Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-03-2024, 13:06:00

Alle tijden zijn UTC+01:00




Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Ik voel geesten in mijn kamer
BerichtGeplaatst: 29-12-2013, 22:17:26 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 29-12-2013, 21:49:22
Berichten: 1
Heeiiy,
Sinds een paar maanden voel ik een aanwezigheid in mijn kamer. Ik heb twee huizen omdat mijn ouders zijn gescheiden. Ik voel in beide een aanwezigheid of aanwezigheden. In mijn ene kamer heb ik het net iets sterker dan in de andere.
Elke avond voor ik ga slapen zeg ik het volgende: "wil je asjeblieft weggaan"
"en mij met rust laten" "en wegblijven" "dankjewel"
Ik voel me daarna wel iets beter maar nog steeds bekeken. Het stopt niet. Ik weet niet of het echt is of alleen een gevoel maar ik wil er van af. Elke keer word mijn aandacht naar een bepaald punt getrokken worden. Zegmaar het gevoel hebben dat daar iets is wat je aanstaart. Ik heb geen ervaring met geesten zien maar kan wel heel goed mensen aanvoelen en emoties ervaren van anderen. Ook heb ik heel snel een bepaald gevoel bij een bepaalde plek. Bijvoorbeeld toen ik een keer in het bos ging wandelen had ik zo'n sterk en verdrietig gevoel bij een bepaalde plek. Ik werd er bang van. Ik heb altijd het idee dat ik dan allemaal opgehoopte emoties aanvoel van die plek ofso. Als ik op internet opzoek over dingen als 'geesten in kamer' dan krijg ik kenmerken als deuren die dichtvallen en lichten die aan en uit gaan. Dit heb ik nog nooit ervaren. Alleen een keer met het koffiezetapparaat. Wel ben ik een keer wakker geworden of ik was al wakker.... dat weet ik niet meer... maar toen gebeurde er iets waarvan ik heel bang werd en waarvan ik bijna zeker het gevoel had dat het een geest was. Alleen het rare is dat ik niet meer weet wat dat was. Mijn kat heeft ook al een aantal keren met een dikke staart staan staren naar iets wat er niet was. Nu las ik op internet dat katten en sterker paranormaal gevoel hebben dan mensen en dat katten je beschermen voor geesten.

Weten jullie wat dit kan zijn of hoe het stopt maar vooral of het echt is en wat het is.

dankjewel x


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik voel geesten in mijn kamer
BerichtGeplaatst: 29-12-2013, 23:12:05 
Offline
Groentje
Groentje

Lid geworden op: 26-12-2013, 17:42:35
Berichten: 25
Locatie: Ochten
Het kan zeker iets zijn.
Maar het voelt niet zo verkeerd aan als ik je bericht lees. Het voelt ongeveer zoals bij mij in de kamer..
Ik ben in dit huis ook redelijk vaak bang (als je daar in wilt weten waarom dan kan dat in pb).
Katten zijn er gevoelig voor en reageren dan inderdaad soms zo. If ze je besvhrrmen weet ik niet maar heb het wel eens gelezen ergens geloof ik.


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik voel geesten in mijn kamer
BerichtGeplaatst: 30-12-2013, 15:16:42 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-03-2013, 18:11:30
Berichten: 43
Je voelt zoiets niet zomaar aan, ik raad je aan om eens goed bij je gevoel stil te staan. Voel je je echt bedreigd, of alleen aangekeken of bewaakt? Je merkt zelf al dat door alleen al te vragen of de entiteit je me rust laat, de druk afneemt, al is het maar een beetje. Probeer de volgende keer een waarschuwing mee te geven, om maatregelen te treffen, iets als 'je bent hier niet langer welkom, als je dit huis niet verlaat, moet ik maatregelen treffen' heel simpel, maar voel aan of de druk dan verandert. Belangrijk is dat je niet bang bent, maar standvast, niet boos maar wel zeker van je zaak, duidelijk maakt dat hij/zij/het je met rust moet laten. Werkt dit niet, dan zijn er nog vele andere maatregelen te treffen, zorg wel dat je je waarschuwing war kunt maken, hoe sneller je handelt, hoe groter de kans is dat je rust zult hebben.
Maatregelen kan door middel van simpel gebruik van aura, spreuken(ik weet niet of je een wiccan bent?), de juiste kruiden, oliën en edelstenen. Bovendien kan je zonder ervaring al makkelijk gebruik maken van het reinigen van een ruimte d.m.v wierook, kaarsen, ect.
Veel suc6! Ik hoop dat je terugkoppelt of de waarschuwing heeft gewerkt, zo niet, dan kan ik je specifiek aanwijzen wat je daarna kunt doen.
Blessed be,
B :)

_________________
Sweet Madness...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik voel geesten in mijn kamer
BerichtGeplaatst: 30-12-2013, 15:21:49 
Offline
Groentje
Groentje
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07-03-2013, 18:11:30
Berichten: 43
Let ook goed op opvallend koude plekken in je kamer (zonder reden dus geen raam open of airco of deur open of zoiets) als jij je kat ziet luren naar een plek en jij hebt ook het gevoel dat daar iets is, kun je proberen je angsten te overwinnen en er hee te lopen(niet te langzaam, weg is weg) is het daar extra koud of hangt er een sfeer waarvan je bang of verdrietig wordt? Je hoeft je trouwens niet altijd slechter te voelen bij aanwezigheid van een geest, het kan ook iemand uit het verleden zijn die jou liefheeft.

_________________
Sweet Madness...


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik voel geesten in mijn kamer
BerichtGeplaatst: 31-12-2013, 16:51:15 
Offline
Elf
Elf
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31-12-2013, 13:53:58
Berichten: 612
Locatie: Den Bosch
Probeer deze entiteit goed te benaderen het hoeft niet perse iets slechts te zijn ik zou zeggen probeer eens wierrook , sandelhout of white sage en als dat niet helpt een spreuk . Maar het kan ook iemand zijn uit je verleden die jou " bewaakt" of " Beschermt " maar ik zou eerst vragen wie diegene is en wat hij/zij komt doen benaderen op een neutrale rustige manier helpt het beste .

_________________
An eye for an eye A heart for a heart A soul to a soul


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik voel geesten in mijn kamer
BerichtGeplaatst: 31-12-2013, 17:37:47 
Offline
Kabouter
Kabouter

Lid geworden op: 28-12-2012, 13:02:06
Berichten: 124
Hey!

Ik heb ook vaak dat aangestaarde gevoel. En dan zit er ook eigenlijk altijd iets.. Niet om je bang te maken hoor! Maar ze zijn niet allemaal slecht, of nouja met slechte bedoelingen;) Voelt het slecht voor je? Of wordt je alleen maar bang van dat gevoel dat er misschien wel iemand staat? Dat had ik vooral ik was bang dat ze me iets deden dat ik niet durfde te slapen dus bleef ik net zo lang wakker als ik kon, daardoor kreeg ik slaapproblemen.. Maar de volgende dag werdt ik gewoon weer wakker en stond ik gewoon weer op zonder dat er iets was gebeurd? Misschien is het iemand die je beschermt. Ik heb nu de laatste tijd ook heel vaak iemand naast me staan alleen als ik kijk gaat hij weg. Het is gewoon even iemand die komt kijken of alles goed gaat bij mij. Als je er echt bang van wordt ik heb een bericht gezet bij het bericht: 'geest en negatieve energie verwijderen' van kreeft.

X AGirl

_________________
'They forgot that our eyes speak.'


Omhoog
   
 Berichtenonderwerp: Re: Ik voel geesten in mijn kamer
BerichtGeplaatst: 04-01-2014, 12:10:13 
Offline
Dwerg
Dwerg

Lid geworden op: 18-11-2011, 20:08:33
Berichten: 429
Locatie: Noord-Holland
@Meisje2000
Je kunt ook proberen om naar de plek, waar je aandacht naar toe wordt getrokken, te lopen en daar gewoon te gaan staan of te gaan zitten en verder niets. Gewoon kijken wat er gebeurt en vooral je emotie Angst onderdrukken, want angst is een slechte raadgever. Gewoon experimenteren, er kan niets fout gaan als je geen foute intenties hebt of rare dingen doet:)

_________________
Spirituele Gids
Foto Reader
Hoeder van echtheid
Hulp bij problemen


Omhoog
   
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten


Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
© Copyright 2000 - 2013 SpiritueleJongeren.nl