aarde loopt, tv-documentaires te laten zien en zelfs dingen in de krant te zetten, alleen hielden mensen zich doof, dus nu was de opzet om grof geschut te gaan gebruiken.

Het gaat langzaam omdat mensen niet mee willen werken, en eigen vrije wil is bij ons nog steeds belangrijk als we iets gedaan willen krijgen omdat het een bijzondere energie is. Nogmaals, als we zomaar mensen hun rotzooi opruimen flikken ze het straks op een andere planeet weer omdat ze nog lang niet uitgeleerd zijn. Ik zou graag wat meer willen weten over de persoon die zich 'de Maitreya' noemt en onder deze naam rondloopt en dingen zegt... ik ben benieuwd wat hij zoal gedaan heeft.

Ik ben hoogbegaafd en ik ben erg sensitief, Ik ben 21 jaar, maar ik heb levenservaring voor iemand van 50.

Achter de werelden komen is een complexe magie waar je heel lang op geoefend moet hebben,

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 07-11-2013, 17:05:03 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 12-01-2011, 14:51:59
Berichten: 81
Locatie: Zaandam
En 'iemand die denkt dat ze het beter weet...'

Sarkozy was toch al een slechte leider, Frankrijk is hem beter kwijt dan rijk, Europa heeft baat bij deze dingen gehad. Het had ontegenzeggelijk veel slechter kunnen zijn als NWO zich er niet mee bezig had gehouden. En George Bush heeft onze naam gejat en Republikeinen hebben een hekel aan hippies...

_________________
Wees een lichtje in de duisternis.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 07-11-2013, 17:59:01 
Offline
Moderator
Moderator
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2010, 17:59:11
Berichten: 1583
Locatie: Oldenzaal
Okidoki dan.

_________________
'To the library!'
"Sokka"

'Pants are an illusion, and so is death'
"Huu"


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 07-11-2013, 22:24:00 
Offline
Dwerg
Dwerg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 05-06-2012, 08:13:52
Berichten: 424
Locatie: belgie
Ik heb hier en daar wat gelezen. Ik heb soms ook wel beetje een gevoel alsof je je boven "het gewone volk" verheven voelt. Niemand die hier op aarde is hoeft zich verheven te voelen. Wie of wat je ook bent en wat je doel hier is. Het is moeilijk als je rond kijkt en al die stomme dingen ziet die gedaan worden, dat weet ik.

LadyMaai schreef:
Het punt waarop mensen te ver zijn gegaan is al lang bereikt

Dit kan ik 100% beamen maar of daar nog iets aan gedaan kan worden? Geen idee eigenlijk. Alles heeft ooit "a point of no return".

_________________
“We dance for laughter, we dance for tears, we dance for madness, we dance for fears,
we dance for hopes, we dance for screams, we are the dancers, we create the dreams.”


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 07-11-2013, 22:32:29 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-07-2013, 23:12:48
Berichten: 671
Iets forceren heeft echt geen zin, dat creëert vol automatisch nieuw lijden en nieuw conflict. Ik snap de ideeën, maar ik denk dat het contraproductief zal werken van wat ik tot noch toe lees.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 08-11-2013, 14:18:50 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 19-11-2009, 22:25:47
Berichten: 9
Volgens mij zijn mijn vragen een beetje ondergesneeuwd :(

LadyMaai, zou je nog antwoord willen geven op mijn laatste vragen? In ieder geval op de vraag wat 'jullie' dan zijn, aangezien je het steeds hebt over 'de mensen' versus 'wij van de NWO'.

En eigenlijk ook wel op de vraag of je lijfelijk contact hebt met direct betrokkenen die besluiten nemen over de metro/Italiaanse wetten. Gewoon in het echt, zeg maar, of beïnvloeden jullie die mensen op een soort van energetisch niveau?

En het feit dat 'jullie' de mensen in willen zetten om bepaalde doelen te bereiken en of dat niet hetzelfde is als wat de club van George Bush Jr. doet; mensen gebruiken om de eigen doelen te bereiken. En is dat in jullie geval dan minder erg omdat jullie doelen wellicht een stuk nobeler zijn?

En of 'jullie' geloven in universele normen en waarden.

Bedankt alvast :wave:









Misschien moet ik maar weer een eigen account aanmaken.. :mrgreen:


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 10-11-2013, 20:33:51 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08-12-2011, 19:16:12
Berichten: 748
Vageblond schreef:
Misschien moet ik maar weer een eigen account aanmaken.. :mrgreen:


Goed idee!
Dan kan je het forum weer verlichten zoals je altijd deed!

_________________
In any moment of decision, The best thing you can do is the right thing. The worst thing you can do is nothing.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 11-11-2013, 11:31:06 
Offline
Reus
Reus
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06-10-2007, 20:26:29
Berichten: 1718
Locatie: Antwerpen
Vageblond schreef:
Misschien moet ik maar weer een eigen account aanmaken.. :mrgreen:
Och, gewoon één van je twaalf schaduwaccounts weer activeren. De rest weet toch niet hoe die allemaal heten. Of vergeet jij net als Sado ook steeds je wachtwoorden? :P


Maar goed, ik kan toch weer eens niet mijn mond houden. Wat ik niet alleen vreemd, maar eigenlijk ook wel een beetje stuitend vind, is dat er kennelijk een geheim groepje mensen is die meent te weten wat het beste is voor de mensheid. Los van de vraag of dat wel kán en of iedereen daar op zit te wachten, is het ook maar de vraag of we met Berlusconi te trollen daadwerkelijk de wereld beter maken.

Die is afgezet? Mwah... Hij leeft nog; hij heeft nog altijd een netwerk; hij heeft nog altijd veel geld; hij heeft nog altijd veel invloed (via bedrijven. Wat is afzetten, als een premier per definitie na een paar jaar toch weer op moet krassen?

En dan nog, Berlusconi is peanuts vergeleken met andere drama's in de wereld. Los het wapengeweld in Chicago maar eens op; stop de burgeroorlog in Syrië maar eens; zorg maar eens dat Tibet weer vrij en zelfstandig is; zorg er maar eens voor dat mensenrechten op de kaart komen te staan in China, enzovoort.

_________________
'The real act of discovery consists not in finding new lands but in seeing with new eyes.'
- Marcel Proust


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 26-11-2013, 04:26:58 
Offline
Reus
Reus

Lid geworden op: 01-11-2011, 01:07:28
Berichten: 1177
Ik ben 32, en ik heb ook de levenservaring van iemand van 50. Maar zoiets kan niet zonder dat andere aspecten van je persoon onderontwikkeld zijn. Bepaalde aspecten zijn dan hogerontwikkeld omdat daarop je hele focus heeft gelegen, terwijl andere delen van jezelf zijn verarmd.

Je hebt dus niet echt de levenservaring van iemand van 50.... als je 21 bent heb je de levenservaring van 21. En als je denkt dat sommige delen van je 50 zijn, dan zijn andere delen van je nog 3.

Ik hoop dat je niet in de problemen komt met je studie, Ladymaai. Het lijkt me dat je dergelijke dingen niet kunt combineren. Je bent geen superheld.

Hou je bij het aardse zou ik zeggen, en laat wat je nu doet over aan de wereld van dromen en fantasieën totdat je oud genoeg bent om te beseffen wat je kunt en wat je bijdrage kan zijn.

Ik zeg nog een ding: menig adolescent denkt dat hij/zij alles weet. Je bent daarin geen uitzondering.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Paranormale ervaring Ladymaai
BerichtGeplaatst: 28-11-2013, 19:25:55 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03-08-2012, 19:28:13
Berichten: 28
Behoorlijk heftige dingen waar je over verteld, hoe ben je je hier in gaan verdiepen?


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl